Strona 18 z 58

Re: Awaria BTS'a ?

: 7 maja 2018, o 10:01
autor: Michał_Plus
torre24, LTE900 nie zostało jeszcze uruchomione komercyjnie. Może być włączane testowo i działać niestabilnie. Pojemność stacji nie była zwiększona.
torre24 pisze:"Zasięg się zwiększył" i mam kreskę mniej i słabsze parametry sygnału????
Może to być spowodowane przełączaniem się sprzętu pomiędzy pasmami LTE800 i LTE1800.

radzion191, radziłbym złożyć reklamację w tej sprawie.
Daniel_Plus: pisze: radzion191, Instrukcję, jak możesz złożyć reklamację jest tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344

Re: Awaria BTS'a ?

: 7 maja 2018, o 20:49
autor: Bobereqq
Witam! Mam problem (nie tylko ja bo pytałem kilka osób i u nich to samo) otóż strasznie spadł zasięg, jeszcze przeszło tydzień temu było 4-5 kresek, a teraz 1 góra 2 (choć rzadko). Grodzisk Wielkopolski 62-065

Re: Awaria BTS'a ?

: 8 maja 2018, o 06:11
autor: radzion191
Bobereqq pisze:Witam! Mam problem (nie tylko ja bo pytałem kilka osób i u nich to samo) otóż strasznie spadł zasięg, jeszcze przeszło tydzień temu było 4-5 kresek, a teraz 1 góra 2 (choć rzadko). Grodzisk Wielkopolski 62-065
Jest problem, też już zgłaszam im to od tygodnia i żadnej poprawy, napisałem już reklamację. Pisz też może jak nas będzie więcej to wreszcie coś z tym zrobią.

Re: Awaria BTS'a ?

: 8 maja 2018, o 10:18
autor: Michał_Plus
radzion191, Bobereqq, na obu stacjach będą w najbliższym czasie przeprowadzane modernizacje. BT33275 dostanie LTE900 a BT32063 - LTE900 i LTE2600. Obie odbędą się w maju. W tym czasie nastąpi również rekonfiguracja obecnej sieci.

Re: Awaria BTS'a ?

: 8 maja 2018, o 17:45
autor: radzion191
A czy prawdą jest że został uruchomiony jakiś nadajnik innej sieci który zakłóca pracę waszego, ostatnio jak dzwoniłem dostałem taką informację od konsultantki i że sprawą zajmuje się UKE. Jeśli tak to przyjmijcie jakieś wspólne stanowisko bo każdy mówi co innego, teraz dzwoniłem i powiedziano mi że żadnego problemu nie ma, a internet jak źle działał tak dalej nie można praktycznie z niego korzystać.

Re: Awaria BTS'a ?

: 8 maja 2018, o 17:57
autor: Daniel_Plus
radzion191, przekazałem sprawę do zweryfikowania. Jak tylko otrzymam informację to od razu przekażę ;-)

Re: Awaria BTS'a ?

: 9 maja 2018, o 18:32
autor: radzion191
I jak tam sytuacja, nie wiem co się dzieje zamykają zgłoszenia a internet leży.

Re: Awaria BTS'a ?

: 9 maja 2018, o 22:05
autor: Bobereqq
Szkoda słów po prostu... człowiekowi wieczorkiem w niedzielę jest szczególnie potrzebny dobry internet (nawet w miarę dobry), ale oczywiście działa tak słabo, że pingi skaczą nawet do około 1-tysiąca. - tak było w zeszłą niedzielę.. W tą pewnie też tak będzie, bo efektów, pracy nad BTS w Grodzisku Wielkopolskim brak. - jeżeli w ogóle są takowe prowadzone.

Re: Awaria BTS'a ?

: 10 maja 2018, o 06:08
autor: radzion191
Ja czekam na wynik reklamacji, i piszę do UKE. Bo to jest nie do zaakceptowania na infolinii próbują z człowieka robić idiotę, i wciskają że wszystko jest ok, zgłoszenia zamykają, a problem zostaje.

Re: Awaria BTS'a ?

: 15 maja 2018, o 21:30
autor: Bobereqq
W końcu zaczął działać ;)

Re: Awaria BTS'a ?

: 19 maja 2018, o 06:33
autor: radzion19
No działa z zawrotną prędkością 2, 3 mega, brawo plus. Czas na rozstanie bo to porażka totalna.

Re: Awaria BTS'a ?

: 21 maja 2018, o 17:33
autor: radzion19
Wypowie się może jakiś specjalista z plusa, co jest w końcu z tym internetem.

Re: Awaria BTS'a ?

: 21 maja 2018, o 17:43
autor: Ewa_Plus
radzion191,
- aktualnie w Grodzisku Wlk. mogą występować problemy z połączeniami głosowymi oraz transmisją danych w 3G.
Sprawa jest w trakcie rozwiązywania przez dział techniczny.

Problem z internetem (LTE) - lubelskie

: 29 maja 2018, o 20:43
autor: MyKasero
Witam.
Od jakiegoś miesiąca może nieco więcej mój internet LTE po około godzinach 19-20 przestaje działać, na routerze świeci się czerwona lampka i trwa to czasami nawet do późnej nocy. Jest to problem regularny występujący niemal codziennie.Co się dzieje?

Re: Awaria BTS'a ?

: 30 maja 2018, o 10:37
autor: Michał_Plus
MyKasero, czy próbowałeś restartować w tym czasie sprzęt? Wykonaj powrót do ustawień fabrycznych i sprawdź wtedy parametry sygnału jakie masz.