Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ZbysiO28
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 lut 2017, o 22:26

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: ZbysiO28 »

Hey.
Czy jak Dochodzi do agregacji pasm załóżmy że połączyło się LTE 800 MHz + 1800 MHz to powinno być połączenie 25 MHz?

LTE800 ma 5 MHz
LTE1800 ma 20 MHz
LTE2600 ma 20 MHz
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: habish »

Tak
ZbysiO28
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2017, o 22:26

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: ZbysiO28 »

Czy można to sprawdzić jakimś zewnętrznym programem czy w ogóle jest połączenie w agregacji pasm?
Mój Router DWR-960.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Krzysiek_Plus »

ZbysiO28 pisze:Czy można to sprawdzić jakimś zewnętrznym programem czy w ogóle jest połączenie w agregacji pasm?
Mój Router DWR-960.
Niestety, w tym modelu na obecną chwilę nie jest to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZbysiO28
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2017, o 22:26

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: ZbysiO28 »

Rozumiem ,pytam się bo nie wydaje mi się żeby ten Router miał możliwość [Carrer Agregaction] łącząc się pasmem tylko 20 MHz.
Pewnie to jest LTE 1800 MHz :(
Download non stop w granicach 35-41 MB/s niekiedy podskoczy do 57 MB/s ale to w dwóch testach na 50 :(
Marta76
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 09:24

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Marta76 »

Właśnie przedłużyłam umowę na internet LTE bez limitu. Wybrałam modem ZTE MF971V. Ponieważ Pani w punkcie sprzedaży nie bardzo umiała odpowiedzieć mam kilka pytań dotyczących procesu instalacji:

1. Czy muszę odinstalować poprzednią wersję iPlus Manager (sprzed ok. 2lat)
2. Czy muszę zainstalować nową aplikację np. Plus Internet (jeśli tak to jaką), czy też modem ZTE MF971V ma ją wgraną i jej instalacja nastąpi automatycznie.
3. Jak przebiega proces instalacji i uruchomienia modemu?
4. Czy są jakieś specyficzne kwestie o których powinnam wiedzieć.

Proszę o odpowiedź i wskazówki.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Krzysiek_Plus »

ZbysiO28 pisze:Pewnie to jest LTE 1800 MHz :(
Jeśli uzyskujesz połączenie w LTE1800, to sygnał LTE800 jest tym bardziej dostępny, a więc również agregacja.

1. Tak, aplikacja nie jest potrzebna do obsługi routera.
2. ZTE MF971V to router nie jest potrzebna do niego żadna aplikacja.
3. Pierwsze kroki (instrukcja) powinny być dołączone do urządzenia. Ogólnie wszystkie funkcje dostępne są w panelu admina pod adresem: 192.168.0.1
4. ZTE MF971V to router nie modem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marta76
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 09:24

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Marta76 »

Czy w trakcie ładowania routera można dalej korzystac z internetu?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Krzysiek_Plus »

Marta76, tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZbysiO28
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2017, o 22:26

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: ZbysiO28 »

Panie Krzysiu czy mógłby Pan mi powiedzieć które Routery mają manualną możliwość wyboru pasm .
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Krzysiek_Plus »

ZbysiO28, DWR-966, B315 (LTE Watch), ODU-IDU 200.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZbysiO28
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2017, o 22:26

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: ZbysiO28 »

Witam.
Czy jest może nowa wersja Firmware do Routera DWR-960? jeśli tak gdzie można mniej więcej szukać tego Oprogramowania.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Daniel_Plus »

ZbysiO28, pliki dotyczące oprogramowania urządzeń internetowych zamieszczamy na stronie: http://www.plus.pl/internet-pobierz

Aktualizacja do routera D-Link DWR-960 nie jest dostępna. Jeśli Twoje pytanie jest związane z tym, że według Ciebie urządzenie działa nieprawidłowo to zalecam oddanie sprzętu do serwisu w ramach gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adriano08
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 1 lip 2017, o 16:44

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Adriano08 »

ZbysiO28 mam ten sam router i u mnie też to nie działa. BOK się wypiął i zostałem z routerem na raty który nie agreguje pasm. Zastanawiam się czy go nie sprzedać i zakupić coś solidnego co na pewno będzie działać.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę

Post autor: Michał_Plus »

Adriano08, bardzo nam przykro, ale niestety, w tym modelu na obecną chwilę nie jest to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ