ODU IDU - 200
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 16:10
Re: ODU IDU - 200
Prędkości w godzinach wieczornych przy największych obciążeniach nie schodzą poniżej 20mb, a w ciągu dnia nawet do 90mb dochodzi. Reklamować mogę tylko to za każdym razem tydzień do dwóch. A potem zaś odpowiedź, że u nich wszystko działa.
-
- PlusManiak
- Posty: 92
- Rejestracja: 27 sie 2017, o 09:54
Re: ODU IDU - 200
BTS jest w poblizu i nie przeciązony to prędkości OK. Musisz tylko wyjaśnić czy to wina ODU czy coś z BTS-em Plusa. stąd prośba o porównanie na innym urządzeniu stabilności połączenia bo to jest problemem.Inaczej tego nie zweryfikujesz.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
kn2012@onet.eu, przełóż kartę, jeśli masz taką możliwość, do innego urządzenia i sprawdź czy problem nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 16:10
Re: ODU IDU - 200
Ale jak przełożę kartę to wtedy będzie działać. Bo problem występuje tylko kiedy nie używam internetu, czyli np jak czytam dłuższy artykuł czy film, chce włączyć następny a on się restartuje (wygląda jakby antena tracila zasilanie bo wtedy tez trace sygnał do dekodera.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
kn2012@onet.eu, będzie działać w innym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 16:10
Re: ODU IDU - 200
Przetestowałem w innym urządzeniu. Problem nie występuje. Co to może znaczyć?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
kn2012@onet.eu, sugeruję oddać zestaw do serwisu z dokładnym opisem usterki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODU-IDU - przerywany sygnał LTE
Witam.
Jestem posiadaczem internetu domowego LTE od 2 miesięcy i od początku borykam się z pewnym problemem. Co jakiś czas przerywa mi sygnał LTE. Zazwyczaj dzieje się to podczas grania w grę online, sporadycznie podczas przeglądania internetu (no chyba że dzieje się to częściej, tylko po prostu nie jest to aż tak odczuwalne). Bywało tak, że kilka dni było dobrze, ale ostatnio się to znacznie pogorszyło. Raz dziennie to minimum, natomiast czasami w ciągu pół godziny potrafi przerwać sygnał trzy razy. Przytrafiło mi się to przed chwilą i przedwczoraj między godziną 13 i 14. Częstym skutkiem takiego przerwania sygnału jest zmiana jakości połączenia, jeżeli chodzi o ping w grze. Tak samo wygląda to gdy np. resetuję modem. Niekiedy po resecie ping jest większy o 20 lub po prostu nie jest stały, wtedy pomaga kolejny reset modemu. Jeżeli chodzi o sygnał to diody zarówno na routerze jak i modemie świecą się na niebiesko/fioletowo. W ustawieniach router pokazuje sygnał na cztery kreski. Na ten moment mam:
RSRP -77
RSRQ -8
RSSI -60
SINR 26
Sprawdziłem sygnał podczas tej dwuminutowej przerwy i wtedy w każdym z tych współczynników pokazywało "N/A". Natomiast na routerze na początku zaczyna migać na czerwono ODU Status, jeżeli trwa to przez dłuższy okres, to wygląda na to że resetuje się modem, ponieważ diody ODU LTE i ODU Power gasną.
Nie przeszkadzałoby mi takie coś podczas korzystania z internetu, natomiast podczas grania jest to bardzo uciążliwe. Jedna taka przerwa może zaważyć o wyniku meczu, pomijając to że jest to bardzo denerwujące. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam.
Jestem posiadaczem internetu domowego LTE od 2 miesięcy i od początku borykam się z pewnym problemem. Co jakiś czas przerywa mi sygnał LTE. Zazwyczaj dzieje się to podczas grania w grę online, sporadycznie podczas przeglądania internetu (no chyba że dzieje się to częściej, tylko po prostu nie jest to aż tak odczuwalne). Bywało tak, że kilka dni było dobrze, ale ostatnio się to znacznie pogorszyło. Raz dziennie to minimum, natomiast czasami w ciągu pół godziny potrafi przerwać sygnał trzy razy. Przytrafiło mi się to przed chwilą i przedwczoraj między godziną 13 i 14. Częstym skutkiem takiego przerwania sygnału jest zmiana jakości połączenia, jeżeli chodzi o ping w grze. Tak samo wygląda to gdy np. resetuję modem. Niekiedy po resecie ping jest większy o 20 lub po prostu nie jest stały, wtedy pomaga kolejny reset modemu. Jeżeli chodzi o sygnał to diody zarówno na routerze jak i modemie świecą się na niebiesko/fioletowo. W ustawieniach router pokazuje sygnał na cztery kreski. Na ten moment mam:
RSRP -77
RSRQ -8
RSSI -60
SINR 26
Sprawdziłem sygnał podczas tej dwuminutowej przerwy i wtedy w każdym z tych współczynników pokazywało "N/A". Natomiast na routerze na początku zaczyna migać na czerwono ODU Status, jeżeli trwa to przez dłuższy okres, to wygląda na to że resetuje się modem, ponieważ diody ODU LTE i ODU Power gasną.
Nie przeszkadzałoby mi takie coś podczas korzystania z internetu, natomiast podczas grania jest to bardzo uciążliwe. Jedna taka przerwa może zaważyć o wyniku meczu, pomijając to że jest to bardzo denerwujące. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2017, o 16:56 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: ODU IDU - 200
kryspin34, Twój opis problemu jest zbieżny do wcześniejszych przypadków z tego wątku. W związku z tym sugeruję przekazać sprzęt do serwisu dołączając szczegółowy opis problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Jak wygląda procedura oddania sprzętu do serwisu? Chodzi mi o to ile potrwa serwisowanie? Nie jest mi na rękę oddanie sprzętu na powiedzmy miesiąc, co wiąże się z brakiem internetu przez ten okres, a szanse że problem zostanie naprawiony nie są stuprocentowe.
W międzyczasie przywróciłem ustawienia fabryczne routera. Może to coś pomoże.
W międzyczasie przywróciłem ustawienia fabryczne routera. Może to coś pomoże.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: ODU IDU - 200
kryspin34, zestaw oddaje się w najbliższym punkcie sprzedaży Plusa, a on dalej przekazuje go do odpowiedniego serwisu. Maksymalny czas naprawy określa karta gwarancyjna. Trudno mi określić orientacyjny czas, bo zależy on od kilku czynników np. od liczby oczekujących urządzeń lub czasu transportu sprzętu między punktami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Witam od paru dobrych miesięcy borykam się z problemem skaczącego pingu, jak widać na obrazku
https://zapodaj.net/0a50f576a02c9.png.html postanowiłem w końcu coś z tym zrobić, a więc piszę tutaj na forum, z sieci nie korzysta nikt oprócz mnie więc ingerencja innych użytkowników odpada, szczerze to nie mam już pomysłu co może to powodować.Dodam jeszcze, że pod inny komputer podłączony jest router edimaxa tez z Cyfrowego Polsatu i tam pingi są bardzo dobre. Proszę o rade.
https://zapodaj.net/0a50f576a02c9.png.html postanowiłem w końcu coś z tym zrobić, a więc piszę tutaj na forum, z sieci nie korzysta nikt oprócz mnie więc ingerencja innych użytkowników odpada, szczerze to nie mam już pomysłu co może to powodować.Dodam jeszcze, że pod inny komputer podłączony jest router edimaxa tez z Cyfrowego Polsatu i tam pingi są bardzo dobre. Proszę o rade.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
armage169, z jakiego sprzętu korzystasz? Czy próbowałeś podłączyć sprzęt pod ten drugi komputer? Jak wtedy wygląda kwestia pingu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
Sam osobiście posiadam odu idu 200, sprzętu nie podłączałem do drugiego komputera, natomiast tamten internet podłączałem pod ten sam komputer co odu idu 200 i pingi byly bardzo stabilne, żadnych wahań. Oba internety są z cyfrowego polsatu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: ODU IDU - 200
armage169, jeśli masz taką możliwość, sprawdź dla pewności, ten sprzęt na drugim komputerze,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ