Internet w SmartDom

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Daniel_Plus »

lukaszko, nie mogłeś ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZdzichuRolnik
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08

Brak możliwości rozwiązania umowy

Post autor: ZdzichuRolnik »

Witamv Serdecznie,


Sprawa wygląda następująco.

Mamy w smart dom
1. telewizja cp 69.90
2. abo na tel 39.90 z 50% zniżka (umowa z pazdzirnika 2014 na 84.90)
3. Internet mobilny -49zl (umowa październik 2014)

abo na telefon użytkuje ja, telewizję rodzice i to właśnie na rodziców podpisana jest umowa.
Przez telefon przedłużyliśmy abonament na telefon i telewizje.
Dnia dzisiejszego mój tato udał się do salonu w Ziębicach (pan Jakub) gdzie nie mógł zrezygnować z umowy na Internet, ponieważ jak to powiedział pan Jakub , straci wszystkie zniżki ze smart dom(na telewizje i telefon...). Jednak smartdom na internet to usługa 3cia i rezygnacja z niej nie pozbawia mnie z rabatu na abonament na telefon- usługa 2ga.

Ostatnie tato, zmieszany wrócił do domu, salon oddalony o 20km, tato już starszy, a państwa pracownik naraża go na stres wmawiając głupoty, że nie może zrezygnować z umowy na Internet?
Poważnie?


JA rozumiem... że trzeba trzymać klienta.Ale żeby narażać na stres starszego człowieka , przez jakieś kłamstwa że nie może zrezygnować z umowy na Internet? Takie są standardy w Plusie? Kto odda mojemu tacie zdrowie, czas i koszt dojazdu do państwa salonu żeby słuchać "głupot" - tak głupot - od państwa pracownika...

Czekam na państwa odpowiedź, wierzę że jednak Plus kieruje się jakimikolwiek wartościami,
Strasznie się zawiodłem dzisiaj na państwu gdy otrzymałem telefon od mojego taty.

I ja mam pytanie , czy znowu mój tato musi udać się do waszego salonu zrezygnować z tej umowy ? I znowu słuchać kłamstw pracownika? Czy załatwicie to państwo za niego... jak dla mnie takie traktowanie i wykorzystywanie starszego klienta jest karygodne... BRAWO WY

Pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:07 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak możliwości rozwiązania umowy

Post autor: habish »

Pracownik powiedział prawdę.
Całkiem możliwe że uratował zdrowie twojego ojca, utrata zniżek pewnie byłaby większym stresem.
Proponuję zapoznać się z regulaminem SmartDom.

Ile płacisz za ten Internet po rabacie?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
ZdzichuRolnik
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08

Re: Brak możliwości rozwiązania umowy

Post autor: ZdzichuRolnik »

Witam,

Przy przedłużaniu umowy przez telefon. Konsultant zapewniał że rozwiązanie umowy 2 nie ma wpływu na rabat umowy 1wszej.

Odnosząc się do regulaminu
W przypadku jeśli Nowa Umowa I lub Nowa Umowa II została zawarta w ofercie typu Plus Internet/Telewizja na próbę lub Abonent dokona odstąpienia od Umowy zgodnie z przysługującym mu prawem, to:  jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy II straci Upust promocyjny/Upust specjalny  jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy I, wówczas Nowa Umowa II zostaje uznana za Nową Umowę I i Abonent otrzyma na nią Rabat/Upust specjalny.

Umowa kończy się 15 listopada, więc rezygnujemy z umowy wraz z jej zakończeniem. Jako że jest to nowa umowa 2 . Stracimy tylko zniżki na nią.

Wracając do.kwot
Umowa uprawniająca CP 69.90
Umowa 1 abo 84.90 . Przedłużony przez telefon na tylko sim 39.90 zniżka 50%
Internet 69.90 rabat 49zl

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak możliwości rozwiązania umowy

Post autor: habish »

Ale ty nie odstępujesz od umowy a ją rozwiązujesz.
Poczytaj co to odstąpienie od umowy: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pr ... -od-umowy/

Ty ją rozwiązujesz więc Ciebie dotyczy ten zapis regulaminu:
2. Abonent traci przyznany Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny w przypadku:
a. rozwiązania, wygaśnięcia lub konwersji z umowy na którą Rabat/Upust promocyjny/Upust
specjalny został przyznany;
b. stałej dezaktywacji karty SIM lub rozwiązania umowy przez Cyfrowy Polsat lub Polkomtel
z powodu zaległych płatności z zastrzeżeniem, że po anulowaniu rozwiązania umowy z
uwagi na spłatę zaległości/reaktywacji usługi po stałej dezaktywacji karty SIM Klientowi
nie będzie przywrócony wcześniej przyznany Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny;
c. rozwiązania jednej z Umów: Umowy uprawniającej/Nowej Umowy I/Nowej Umowy II.
Rozwiążesz umowę na Internet = tracisz wszystkie zniżki.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 11:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Daniel_Plus »

ZdzichuRolnik, sytuacja wygląda tak, jak napisał patryk7588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
@paweł@
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 17 sty 2015, o 19:31

Re: Internet w SmartDom

Post autor: @paweł@ »

Gdy wybiera się nową oferte w Plusie sprzęt zostaje na własność? bo tam jest jakaś opłata za sprzęt

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Daniel_Plus »

@paweł@, tak, na własność ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
shevchenko1987
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 13 sie 2014, o 17:36

Re: Happy Days na Plus.pl!

Post autor: shevchenko1987 »

Czy zakup internetu z tej promocji daje mi możliwość zakupu w późniejszym okresie TV i telefonu w ramach programu SmartDOM?
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, o 14:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Huawei E3372H / Netgear AC810S + TP-Link Archer C7 v2 (OpenWRT) + Cybertech Dualna LTE/4G 15dBi
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Happy Days na Plus.pl!

Post autor: Daniel_Plus »

shevchenko1987, tak, będzie to mogła być pierwsza umowa, uprawniająca do skorzystania ze smartDomu.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, o 14:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kikan
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Rejestracja: 9 paź 2016, o 14:03

Re: Happy Days na Plus.pl!

Post autor: kikan »

Jeżeli mam przedluzeniową umowę w CP na TV 15mc zawartą 2 tyg temu, to nie mogę skorzystać w promocji SmartDom na internet w Plusie na HappyDays ?
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, o 14:08 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Daniel_Plus »

kikan, umowa uprawniająca do skorzystania ze smartDomu musi być zawarta na minimum 24 miesiące, więc Twoja umowa niestety jest za krótka :-/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal77mk
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 paź 2014, o 23:29

Re: Internet w SmartDom

Post autor: michal77mk »

A ja 2 lata temu podpisałem umowę na internet i miałem umowę uprawniającą telewizję zawsze na 15 miesięcy i miesiąc temu zrezygnowałem z internetu i teraz chciałbym podpisać nową umowę na internet to nie dostanę rabatu? mając umowe przedłużoną co dopiero znowu na 15 miesięcy.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Magda_Plus »

michal77mk czy zrezygnowałeś ze swojego pierwszego zestawu smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal77mk
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 paź 2014, o 23:29

Re: Internet w SmartDom

Post autor: michal77mk »

Tak zrezygnowałem miesiąc temu.
ODPOWIEDZ