Teraz jest 18 cze 2018, o 20:10

Zostaw Kontakt





Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Azvar

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 28 sie 2015, o 19:37
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: LTE bez limitu 30 GB

Re: Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Post4 sty 2018, o 23:38

Daniel_Plus napisał(a):Azvar, jeśli korzystasz ze stacji BT34161 to w 2 kwartale planujemy dodać LTE900 co dodatkowo zwiększy pojemność sieci.


No to super, to już jakiś konkret :-) Dodam, że w przyszłości w okolicy będzie nieznaczny przyrost mieszkańców (dużo inwestycji deweloperskich), więc taka informacja cieszy, miejmy tylko nadzieję że sprosta prawdopodobnie większemu obciążeniu niż teraz.
Offline
Avatar użytkownika

Konuz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 29 sie 2015, o 20:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Post14 lut 2018, o 20:01

Mam parę pytań, które mnie nurtują od jakiegoś czasu.

1. Z jakich nadajników korzysta Plus (mowa oczywiście o LTE) w promieniu powiedzmy 10km od Chrząstawy Małej i na jakich pasmach operuje?

2. Upload na poziomie 0,00 kb/s kwalifikuje się do przedterminowego rozwiązania umowy na moją korzyść, mimo waszego fair usage policy. Zgodnie z wykupionym pakietem, powinienem mieć zagwarantowany transfer do 10 Mb/s (tak wiem, magiczne "do" może równie dobrze oznaczać 0,5 Mb/s, aczkolwiek jaka by prędkość nie była musi być >0). Przy transferze 0,5/0 Mb/s nie mogę nawet wysłać głupiego maila, co stoi w sprzeczności z warunkami umowy.

3. Czy LTE-A wzięty na okres próbny tj. router i rezygnację z usługi mogę złożyć w dowolnym punkcie Plusa, czy muszę to wysłać na konkretny adres?

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1216
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 275 razy

Re: Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Post15 lut 2018, o 12:43

Konuz
1. BT34161 - LTE800 i LTE1800. W planach na 2 kwartał jest dodanie LTE900.
BT34036 - LTE1800 i LTE2600. W planach jest dodanie LTE900.
BT33346 - LTE800, LTE1800 i LTE2600. W planach na 2 kwartał jest dodanie LTE900.
BT34051 - LTE1800. W planach jest dodanie LTE900.
BT34261 - planowana na 2 kwartał nowa stacja z GSM, U900 i LTE1800.
2. O co chciałbyś zapytać?
3. W przypadku zakupu w punkcie Plusa to należy udać się do punktu. W przypadku zakupu w sprzedaży wysyłkowej należy odesłać zestaw wraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres podany w oświadczeniu dołączonym do dokumentów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Azvar

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 28 sie 2015, o 19:37
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: LTE bez limitu 30 GB

Re: Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Post17 mar 2018, o 21:10

W planach, w planach i w planach... Ciągle tylko plany... Powiem wam drodzy pracownicy Plusa jakie ja mam plany: z końcem umowy z Plusem na internet LTE, nie odnawiam jej i idę do konkurencji. Internet jest obecnie na poziomie takiego zwykłego lokalnego internetu, tylko że dwa razy drożej i bez możliwości polubownego rozwiązania umowy (zamiast tego kary... szkoda, że was nie można ukarać za takie oszukiwanie). Guzik mnie obchodzi obciążenie sieci, taki kit możecie wciskać swoim szefom tłumacząc dlaczego klienci odchodzą, a nie nam klientom. Taka sprawa nadaje się do UOKiK, nawet jeśli w umowie są zapisy o internecie "do danej prędkości", nie znaczy to że już mam szybki i niezawodny internet z reklam Szymona Majewskiego.

Obrazek

Za ten post autor Azvar otrzymał podziękowanie od
TomPL(20 mar 2018, o 08:08)
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1216
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 275 razy

Re: Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Post19 mar 2018, o 17:48

Azvar, podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR). Z którym pasmem połączony był router w momencie testu? Czy test wykonałeś na komputerze, czy w telefonie? W jakim miejscu stoi router? Czy korzystasz z anteny kierunkowej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Azvar

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 28 sie 2015, o 19:37
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: LTE bez limitu 30 GB

Re: Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Post20 mar 2018, o 18:19

Nawet nie wiem gdzie mogę takie parametry znaleźć... Test wykonany na komputerze i od razu uprzedzam pytania: w tym czasie był odpalony tylko ten test i nic więcej, tak mi po prostu działa internet, najcześciej w porze wieczorowej. Sieć jest po prostu przeciążona jak już ktoś tu powiedział, najwidoczniej pod wieczór wszyscy odpalają Netflixa, YT i torrenty i tyle... Jak nie skandalicznie wysoki ping, to w najlepszym przypadku tylko bardzo niska przepustowość (co to jest 2Mbit/s w 2018 roku, kiedy nawet głupia aktualizacja systemu czy oprogramowania waży się w GB?). W tej samej chwili mogę sobie udostępnić internet z komórki w sieci PLAY i o dziwo tam problemów nie ma. Router stoi w tym samym miejscu, co w godzinach w których internet chodzi dobrze (20-30 Mbit/s), nie używam anten kierunkowych.

W tej chwili wygląda to np tak, jest nienajgorzej (choć nadal uważam, że przepustowość taka sobie, nie warta płacenia abonamentu 100 zł co miesiąc). Zapewne dziś będzie OK, lub też zaraz się to zmieni na gorsze.

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1503
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Problem z internetem LTE, nadajnik Nadolice Wielkie

Post21 mar 2018, o 10:07

Azvar, z jakiego pasma korzystasz (ustawienia routera na AUTO?)? Czy masz możliwość wymuszenia konkretnego pasma i wtedy wykonania testów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości