Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 maja 2016, o 15:23
Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
Witam.Mam pytanie ile trwa realizacja zamówienia w e-sklepie ? Zamówiłem ofertę internetu 25 maja.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
bartek144, zazwyczaj jest to 4-5 dni robocze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
A można się dowiedzieć co aktualnie dzieje się z moim zamówieniem i kiedy zostanie ono wysłane nr zamówienia :201605251967708
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
bartek144, stan zamówienia możesz sprawdzić na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia
Od złożenia zamówienia minęły dopiero 2 dni robocze.
Od złożenia zamówienia minęły dopiero 2 dni robocze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
Witam, podepnę się pod istniejący wątek. Zamówienie złożyłam tydzień temu, jest to przedłużenie umowy. Proszę o informację co się dzieje z zamówieniem - status na stronie "w trakcie realizacji". Nr zamówienia 201609142265221.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
mta, konsultant będzie się z Tobą kontaktował w tej sprawie i przekaże wtedy szczegóły dotyczące zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
Witam ponownie
Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant. Stwierdził, że nie mogę przedłużyć umowy ze sprzętem w sklepie internetowym, a jedynie wziąć sprzęt na raty, ponieważ numer jest w SmartDom i utracę zniżkę. Trochę mnie to zdziwiło, ponieważ w sklepie internetowym zamówiłam przedłużenie ze sprzętem - oferta była dostępna dla mojego numeru. Ponieważ konsultant upierał się przy swoim, zawarłam aneks bez sprzętu. Około godziny temu dostałam wiadomość z e-sklepu, że jutro będzie u mnie kurier ze sprzętem i aneksem do umowy. Chcąc wyjaśnić sytuację zadzwoniłam na infolinię, gdzie zostałam poinformowana, że jedynym warunkiem zachowania zniżki SmartDom jest utrzymanie kwoty abonamentu na tym samym lub wyższym poziomie. Konsultant stwierdził, że jeśli oferta że sprzętem była dostępna w e-sklepie, to mogę z niej skorzystać. Ponadto powiedział, że w razie gdyby przyjechał jutro kurier ze sprzętem to nie mogę podpisać aneksu, bo jeden aneks już dzisiaj zawarłam i muszę najpierw od niego odstąpić. Proszę o wyjaśnienie jak to w końcu jest ze zniżką w SmartDom i czy mogę zawrzeć aneks ze sprzętem przez e-sklep, nie tracąc zniżki?
Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant. Stwierdził, że nie mogę przedłużyć umowy ze sprzętem w sklepie internetowym, a jedynie wziąć sprzęt na raty, ponieważ numer jest w SmartDom i utracę zniżkę. Trochę mnie to zdziwiło, ponieważ w sklepie internetowym zamówiłam przedłużenie ze sprzętem - oferta była dostępna dla mojego numeru. Ponieważ konsultant upierał się przy swoim, zawarłam aneks bez sprzętu. Około godziny temu dostałam wiadomość z e-sklepu, że jutro będzie u mnie kurier ze sprzętem i aneksem do umowy. Chcąc wyjaśnić sytuację zadzwoniłam na infolinię, gdzie zostałam poinformowana, że jedynym warunkiem zachowania zniżki SmartDom jest utrzymanie kwoty abonamentu na tym samym lub wyższym poziomie. Konsultant stwierdził, że jeśli oferta że sprzętem była dostępna w e-sklepie, to mogę z niej skorzystać. Ponadto powiedział, że w razie gdyby przyjechał jutro kurier ze sprzętem to nie mogę podpisać aneksu, bo jeden aneks już dzisiaj zawarłam i muszę najpierw od niego odstąpić. Proszę o wyjaśnienie jak to w końcu jest ze zniżką w SmartDom i czy mogę zawrzeć aneks ze sprzętem przez e-sklep, nie tracąc zniżki?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
mta, możesz przedłużyć umowę ze sprzętem w Sklepie Internetowym, ale niestety utracisz wtedy zniżkę wynikającą za smartDomu. Dlatego jeśli korzystasz z programu to taką opcję powinnaś mieć niedostępną na www, ale niestety wystąpił jakiś błąd. Przepraszam Cię za tę sytuację. Przekazałem informację o niej do odpowiedniego działu i otrzymałem zapewnienie, że problem już nie występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
Dziękuję za odpowiedź, przynajmniej wiem na czym stoję. Mam jeszcze jedno pytanie. Odstąpiłam dziś od aneksu zawartego przez infolinię, ponieważ zdecydowałam, że interesuje mnie jedynie opcja ze sprzętem. W związku z tym, że nie mogę przedłużyć umowy w sklepie internetowym zachowując zniżkę SmartDom, mam zamiar rozwiązać obecną umowę i podpisać nową. Wyczytałam już na forum, że po rozwiązaniu umowy uczestniczącej w SmartDom jest możliwość podpisania nowej umowy i przystąpienia ponownie do programu SmartDom. Moje pytanie dotyczy tego, kiedy mogę tę nową umowę podpisać, aby nie było problemów z ponownym przystąpieniem do SmartDom? Czy będę mogła zrobić to bezpośrednio po wypowiedzeniu obecnej umowy, czy muszę odczekać aż minie miesięczny okres wypowiedzenia i podpisać umowę dopiero po dezaktywacji karty sim?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
mta, chcąc, aby nowa umowa była objęta rabatem -50%, powinnaś poczekać, aż zakończy się poprzednia i dopiero wówczas podpisać nową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
Witam, zamówiłem Internet LTE . Nr zamówienia 201609122259557. Nadal karta SIM nie jest aktywna, mimo, że dokumenty podpisałem 15.09.2016. Proszę o pomoc!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
siwy666, a czy wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
Nie... Czyli w ciągu 14 dni ma być dokonana aktywacja? Czy po tym czasie mam prawo do ewentualnego rozwiązania umowy bez konsekwencji, np, jeżeli Internet nie bedzie spełniał moich wymagań?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamówienie (reazlizacja) w e-sklepie internet LTE
siwy666, tak, w takiej sytuacji numer zostanie aktywowany po 14 dniach od podpisania umowy.
Tak, w ramach opcji testuj (wyjątkiem jest oferta z laptopem lub tabletem) masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od aktywacji karty SIM.siwy666 pisze:Czy po tym czasie mam prawo do ewentualnego rozwiązania umowy bez konsekwencji, np, jeżeli Internet nie bedzie spełniał moich wymagań?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ