Teraz jest 19 lis 2017, o 09:34

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Adriano08

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 1 lip 2017, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: P9 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post5 lip 2017, o 09:37

Skoro jest niemożliwe to dlaczego sprzedajecie ten router pod hasłem LTE-A i jawnie naciągacie klientów?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 601
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 95 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post5 lip 2017, o 09:47

Adriano08, router obsługuje jak najbardziej agregację pasm. Nie jest to widoczne z poziomu menu sprzętu, ale zapewniamy że działa. Odwołałeś się do postu ZbysiO28, stad potwierdziłem że nadal brak jest możliwości przełączania pasma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post10 lip 2017, o 20:07

Jutro opiszę szczególniej na temat tego Routera.
PS. Radzę go nie brać oraz sprzedać go.
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post15 lip 2017, o 09:06

Router ma możliwość Agregacji Pasma .
Doszedłem do celu i wyszło że robi swoją robotę ale dużo psuje rzeczy jest to odczuwalne > zrywa połączenie , Router się chwilowo zawiesza , restartuje !!!! co to ma być ??
Jak dla mnie jest to głupota i nie wiem w jakim celu jest to wymyślone > chwyt Marketingowy oraz Pochwała że się da zrobić coś niemożliwego ale kosztem czego ???
Nie dziwie się że są ostre zakłócenia oraz różne fale elektromagnetyczne powodujące skoki ciśnienia ,choroby i szumy w uszach, dodatkowo są Informacje że długo nie Podziała Mobilność w Polsce:)

Macie wykres działania LTE- Advanced Mój ID [Exmind i Exmind 5G]

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 601
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 95 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post17 lip 2017, o 09:08

ZbysiO28, tak jak pisaliśmy wcześniej router, w pełni, obsługuje agregację pasm, pomimo braku takich informacji w panelu admina. Jeśli sprzęt nie działa prawidłowo, proponowałbym na początek go zresetować. Jeśli problemy będą występować nadal, to kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie instalacji antenowej. Jeśli po tej stronie będzie wszystko poprawne (brak przebić itp.) to należałoby ze sprzętem udać się do serwisu w celu wykonania testów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post17 lip 2017, o 10:49

Dziękuję ślicznie za informację.
Chyba tak zrobię bo naprawdę jeśli jestem w sieci LTE-Advanced to jest to nie możliwe żeby tak się działo.

Po zatym jeszcze jest jedna ważna sprawa dotycząca odbioru Anteny zewnętrznej od nadajnika BTS
Czy bardzo ważnym elementem jest RSRP jeśli tak to czy też ma to wpływ odbioru LTE i jaka powinna być jakość podłączenia tego?

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 601
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 95 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post17 lip 2017, o 11:25

ZbysiO28, RSRP jest wartością siły obieranego sygnału. Parametr podawany jest z "-" wiec im wyższa wartość tym lepiej. (-80 lepiej niż -90 itd.) :-) Zaleca się by oscylował powyżej -90. Niższe wartości (np.: -100) nie muszą jednak powodować problemów z transmisją Ważne są pozostałe wskaźniki jak RSRQ, SINR i RSSI
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaxerPL

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 18 lip 2017, o 08:31
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xiaomi mi5s

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post21 lip 2017, o 21:31

Tak jak koledzy mam router dwr 960 i moje parametry to: RSSI -59dBm RSRP - 87dBm SINR 16-21dBm nadajnik z którego korzystam obsługuje LTE 800 i LTE 1800 a router nie działa w lte+. Czy na stronce routera będzie pisać że jest połączony z lte+? Najnowsza aktualizacja z strony plusa zainstalowana.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post24 lip 2017, o 12:52

MaxerPL, router D-Link DWR 960 obsługuje agregację pasm, ale niestety nie podaje o tym informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaxerPL

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 18 lip 2017, o 08:31
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xiaomi mi5s

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post28 lip 2017, o 09:23

Daniel_Plus czy są jakieś plany z aktualizacją oprogramowania do tego routera żeby pokazywał lte+? Bądź co bądź takie coś powinno być od razu.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post28 lip 2017, o 10:04

MaxerPL, ostatnia aktualizacja była w maju, a w najbliższym czasie następna nie jest planowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

winiu89

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post26 paź 2017, o 08:49

Bardzo proszę wpłynąć na osoby zajmujące się oprogramowaniem tego sprzętu, żeby zaktualizowali firmware w ten sposób aby było widoczne czy działa agregacja czy nie! Ludzie kupują ten router dla agregacji i taka podstawowa informacja powinna być od początku wyświetlana!
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post27 paź 2017, o 09:01

winiu89, sugestia przekazana ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

robi460

Prawie PlusManiak

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 2 lip 2016, o 14:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: power lte 2.0 40gb
  • Model telefonu: LG G5

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post28 paź 2017, o 12:48

A czy Huawei e5786 powinien wyświetlać jakąkolwiek informację o agregacji?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 601
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 95 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post30 paź 2017, o 11:36

robi460, Huawei w routerach nie implementuje takiej funkcjonalności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 30 gości