Teraz jest 16 sty 2018, o 22:11

Zostaw Kontakt





Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

robi460

Prawie PlusManiak

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): 2 lip 2016, o 14:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: power lte 2.0 40gb
  • Model telefonu: LG G5

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post14 lis 2017, o 00:06

Szkoda, ciężko wyczuć kiedy i czy w ogóle agreguje :/ Mam jeszcze pytanie do kogoś obeznanego - czy wspomniane E5786 obsługuje wprowadzaną modulacje 256 QAM ? I kiedy można się spodziewać wprowadzenia jej w Warszawie ? :)
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 994
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post14 lis 2017, o 15:55

robi460, jeśli chodzi o pierwsze pytanie to sprawdzam, a co do planów to niestety jeszcze nie posiadamy informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

robi460

Prawie PlusManiak

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): 2 lip 2016, o 14:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: power lte 2.0 40gb
  • Model telefonu: LG G5

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post19 lis 2017, o 19:39

Czekam, modernizacja bardzo by się przydała bo teraz w wielu miejscach wieczorem ciężko nawet o 2-3 Mb/s z aktywną agregacją...
Offline
Avatar użytkownika

Lvl15SheSaid

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 lis 2017, o 18:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: iPhone 5

Kupno pakietu internetu

Post21 lis 2017, o 18:45

Witam. Probowalem dzisiaj włączyć pakiety internetu zawarte: https://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inte ... e-na-karte tutaj, jednak pojawił sie blad o tym, ze usługa jest tymczasowo niedostępna. Mam telefon na karte i taryfę "Nowy Plus Internet na karte". Prosze o pomoc ASAP :)
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 22 lis 2017, o 10:21 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3544
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 267 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Kupno pakietu internetu

Post22 lis 2017, o 06:38

To nie są pakiety dla tej taryfy stąd taki, a nie inny komunikat.

Wszystko co możesz uruchomić w taryfie Nowy Plus Internet na Kartę znajdziesz pod tym adresem:
viewtopic.php?f=99&t=23019#p219525
Ostatnio edytowano 22 lis 2017, o 10:21 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post22 lis 2017, o 10:24

Lvl15SheSaid, potwierdzam sl@w_es . Daj znać czy wszystko jest jasne, lub jeśli masz jeszcze jakieś pytania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Domi89911

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 18:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei p8lite

Dostępność produktów

Post4 sty 2018, o 18:47

Kiedy w sklepie internetowym bedzie dostepny laptop Hp omen ?
Ostatnio edytowano 5 sty 2018, o 16:13 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 994
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post5 sty 2018, o 16:14

Domi89911, najprawdopodobniej w poniedziałek powinien już być dostępny na stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: 3G_, Majestic-12 [Bot], Uard i 23 gości