Teraz jest 16 gru 2017, o 00:27

Zostaw Kontakt




Awaria BTS'a ?

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

bolek1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 21 lis 2016, o 17:34
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: Lumia 640 DS

Re: Awaria BTS'a ?

Post25 lis 2016, o 11:05

Dzięki!
Dzisiaj działa od rana nawet down 10, up 3
Ale wczoraj wartości były niemierzalne...
Offline
Avatar użytkownika

revoo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 17:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: POWER LTE
  • Model telefonu: B315

Nagły spadek prędkości internetu

Post22 mar 2017, o 20:29

Witam
Od wczoraj prędkość LTE drastycznie spadła z 20mbps do 1 mbps, ping bardzo wysoki
BTS: BTS 7fo3 ma ID32515 i jest to LTE1800Aero2 Ostrowo,600-Lecia 9
Parametry sygnału są takie same jak kiedyś
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post23 mar 2017, o 13:08

revoo, nie mamy na obecną chwilę zgłoszone żadne awarii w tej lokalizacji.

Czy problem dalej występuje? W jakiej częstotliwości zestawiasz połączenie? Proszę, wykonaj test na www.speedtest.net i wklej link do wyniku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

revoo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 17:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: POWER LTE
  • Model telefonu: B315

Re: Awaria BTS'a ?

Post23 mar 2017, o 16:19

Tak, problem nadal wystepuje
1800MHZ - częstotliwość
http://www.speedtest.net/my-result/6155914045
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post23 mar 2017, o 16:34

revoo, a ze swojej lokalizacji nie masz bliżej do BT44852 Kozy, na którym od 12/2016 jest również LTE1800?

Możliwe, że wcześniej łączyłeś się właśnie z 44852, na którym jest mniej użytkowników, dlatego też uzyskiwałeś większe przepustowości.

Korzystasz z anteny zewnętrznej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomita

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): 1 maja 2013, o 16:58
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: B593s-22

Re: Awaria BTS'a ?

Post25 mar 2017, o 18:26

Czy bts o oznaczeniu BT44291 uległ awarii, czy może są prowadzone jakieś prace konserwacyjne? Od końca grudnia ubiegłego roku uruchomiono na nim technologie LTE 1800. Bez anteny zewnętrznej uzyskiwałem prędkości do 8 Mbps (download). Ok. 2 tygodni temu zainwestowałem w antenę zewnętrzną i prędkości wzrosły do średnio 40 Mbps. W momentach największego obciążenia sieci (sobotnie popołudnia i niedziele) prędkość spadała do ok. 10 Mbps, ale i tak byłem zadowolony. Od wczoraj (24.03.2017 r.) od ok. godz. 23.00. prędkość drastycznie spadła. Dzisiaj praktycznie nie da się korzystać z internetu. Wklejam link do "speed test" (u mnie nawet obrazek z wynikiem nie chce się wyświetlić). Z tego co widzę download: 0,26 Mb/s, upload: 15,95 Mb/s, ping: 153 ms. To chyba coś więcej niż przeciążenia sieci (zdarzały się wyniki: download 10 Mb/s a upload 30 Mb/s).
Moje parametry: Status funkcji bezprzewodowej
1 PLMN: 26001
2 Stan usługi: Prawidłowa usługa
3 RSSI: -59
4 RSRP (dBm): -87
5 RSRQ (dB): -8
6 Roaming: Nie
a tutaj link do obecnych osiągów: Obrazek
Limit nie przekroczony (początek okresu rozliczeniowego).
Następny pomiar: Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 736
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post27 mar 2017, o 09:05

Tomita, nie odnotowano żadnych awarii dla nadajnika BT44291. Parametry, które podajesz, wskazują na bardzo mocne przeciążenie stacji z której korzystasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

revoo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 17:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: POWER LTE
  • Model telefonu: B315

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 16:18

revoo napisał(a):Witam
Od wczoraj prędkość LTE drastycznie spadła z 20mbps do 1 mbps, ping bardzo wysoki
BTS: BTS 7fo3 ma ID32515 i jest to LTE1800Aero2 Ostrowo,600-Lecia 9
Parametry sygnału są takie same jak kiedyś


Nadal wystepują wyżej opisane problemy na tym BTS'ie
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 16:41

revoo, nasza poprzednia odpowiedź:
Krzysiek_Plus napisał(a):revoo, a ze swojej lokalizacji nie masz bliżej do BT44852 Kozy, na którym od 12/2016 jest również LTE1800?
Możliwe, że wcześniej łączyłeś się właśnie z 44852, na którym jest mniej użytkowników, dlatego też uzyskiwałeś większe przepustowości.
Korzystasz z anteny zewnętrznej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

revoo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 17:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: POWER LTE
  • Model telefonu: B315

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 16:43

Korzystam , z anteny zewnętrznej nakierowaniej na bts Ostrowo
BTS Kozy - prędkość rzadko przekracza 3MB/s
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 17:12

revoo, a czy wiesz w jakim paśmie obecnie się łączysz? Czy masz możliwość wymuszenia połączenia w ramach konkretnego pasma? Proszę podaj również model anteny oraz aktualny cell ID jaki uzyskujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

revoo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 17:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: POWER LTE
  • Model telefonu: B315

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 17:23

W kozach łączę się na 800mhz i 1800 - na obu pasmach prędkości i ping są poniżej 5 MB
Antena cybertecha na 1800mhz
Aktualnie siedzę na 800 mhz Kozy, parametry sygnału:
RSRP -80
RSSI -63
RSRQ -8
SNIR 3
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 17:29

revoo, na 32515 dodaliśmy nie dawno LTE800, więc ewentualnie możesz jeszcze przetestować połączenie w tym paśmie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

revoo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 17:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: POWER LTE
  • Model telefonu: B315

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 17:35

W jakim mieście znajduje się ten BTS?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Awaria BTS'a ?

Post26 maja 2017, o 17:58

revoo napisał(a):Witam
Od wczoraj prędkość LTE drastycznie spadła z 20mbps do 1 mbps, ping bardzo wysoki
BTS: BTS 7fo3 ma ID32515 i jest to LTE1800Aero2 Ostrowo,600-Lecia 9
Parametry sygnału są takie same jak kiedyś
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości