Internet w SmartDom
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet w SmartDom
lukaszko, nie mogłeś
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08
Brak możliwości rozwiązania umowy
Witamv Serdecznie,
Sprawa wygląda następująco.
Mamy w smart dom
1. telewizja cp 69.90
2. abo na tel 39.90 z 50% zniżka (umowa z pazdzirnika 2014 na 84.90)
3. Internet mobilny -49zl (umowa październik 2014)
abo na telefon użytkuje ja, telewizję rodzice i to właśnie na rodziców podpisana jest umowa.
Przez telefon przedłużyliśmy abonament na telefon i telewizje.
Dnia dzisiejszego mój tato udał się do salonu w Ziębicach (pan Jakub) gdzie nie mógł zrezygnować z umowy na Internet, ponieważ jak to powiedział pan Jakub , straci wszystkie zniżki ze smart dom(na telewizje i telefon...). Jednak smartdom na internet to usługa 3cia i rezygnacja z niej nie pozbawia mnie z rabatu na abonament na telefon- usługa 2ga.
Ostatnie tato, zmieszany wrócił do domu, salon oddalony o 20km, tato już starszy, a państwa pracownik naraża go na stres wmawiając głupoty, że nie może zrezygnować z umowy na Internet?
Poważnie?
JA rozumiem... że trzeba trzymać klienta.Ale żeby narażać na stres starszego człowieka , przez jakieś kłamstwa że nie może zrezygnować z umowy na Internet? Takie są standardy w Plusie? Kto odda mojemu tacie zdrowie, czas i koszt dojazdu do państwa salonu żeby słuchać "głupot" - tak głupot - od państwa pracownika...
Czekam na państwa odpowiedź, wierzę że jednak Plus kieruje się jakimikolwiek wartościami,
Strasznie się zawiodłem dzisiaj na państwu gdy otrzymałem telefon od mojego taty.
I ja mam pytanie , czy znowu mój tato musi udać się do waszego salonu zrezygnować z tej umowy ? I znowu słuchać kłamstw pracownika? Czy załatwicie to państwo za niego... jak dla mnie takie traktowanie i wykorzystywanie starszego klienta jest karygodne... BRAWO WY
Pozdrawiam
Paweł
Sprawa wygląda następująco.
Mamy w smart dom
1. telewizja cp 69.90
2. abo na tel 39.90 z 50% zniżka (umowa z pazdzirnika 2014 na 84.90)
3. Internet mobilny -49zl (umowa październik 2014)
abo na telefon użytkuje ja, telewizję rodzice i to właśnie na rodziców podpisana jest umowa.
Przez telefon przedłużyliśmy abonament na telefon i telewizje.
Dnia dzisiejszego mój tato udał się do salonu w Ziębicach (pan Jakub) gdzie nie mógł zrezygnować z umowy na Internet, ponieważ jak to powiedział pan Jakub , straci wszystkie zniżki ze smart dom(na telewizje i telefon...). Jednak smartdom na internet to usługa 3cia i rezygnacja z niej nie pozbawia mnie z rabatu na abonament na telefon- usługa 2ga.
Ostatnie tato, zmieszany wrócił do domu, salon oddalony o 20km, tato już starszy, a państwa pracownik naraża go na stres wmawiając głupoty, że nie może zrezygnować z umowy na Internet?
Poważnie?
JA rozumiem... że trzeba trzymać klienta.Ale żeby narażać na stres starszego człowieka , przez jakieś kłamstwa że nie może zrezygnować z umowy na Internet? Takie są standardy w Plusie? Kto odda mojemu tacie zdrowie, czas i koszt dojazdu do państwa salonu żeby słuchać "głupot" - tak głupot - od państwa pracownika...
Czekam na państwa odpowiedź, wierzę że jednak Plus kieruje się jakimikolwiek wartościami,
Strasznie się zawiodłem dzisiaj na państwu gdy otrzymałem telefon od mojego taty.
I ja mam pytanie , czy znowu mój tato musi udać się do waszego salonu zrezygnować z tej umowy ? I znowu słuchać kłamstw pracownika? Czy załatwicie to państwo za niego... jak dla mnie takie traktowanie i wykorzystywanie starszego klienta jest karygodne... BRAWO WY
Pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:07 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Re: Brak możliwości rozwiązania umowy
Pracownik powiedział prawdę.
Całkiem możliwe że uratował zdrowie twojego ojca, utrata zniżek pewnie byłaby większym stresem.
Proponuję zapoznać się z regulaminem SmartDom.
Ile płacisz za ten Internet po rabacie?
Całkiem możliwe że uratował zdrowie twojego ojca, utrata zniżek pewnie byłaby większym stresem.
Proponuję zapoznać się z regulaminem SmartDom.
Ile płacisz za ten Internet po rabacie?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08
Re: Brak możliwości rozwiązania umowy
Witam,
Przy przedłużaniu umowy przez telefon. Konsultant zapewniał że rozwiązanie umowy 2 nie ma wpływu na rabat umowy 1wszej.
Odnosząc się do regulaminu
W przypadku jeśli Nowa Umowa I lub Nowa Umowa II została zawarta w ofercie typu Plus Internet/Telewizja na próbę lub Abonent dokona odstąpienia od Umowy zgodnie z przysługującym mu prawem, to: jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy II straci Upust promocyjny/Upust specjalny jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy I, wówczas Nowa Umowa II zostaje uznana za Nową Umowę I i Abonent otrzyma na nią Rabat/Upust specjalny.
Umowa kończy się 15 listopada, więc rezygnujemy z umowy wraz z jej zakończeniem. Jako że jest to nowa umowa 2 . Stracimy tylko zniżki na nią.
Wracając do.kwot
Umowa uprawniająca CP 69.90
Umowa 1 abo 84.90 . Przedłużony przez telefon na tylko sim 39.90 zniżka 50%
Internet 69.90 rabat 49zl
Pozdrawiam
Przy przedłużaniu umowy przez telefon. Konsultant zapewniał że rozwiązanie umowy 2 nie ma wpływu na rabat umowy 1wszej.
Odnosząc się do regulaminu
W przypadku jeśli Nowa Umowa I lub Nowa Umowa II została zawarta w ofercie typu Plus Internet/Telewizja na próbę lub Abonent dokona odstąpienia od Umowy zgodnie z przysługującym mu prawem, to: jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy II straci Upust promocyjny/Upust specjalny jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy I, wówczas Nowa Umowa II zostaje uznana za Nową Umowę I i Abonent otrzyma na nią Rabat/Upust specjalny.
Umowa kończy się 15 listopada, więc rezygnujemy z umowy wraz z jej zakończeniem. Jako że jest to nowa umowa 2 . Stracimy tylko zniżki na nią.
Wracając do.kwot
Umowa uprawniająca CP 69.90
Umowa 1 abo 84.90 . Przedłużony przez telefon na tylko sim 39.90 zniżka 50%
Internet 69.90 rabat 49zl
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Re: Brak możliwości rozwiązania umowy
Ale ty nie odstępujesz od umowy a ją rozwiązujesz.
Poczytaj co to odstąpienie od umowy: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pr ... -od-umowy/
Ty ją rozwiązujesz więc Ciebie dotyczy ten zapis regulaminu:
Poczytaj co to odstąpienie od umowy: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pr ... -od-umowy/
Ty ją rozwiązujesz więc Ciebie dotyczy ten zapis regulaminu:
Rozwiążesz umowę na Internet = tracisz wszystkie zniżki.2. Abonent traci przyznany Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny w przypadku:
a. rozwiązania, wygaśnięcia lub konwersji z umowy na którą Rabat/Upust promocyjny/Upust
specjalny został przyznany;
b. stałej dezaktywacji karty SIM lub rozwiązania umowy przez Cyfrowy Polsat lub Polkomtel
z powodu zaległych płatności z zastrzeżeniem, że po anulowaniu rozwiązania umowy z
uwagi na spłatę zaległości/reaktywacji usługi po stałej dezaktywacji karty SIM Klientowi
nie będzie przywrócony wcześniej przyznany Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny;
c. rozwiązania jednej z Umów: Umowy uprawniającej/Nowej Umowy I/Nowej Umowy II.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet w SmartDom
ZdzichuRolnik, sytuacja wygląda tak, jak napisał patryk7588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w SmartDom
Gdy wybiera się nową oferte w Plusie sprzęt zostaje na własność? bo tam jest jakaś opłata za sprzęt
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet w SmartDom
@paweł@, tak, na własność
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- shevchenko1987
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 sie 2014, o 17:36
Re: Happy Days na Plus.pl!
Czy zakup internetu z tej promocji daje mi możliwość zakupu w późniejszym okresie TV i telefonu w ramach programu SmartDOM?
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, o 14:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Huawei E3372H / Netgear AC810S + TP-Link Archer C7 v2 (OpenWRT) + Cybertech Dualna LTE/4G 15dBi
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Happy Days na Plus.pl!
shevchenko1987, tak, będzie to mogła być pierwsza umowa, uprawniająca do skorzystania ze smartDomu.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, o 14:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Happy Days na Plus.pl!
Jeżeli mam przedluzeniową umowę w CP na TV 15mc zawartą 2 tyg temu, to nie mogę skorzystać w promocji SmartDom na internet w Plusie na HappyDays ?
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, o 14:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet w SmartDom
kikan, umowa uprawniająca do skorzystania ze smartDomu musi być zawarta na minimum 24 miesiące, więc Twoja umowa niestety jest za krótka
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 4 paź 2014, o 23:29
Re: Internet w SmartDom
A ja 2 lata temu podpisałem umowę na internet i miałem umowę uprawniającą telewizję zawsze na 15 miesięcy i miesiąc temu zrezygnowałem z internetu i teraz chciałbym podpisać nową umowę na internet to nie dostanę rabatu? mając umowe przedłużoną co dopiero znowu na 15 miesięcy.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Internet w SmartDom
michal77mk czy zrezygnowałeś ze swojego pierwszego zestawu smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 4 paź 2014, o 23:29
Re: Internet w SmartDom
Tak zrezygnowałem miesiąc temu.