ODU IDU - 200
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: ODU IDU - 200
LukaszEs93, działanie routera również może być zakłócane przez inne urządzenia, jeśli obecnie jest umiejscowiony bezpośrednio przy nich.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05
Re: ODU IDU - 200
Router znajduje się na parapecie okna wewnątrz i wokół niego nie ma nic innego co by mogło zakłócac jego działanie
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: ODU IDU - 200
LukaszEs93, niestety zdalnie nie jestem w stanie nic więcej zweryfikować, ale jeśli serwis potwierdza prawidłowe działanie urządzenia (w przypadkach z forum realizowane były kilkudniowe testy stabilności połączenia) to ewentualnych dalszych powodów problemy należy szukać bezpośrednio w swojej lokalizacji (np.: wymiana kabla).
Obecnie jak często zrywane są połączenia? Czy router dalej się resetuje tak jak wcześniej?
Obecnie jak często zrywane są połączenia? Czy router dalej się resetuje tak jak wcześniej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05
Re: ODU IDU - 200
Częstotliwość rozlaczania może nie jest tak częsty jak na początku ale bywa tak jak przed chwilą, połączony był ponad 1,5 h i teraz już ze dwa razy w ciągu 10 min się rozlaczyl, zauważyłem też że gdy korzystam z internetu czyli słucham muzyki, przeglądam portale społecznościowe itp to trzyma stabilnie a gdy zamkne przeglądarkę bądź wyłączenie wi fi w telefonie, poprostu nie korzystam z idu odu to w momencie się rozlacza
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: ODU IDU - 200
W którym miejscu dokładnie pojawił się ten komunikat?LukaszEs93 pisze:ostatnio jakiś błąd nawet wyskoczył Module AT Failure.
Komputer połączony jest kablem czy również Wi-Fi?LukaszEs93 pisze:zauważyłem też że gdy korzystam z internetu czyli słucham muzyki, przeglądam portale społecznościowe itp to trzyma stabilnie a gdy zamkne przeglądarkę bądź wyłączenie wi fi w telefonie, poprostu nie korzystam z idu odu to w momencie się rozlacza
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05
Re: ODU IDU - 200
Ten błąd pojawił się w stan USIM,
Na laptopie korzystam z wi fi ale mam też stacjonarny podłączony i jest tak samo bo sprawdzałem, korzysta się z internetu to nie rozlaczy sesji a tylko się zamknie przeglądarkę minuta i dioda odu lte gaśnie i inne za koleją tak jak było wspomniane wcześniej
Znów pojawił się yen błąd, on pojawia się po resecie idu odu jak to do tej pory bywało, podczas wystąpienia tego błędu nic się nie da zrobić muszę idu odłączyć od zasilania i podłączyć i wtedy zaskoczy i się połączy bez błędu
Na laptopie korzystam z wi fi ale mam też stacjonarny podłączony i jest tak samo bo sprawdzałem, korzysta się z internetu to nie rozlaczy sesji a tylko się zamknie przeglądarkę minuta i dioda odu lte gaśnie i inne za koleją tak jak było wspomniane wcześniej
Znów pojawił się yen błąd, on pojawia się po resecie idu odu jak to do tej pory bywało, podczas wystąpienia tego błędu nic się nie da zrobić muszę idu odłączyć od zasilania i podłączyć i wtedy zaskoczy i się połączy bez błędu
Ostatnio zmieniony 14 mar 2017, o 12:14 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów
Powód: połączenie postów
Re: ODU IDU - 200
U mnie było identycznie :)
też ten błąd mi czasem wyskakuje - module AT failure
też często jest czerwona ikonka karty sim.
Jeżeli udało mi się połączyć (ciężko było uzyskać połączenie dłuższe niż minute :) ) i używać internetu (specjalnie włączyłem ściąganie plików) to działało przez jakiś czas ale później znowu się resetowało wszystko.
Może w serwisie wszystko działa bo od razu jest włączany jakiś transfer testowy.
Ogólnie u mnie jeśli połączyło się z LTE (3 kreski zasięgu) to chwilę działa i później urządzenia się resetują.
O zakłóceniach z innych źródeł nie ma mowy, w pobliżu jest tylko router idu i antena odu, sprawdzane na kilku kablach (dobrej jakości, nowe, końcówki zarabiane tak jak powinny), odcinkach dłuższych i krótszych. Na krótszych wydaje się trochę lepiej, na dłuższych resety praktycznie co chwilę albo wcale nie łączy.
też ten błąd mi czasem wyskakuje - module AT failure
też często jest czerwona ikonka karty sim.
Jeżeli udało mi się połączyć (ciężko było uzyskać połączenie dłuższe niż minute :) ) i używać internetu (specjalnie włączyłem ściąganie plików) to działało przez jakiś czas ale później znowu się resetowało wszystko.
Może w serwisie wszystko działa bo od razu jest włączany jakiś transfer testowy.
Ogólnie u mnie jeśli połączyło się z LTE (3 kreski zasięgu) to chwilę działa i później urządzenia się resetują.
O zakłóceniach z innych źródeł nie ma mowy, w pobliżu jest tylko router idu i antena odu, sprawdzane na kilku kablach (dobrej jakości, nowe, końcówki zarabiane tak jak powinny), odcinkach dłuższych i krótszych. Na krótszych wydaje się trochę lepiej, na dłuższych resety praktycznie co chwilę albo wcale nie łączy.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05
Re: ODU IDU - 200
i co robiszz tym problemem ? jak sobie radzisz z tym rozłączaniem ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: ODU IDU - 200
W przypadku Twojego ODU-IDU pracownicy serwisu stwierdzili uszkodzenie sprzętu. Cały zestaw został wymieniony i został już wysłany, a więc możliwe, że jeszcze dziś będzie możliwość odbioru w punkcie. Po przetestowaniu proszę, daj znać czy problem występuje dalej.volumeup pisze:Przesłałem formularzem do Ciebie dane moich urządzeń
Urządzenia wczoraj wyjechały z salonu do serwisu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05
Re: ODU IDU - 200
Witam, właśnie oddałem po raz trzeci zestaw idu odu 200 w punkcie do serwisu, ciekawe co teraz wymyśla, mam nadzieję się wymienia na nowy i że będzie na nowym już wszystko wporzadku, przynajmniej powinni wymienić na nowy już trzeci raz sprzęt u nich ląduje, kartę sim przełożyłem do starego modemu dlink dwr 921 wolniej niż na idu odu ale działa i nie zrywa połączenia!!! pozostaje czekać na powrót sprzętu mam nadzieję że nowego z serwisu, pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: ODU IDU - 200
LukaszEs93, przekazałem informację do serwisu o tym, że przekazałeś sprzęt i zasugerowałem wymianę zestawu na nowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: ODU IDU - 200
LukaszEs93 nie spodziewaj się niczego dobrego. Mi po 3 razie wymienili na "nowy" sprzęt(śmiem twierdzić, że jest inaczej) i ciągle jest to samo czyli restarty co jakiś czas. Sprzęt kupiony pod koniec stycznia, odesłany po raz 4 do serwisu.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05
Re: ODU IDU - 200
To co dalej z tym faktem robić?
Re: ODU IDU - 200
Złożyć wypowiedzenie umowy, ja w tym momencie właśnie je pisze z dokładnym opisem co się działo, żeby udowodnić ze wypowiedzenie następuje z winy operatora.LukaszEs93 pisze:To co dalej z tym faktem robić?
Nie są wstanie zapewnić usługi to niech jej nie świadczą - proste...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05
Re: ODU IDU - 200
Jak napiszesz to prześlij plik wzoru jak to napisać