Internet w SmartDom

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: LTE Advanced a smartDOM.

Post autor: sedzia20 »

To dobra wiadomość. Rozumiem, że jest tak jak piszesz powyżej, niezależnie od tego, czy w opisie oferty na stronie jest dopisek LTE Advanced?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE Advanced a smartDOM.

Post autor: Krzysiek_Plus »

sedzia20, tak niezależnie, informowaliśmy już o tym w komunikacie prasowym:
Internet LTE Plus Advanced jest dostępny we wszystkich rodzajach ofert na smartfonie, laptopie, routerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: LTE Advanced a smartDOM.

Post autor: sedzia20 »

Dzięki, chciałem się upewnić. Pozdrawiam :)
redex89
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 sty 2016, o 11:50

SMART DOM LTE JAKO 3 USŁUGA

Post autor: redex89 »

Witam
chciałem sie dowiedzieć czy jeśli zdecyduje sie na internet Lte jako 3 usługa w abonamencie za 99 zł(100GB) to za urzadzenie jest pobierana opłata miesięczna ? Czy da sie uniknąć tej opłaty ?
Ostatnio zmieniony 29 sie 2016, o 13:25 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Przemek_Plus »

redex89, chciałbyś przedłużyć już istniejącą umowę, czy zdecydować się na zupełnie nową aktywację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: sedzia20 »

Witam, 9.09. br. podpisałem Aneks na usłudze głosowej w Plus GSM z taryfą po opuście za e-fakturę 59,99 PLN brutto, z urządzeniem kupionym za gotówkę.
Chcę dobrać Internet 100 GB z routerem Huawei, czy otrzymam 50% rabatu na abonament w ramach smartDOM?
Kiedy mogę podpisać Umowę na Internet? Teraz, czy po wejściu taryfy w życie, tj. 21.09. (początek okresu rozliczeniowego)?
Czy w przypadku oferty typu Happy Hours, Happy Days, która od czasu do czasu się pojawia powyższa zniżka też obowiązuje?

Proszę o rzetelne odpowiedzi :-)
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Przemek_Plus »

sedzia20 pisze:Chcę dobrać Internet 100 GB z routerem Huawei, czy otrzymam 50% rabatu na abonament w ramach smartDOM? Kiedy mogę podpisać Umowę na Internet? Teraz, czy po wejściu taryfy w życie, tj. 21.09. (początek okresu rozliczeniowego)?
Możesz dokupić kolejną umowę w ramach programu SmartDom od razu, ale rabaty zostaną naliczone najwcześniej od pierwszego pełnego cyklu po wejściu w życie nowych warunków umowy utrzymaniowej.
sedzia20 pisze:Czy w przypadku oferty typu Happy Hours, Happy Days, która od czasu do czasu się pojawia powyższa zniżka też obowiązuje?
Tak – obowiązuje.

Lista promocji wyłączonych z programu jest oczywiście zamieszczona w regulaminie (paragraf 3, punkt 2):

http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: sedzia20 »

Przemek_Plus pisze:
sedzia20 pisze:Chcę dobrać Internet 100 GB z routerem Huawei, czy otrzymam 50% rabatu na abonament w ramach smartDOM? Kiedy mogę podpisać Umowę na Internet? Teraz, czy po wejściu taryfy w życie, tj. 21.09. (początek okresu rozliczeniowego)?
Możesz dokupić kolejną umowę w ramach programu SmartDom od razu, ale rabaty zostaną naliczone najwcześniej od pierwszego pełnego cyklu po wejściu w życie nowych warunków umowy utrzymaniowej.
sedzia20 pisze:Czy w przypadku oferty typu Happy Hours, Happy Days, która od czasu do czasu się pojawia powyższa zniżka też obowiązuje?
Tak – obowiązuje.

Lista promocji wyłączonych z programu jest oczywiście zamieszczona w regulaminie (paragraf 3, punkt 2):

http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf

Właśnie takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem, dzięki! :roll:
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Zamówienie Internetu w SI z rabatem smart dom

Post autor: lukaszko »

Witam.
Zamówiłem Internet(Ja + Internet LTE 50 GB) w sklepie internetowym plus.pl. Jako że mam w plusie abonamenty na telefon (o wartości dwa po 49,99 i jeden 59,99) i jestem klientem od wielu lat(czyli spełniam warunki smart dom) chciałem skorzystać z promocji smart dom 50% na drugi produkt więc zaznaczyłem stosowną opcje w sklepie internetowym.
W trakcie zamówienia wyświetlała się zrabatowana cena abonamentu 30zł.
Teraz pytanie, otrzymałem dokumenty ale w kopii dla mnie nigdzie w nich nie widzę informacji o przystąpieniu do programu smart dom i przyznaniu rabatu. Czy to normalne? Jak sprawdzić czy został mi przyznany rabat 50% na internet?
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2016, o 13:36 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do innego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Daniel_Plus »

lukaszko, w podsumowaniu zamówienia kwota abonamentu wyświetla się już po rabacie. Jeśli widziałeś taką kwotę to znaczy, że wybrałeś właściwą promocję i zgłosiłeś chęć przystąpienia do SmartDomu. W regulaminie promocji oraz w umowie masz podane pełne kwoty. Rabaty przyznawane są najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego (w związku z weryfikacją uprawnienia do skorzystania z Programu). Zmianę w kwocie abonamentu zobaczysz na fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Zastanawiałem się tylko czy nie powinienem wraz z dokumentami otrzymać regulaminu smart dom i jakiejś deklaracji przystąpienia?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Daniel_Plus »

lukaszko, w formie papierowej nie, ale np. dostałeś link do regulaminu smartDom w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Składając zamówienie musiałeś też zaznaczyć zgodę na Tak, która dotyczy tylko tego Programu i powinna być w załączniku do umowy z pozostałymi zgodami:
Wyrażam zgodę na przekazywanie danych między Cyfrowym Polsatem S.A. a POLKOMTEL sp. z o.o. potrzebnych do korzystania z programu smartDOM, a obejmujących: numer PESEL, informacje o rodzaju usług z jakich korzystam, identyfikatory umów, czas oznaczony tych umów, informacje o ich rozwiązaniu oraz wysokości abonamentu lub wysokości dokonanych zasileń, z zastrzeżeniem, że dane takie przekazywane będą wielokrotnie, na bieżąco w czasie trwania programu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

A czy ta zgoda była obowiązkowa przy wybraniu opcji smart dom?
Bo szczerze mówiąc nie pamiętam co tam klikałem, zgody marketingowe odznaczałem.

I czy ona jest konieczna jak ja obie usługi(internet i telefon) mam w plusie.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet w SmartDom

Post autor: Daniel_Plus »

lukaszko, tak, zgoda była obowiązkowa i składając zamówienie z zaznaczonym smartDomem jest konieczna do skorzystania ze zniżki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: Internet w SmartDom

Post autor: lukaszko »

Czyli nie mogłem jej odznaczyć i pominąć?
ODPOWIEDZ