Internet w SmartDom
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Internet w SmartDom
michal77mk będziesz mógł ponownie skorzystać ze Programu smartDOM w wersji 3.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- shevchenko1987
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 sie 2014, o 17:36
Re: Happy Days na Plus.pl!
Czy po kupieniu tej oferty jako pierwszej daje ona zniżki SmartDOM na pozostałe usługi?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2016, o 11:41 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Huawei E3372H / Netgear AC810S + TP-Link Archer C7 v2 (OpenWRT) + Cybertech Dualna LTE/4G 15dBi
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet w SmartDom
shevchenko1987
Daniel_Plus pisze:shevchenko1987, tak, będzie to mogła być pierwsza umowa, uprawniająca do skorzystania ze smartDomu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MixPlus - kwalifikuje się do zniżki 50%?
Dzień Dobry,
Mam MixPlusa od ponad 8 lat. Czy kupując od Was internet Lte, mogę skorzystać ze zniżki 50% jako smart dom lub inaczej?
Mam MixPlusa od ponad 8 lat. Czy kupując od Was internet Lte, mogę skorzystać ze zniżki 50% jako smart dom lub inaczej?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2016, o 11:02 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Internet w SmartDom
Alek74, tak, umowa na internet może w Twojej sytuacji wziąć udział w programie SmartDom.
Ważne jest tylko, żeby spełnić wymów co do minimalnej kwoty doładowań (dla obecnych klientów 50 zł w ofercie standardowej i 30/60 zł w tzw. ofercie elastycznej) oraz wymóg minimalnego abonamentu w umowie na internet (a więc 59,90 zł przy zakupie sprzętu na własność lub 39,90 zł przy umowie z sprzętem na raty bądź w ogóle bez sprzętu).
Ważne jest tylko, żeby spełnić wymów co do minimalnej kwoty doładowań (dla obecnych klientów 50 zł w ofercie standardowej i 30/60 zł w tzw. ofercie elastycznej) oraz wymóg minimalnego abonamentu w umowie na internet (a więc 59,90 zł przy zakupie sprzętu na własność lub 39,90 zł przy umowie z sprzętem na raty bądź w ogóle bez sprzętu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzwonił konsultant z DUK ale oferta którą przedstawił 40G za 49zł lub 60G za 59zł jest gorsza od tego co pokazuje mi strona po zalogowaniu się na mój numer gdzie za 49 mam 45G a za 59 70G. Dodatkowo boje się czy mój rabat na tę umowę w SD nie zostanie mi odebrany przy zmianie abonamentu na niższy. Konsultant twierdził że nie ale pytałem na forum w wątku o SD i tam napisano mi że "jakakolwiek zmiana abonamentu na niższy powoduje utratę możliwości korzystania z rabatu na umowie, której ta zmiana dotyczy."
Już nie wiem komu wierzyć. A może DUK ma takie uprawnienia i to miałby być taki bonus trochę mniej GB ale za to możliwość obniżenia umowy bez utraty rabatów w SD.
Gdzie ewentualnie można by było uzyskać jakąś pewną informację tak by później nie okazało się że obniżka jest de facto podwyżką bo straciłem rabaty.
Już nie wiem komu wierzyć. A może DUK ma takie uprawnienia i to miałby być taki bonus trochę mniej GB ale za to możliwość obniżenia umowy bez utraty rabatów w SD.
Gdzie ewentualnie można by było uzyskać jakąś pewną informację tak by później nie okazało się że obniżka jest de facto podwyżką bo straciłem rabaty.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2017, o 13:33 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego tematu
Powód: przeniesiono do odpowiedniego tematu
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet w SmartDom
pilipukas, odpowiedź otrzymałeś w tym wątku i jeśli będziesz mieć pytania to dalej w nim kontynuuj temat
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ