Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów - LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
igor002
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 15:13

Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów - LTE

Post autor: igor002 »

Witam serdecznie,

Posiadam router D-Link DWR-966, H/W ver: A1, F/W ver: 1.0.3CP


Bez problemu łapie LTE, bez problemu w zasadzie cała konfiguracja, DDNS, itp.
Podałem DynDNS ten dlinkowy który można używać mając ich urządzenie, mam też monitoring który ma swój własny ddns i wygląda to tak samo, kiedy podam adres ddns ładnie otwiera stronę routera, ale już nie przekierowuje portów oraz nie ustawia poprawnie DMZ do sieci zewnętrznej.

Niestety, kiedy jestem w sieci zewnętrznej, dla przykładu inny iplus, bądź jakakolwiek siec wifi itp, nie otwiera mi strony DynDnsu skonfigurowanej w routerze ani w monitoringu, nie mogę się też dostać do usług DMZ.
Cały rejestrator z monitoringu działa w DMZ, niestety nie na tym routerze.

Poprzednio mieliśmy Netię, ale z uwagi na mały upload do 1mb/s i brak mozliwosci rozbudowy musieliśmy zrezygnować z usługi bo poprostu nie działała na tak niskiej przepustowości poprawnie.

Proszę o pomoc, czy to kwestia samego routera że nie działa na zewnątrz (włączyłem "zdalna administracja" w panelu użytkownika) czy kwestia ustawień sieciowych LTE Plusa. Moze dostęp do IPkó w plusie z zewnątrz jest jakoś zablokowany ddns rozpoznaje ale nie może się połączyć? albo firmware routera jest jakiś kulawy?

Ma ktos poprawnie skonfigurowane usługi wystawione na zewnątrz poprzez przekierowanie portów albo dmz i mu działa w Plus LTE?

Nie znalazłem też opcji konfiguracji dostepu do routera z zwenątrz czy to ma byc http, https, ssh, itp.
jarek7714
Szalony PlusManiak
Posty: 399
Rejestracja: 7 lis 2012, o 21:28

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: jarek7714 »

Usługę zewnętrznego IP oczywiście masz wykupioną? (używasz APN:pro.plusgsm.pl)
igor002
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 15:13

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: igor002 »

tzn? mam ddns i jak wejde w panel konfiguracji to urządzenie dostaje adres IP
Trzeba coś dodatkowo wykupić?
czy taki APN o którym Pan wspomniał ma wpływ na LTE? (jego brak, itp)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: Krzysiek_Plus »

igor002, najprawdopodobniej potrzebujesz publiczny adres IP: http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-ip
igor002 pisze:czy taki APN o którym Pan wspomniał ma wpływ na LTE? (jego brak, itp)
Przy aktywacji poproś o aktywacje usługi która również działa w LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jarek7714
Szalony PlusManiak
Posty: 399
Rejestracja: 7 lis 2012, o 21:28

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: jarek7714 »

igor002 pisze:tzn? mam ddns i jak wejde w panel konfiguracji to urządzenie dostaje adres IP
DDNS będzie ci potrzebny przy dynamicznym adresie publicznym (koszt 6,15 zł brutto/m-c) aby przy jego zmianie go zlokalizować.
igor002 pisze: Trzeba coś dodatkowo wykupić?
Dzwonisz do BOK, prosisz o uruchomienie usługi na Twoim nr internetowym, przelogowujesz urządzenie (zmieniając na prywatny APN: pro.plusgsm.pl -dynamiczny, bądź kupujesz adres publiczny stały APN: m2m.plusgsm.pl -jednakże jego cena to 18,45 brutto/m-c).
igor002 pisze: czy taki APN o którym Pan wspomniał ma wpływ na LTE? (jego brak, itp)
Klika lat wstecz nie działała ta usługa na sieci LTE, teraz już nie ma problemu. Nie ma to wpływu na działanie internetu LTE, poza komunikacją do usług/urządzeń z zewnątrz sieci na Twój adres IP (wykupując usługę masz otwierane porty na firewall operatora, które możesz przekierowywać na dowolne urządzenia/usługi w sieci lokalnej). :-)
igor002
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 15:13

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: igor002 »

Witam ponownie.

Dziękuję za wszystkie informacje, tak nie miałem wykupionego pakietu 9nawet nie wiedziałem że trzeba a obsługa podczas pytań przed zakupem twierdziła że nic nie jest wiecej potrzebne...)

W każdym badz razie dziękuję, działa jest super, ale...

Ustawiłem przekierowania portów do rejestratore, tcp oraz udp, wszystko jest ok, internet działa, itp. DO CZASU!

Po paru dniach niz tąd ni z owąt nie mogę się zalogować do routera po jego IP, ale wszystko działa, tak z dzień dwa pozniej wysypuje sie internet z informacja ze nie można odnalezc DNSów.

Ktoś moze pomóc czego to kwestia? Nie ma dmz, jest tylko przekierowanie portów ustawione.

Dobowe wysyłanie danych z monitoringu to ok 8-10 GB
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: Krzysiek_Plus »

igor002 pisze:Po paru dniach niz tąd ni z owąt nie mogę się zalogować do routera po jego IP, ale wszystko działa, tak z dzień dwa pozniej wysypuje sie internet z informacja ze nie można odnalezc DNSów.
Czy po zwykłym restarcie urządzenia wszystko zaczyna znów działać prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
igor002
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 wrz 2016, o 15:13

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: igor002 »

Tak, wraca do normalności i działa prawidłowo
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zdalna administracja, DDNS, DMZ, przekierowanie portów -

Post autor: Krzysiek_Plus »

igor002, z Twojego opisu wynika, że powodem jest najprawdopodobniej zawieszenie oprogramowania routera. Jak często występuje taka sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ