Teraz jest 21 lis 2017, o 23:54

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post14 mar 2017, o 06:41

Hey.
Czy jak Dochodzi do agregacji pasm załóżmy że połączyło się LTE 800 MHz + 1800 MHz to powinno być połączenie 25 MHz?

LTE800 ma 5 MHz
LTE1800 ma 20 MHz
LTE2600 ma 20 MHz
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post14 mar 2017, o 07:40

Tak
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post15 mar 2017, o 13:22

Czy można to sprawdzić jakimś zewnętrznym programem czy w ogóle jest połączenie w agregacji pasm?
Mój Router DWR-960.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post15 mar 2017, o 13:32

ZbysiO28 napisał(a):Czy można to sprawdzić jakimś zewnętrznym programem czy w ogóle jest połączenie w agregacji pasm?
Mój Router DWR-960.

Niestety, w tym modelu na obecną chwilę nie jest to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post16 mar 2017, o 06:31

Rozumiem ,pytam się bo nie wydaje mi się żeby ten Router miał możliwość [Carrer Agregaction] łącząc się pasmem tylko 20 MHz.
Pewnie to jest LTE 1800 MHz :(
Download non stop w granicach 35-41 MB/s niekiedy podskoczy do 57 MB/s ale to w dwóch testach na 50 :(
Offline
Avatar użytkownika

Marta76

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 08:24
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post16 mar 2017, o 07:57

Właśnie przedłużyłam umowę na internet LTE bez limitu. Wybrałam modem ZTE MF971V. Ponieważ Pani w punkcie sprzedaży nie bardzo umiała odpowiedzieć mam kilka pytań dotyczących procesu instalacji:

1. Czy muszę odinstalować poprzednią wersję iPlus Manager (sprzed ok. 2lat)
2. Czy muszę zainstalować nową aplikację np. Plus Internet (jeśli tak to jaką), czy też modem ZTE MF971V ma ją wgraną i jej instalacja nastąpi automatycznie.
3. Jak przebiega proces instalacji i uruchomienia modemu?
4. Czy są jakieś specyficzne kwestie o których powinnam wiedzieć.

Proszę o odpowiedź i wskazówki.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post16 mar 2017, o 11:43

ZbysiO28 napisał(a):Pewnie to jest LTE 1800 MHz :(

Jeśli uzyskujesz połączenie w LTE1800, to sygnał LTE800 jest tym bardziej dostępny, a więc również agregacja.

1. Tak, aplikacja nie jest potrzebna do obsługi routera.
2. ZTE MF971V to router nie jest potrzebna do niego żadna aplikacja.
3. Pierwsze kroki (instrukcja) powinny być dołączone do urządzenia. Ogólnie wszystkie funkcje dostępne są w panelu admina pod adresem: 192.168.0.1
4. ZTE MF971V to router nie modem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
ZbysiO28(17 mar 2017, o 07:40)
Offline
Avatar użytkownika

Marta76

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 08:24
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post16 mar 2017, o 13:09

Czy w trakcie ładowania routera można dalej korzystac z internetu?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post16 mar 2017, o 13:18

Marta76, tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
Marta76(16 mar 2017, o 13:20)
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post19 mar 2017, o 09:48

Panie Krzysiu czy mógłby Pan mi powiedzieć które Routery mają manualną możliwość wyboru pasm .
Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post20 mar 2017, o 18:07

ZbysiO28, DWR-966, B315 (LTE Watch), ODU-IDU 200.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
ZbysiO28(21 mar 2017, o 19:29)
Offline
Avatar użytkownika

ZbysiO28

Prawie PlusManiak

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): 21 lut 2017, o 21:26
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Huawei P8 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post10 maja 2017, o 07:06

Witam.
Czy jest może nowa wersja Firmware do Routera DWR-960? jeśli tak gdzie można mniej więcej szukać tego Oprogramowania.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post10 maja 2017, o 09:18

ZbysiO28, pliki dotyczące oprogramowania urządzeń internetowych zamieszczamy na stronie: http://www.plus.pl/internet-pobierz

Aktualizacja do routera D-Link DWR-960 nie jest dostępna. Jeśli Twoje pytanie jest związane z tym, że według Ciebie urządzenie działa nieprawidłowo to zalecam oddanie sprzętu do serwisu w ramach gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Adriano08

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 1 lip 2017, o 15:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: P9 Lite

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post4 lip 2017, o 18:14

ZbysiO28 mam ten sam router i u mnie też to nie działa. BOK się wypiął i zostałem z routerem na raty który nie agreguje pasm. Zastanawiam się czy go nie sprzedać i zakupić coś solidnego co na pewno będzie działać.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 628
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 106 razy

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post5 lip 2017, o 09:08

Adriano08, bardzo nam przykro, ale niestety, w tym modelu na obecną chwilę nie jest to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 35 gości