Internet w SmartDom

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
damian2988
PlusManiak
Posty: 96
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sie 2014, o 23:25

Internet w SmartDom

Post autor: damian2988 »

Witam posiadam 3 produkty w smart dom, Telefon 60zl , internet za pół ceny 30zl i TV za 1zl, w lipcu konczy mi sie umowa na internet moje pytania brzmia:
1.Kiedy moge przedłuzyc umowe
2. Czy nadal bede mial -50% za internet
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Krzysiek_Plus »

damian2988,
1. Przedłużenie umowy jest możliwe już na 6 miesięcy przed jej końcem.
2. Tak o ile abonament pozostaje w tej samej wysokości lub będzie wyższy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Jak należy przedłużać umowę aby zachować rabat. Czy można przedłużać przez internet? Czy konieczna jest infolinia lub salon?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Magda_Plus »

A jaką umowę przedłużasz: uprawniającą czy jedną z nowych objętych rabatem?
lukaszko pisze: Czy można przedłużać przez internet? Czy konieczna jest infolinia lub salon?
Decyzja w tej kwestii należy do Ciebie. Pamiętaj że dane promocje muszą być dedykowane do Programu SmartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Przedłużam umowę na internet która jest drugim produktem na 50%.
Chciałem skorzystać z promocji Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem dla stałych klientów.
Czy kwalifikuje się ona do SmartDOM i jakim kanałem w tym wypadku mogę dokonać przedłużenia?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Ewa_Plus »

lukaszko,
- możesz skorzystać z tej promocji przedłużając umowę przez sklep internetowy. Ważne jest tylko to żebyś nie obniżył abonamentu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Czy to pewne bo na chatcie plus.pl ostrzegali mnie że mogę stracić rabat?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Przed chwilą otrzymałem taką odpowiedź z obsługi sklepu internetowego:
"Izabela Frankoska:
Przedłużenie umowy objętej rabatem SmartDom jest możliwe tylko w salonie lub poprzez kontakt z Infolinią.
:)"
Komu mam wierzyć?



Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Ewa_Plus »

lukaszko,
- aktualnie jedynym kryterium jest to, żeby nie obniżyć zobowiązania miesięcznego.Taką informację uzyskałam dzisiaj od osób zajmujących się procesem smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Dzisiaj chcę przedłużyć umowę na internet przez internet, proszę jeszcze raz o jednoznaczną odpowiedź:
- czy zachowam rabaty SMARTDOM jeśli przedłużę umowę w sklepie internetowym korzystając z promocji "Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem w Sklepie Internetowym dla Stałych Klientów" " i wybierając abonament 99,99zł i tablet Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE + book cover http://www.plus.pl/modem-router?deviceT ... tock=false

Obecnie Internet mam jako drugą usługę na 50% i abonament w wysokości 99zł.
EDIT:
Mogę prosić o odpowiedź?

Pośpieszyłem się i dodałem nowy post zamiast edycji za co przepraszam ale zamiast zwrócenia uwagi wolałbym otrzymać odpowiedź skoro już ktoś przeczytał mój post;)
Ostatnio zmieniony 22 lut 2016, o 14:57 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Krzysiek_Plus »

lukaszko, tak, rabat zostanie zachowany, jeśli abonament w ramach nowej promocji nie będzie mniejszy niż obecny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Krzysiek_Plus pisze:lukaszko, tak, rabat zostanie zachowany, jeśli abonament w ramach nowej promocji nie będzie mniejszy niż obecny.
A jak się to ma do REGULAMIN PROGRAMU „SMARTDOM 3 -TELEWIZJA, INTERNET, TELEFON” („REGULAMIN”)
WERSJA Z DNIA 14.01.2016 R.?
Gdzie w §3 ust.2 Regulaminu jest:
2. Rabat/Upust specjalny/Upust promocyjny/Benefit nie zostanie przyznany na Nowej Umowie I/II Plus Internet zawartych w następujących promocjach:
- „POWER LTE Internet z laptopem lub tabletem na 24 miesiące”
- „Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem na 24 miesiące w Sklepie Internetowym”
(...)
??
Jak to mam rozumieć?
Dodam że ja należę do pierwszej promocji SMARTDOM, czyli mnie chyba obowiązuje stary regulamin gdzie nie było wykluczeń, czy ten nowy?

Teraz tak doczytuję że w regulaminie jest mowa o nowych abonamentach a ja robię przełożenie umowy, więc te wyłączenia mnie nie dotyczą, czy dobrze myślę.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Krzysiek_Plus »

lukaszko, tyczy się tylko nowych aktywacji, nie przedłużenia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

LTE Advanced a smartDOM.

Post autor: sedzia20 »

Witam, czy w ofercie smartDOM jest oferowany nowy Internet LTE Advanced, gdybym chciał nabyć ten router w taryfie 100 GB http://www.plus.pl/modem-router?deviceT ... tock=false?
Ostatnio zmieniony 29 sie 2016, o 13:40 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: LTE Advanced a smartDOM.

Post autor: Przemek_Plus »

sedzia20, Internet LTE Plus Advanced jest dostępny we wszystkich rodzajach ofert. Innymi słowy - niezależnie od promocji możesz korzystać z tego standardu pod warunkiem tylko, że spełniasz konieczne wymagania, a więc: znajdujesz się w zasięgu LTE Advanced i dysponujesz sprzętem obsługującym tę technologię.

Wspomniany przez Ciebie E5786 jak najbardziej umożliwia zestawienie połączenia z LTE Advanced.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ