Witam,
Mam router Huawei B315-69C4 i kartę na abonament, które kupiłem razem. W sumie działała dobrze, ale jaki czas temu przełożyłem kartę SIM do innego urządzenia - przenośnego. Teraz tak się złożyło, że muszę wrócić do WiFi stacjonarnego, ale router B315 po włożeniu karty SIM nie rozpoznaje jej (znacznik świeci na czerwono). Ta sama karta w przenośnym urządzeniu działa bez problemu. Mam zatem pytanie: co zrobić, żeby router stacjonarny rozpoznał kartę?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Karta SIM nie działa po przerwie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 paź 2015, o 13:30
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Karta SIM nie działa po przerwie
Maciej_O., spróbuj wobec tego wejść w panel admina B315, w zakładkę ustawienia->zabezpieczenia->zarządzanie kodem PIN i wpisz tam kod PIN, po czym kliknij na przycisk „zastosuj”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM nie działa po przerwie
Dziękuję za odpowiedź, ale to niestety nie rozwiązało problemu, gdyż pod tą opcją pojawia się pytanie o zablokowanie karty SIM. Próbowałem różnych rzeczy, ostatecznie zresetowałem router i wpadłem w tę samą "pułapkę" co inni użytkownicy - po resecie na urządzeniu świeci się tylko dioda zasilania (miga od czasu do czasu). Żadne próby "twardego resetu" nie pomagają. Cóż mi zatem pozostaje, czy mam iść z urządzeniem do serwisu? A jak tak, to dokąd? Router i karta są kupione "zdalnie". Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Karta SIM nie działa po przerwie
Maciej_O. jeżeli resetowałeś już swoje B315 (przytrzymując przycisk resetu minimum 3 sekundy), a mimo to routera nadal nie można uruchomić, to faktycznie najprawdopodobniej modem jest uszkodzony
Jeżeli chciałbyś skorzystać z prawa gwarancji, to wystarczy, że udasz się do dowolnego naszego punktu sprzedaży lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta. Potrzebna będzie karta gwarancyjna (skoro zakup był dokonywany "na odległość" to nie musi być podstemplowana) oraz dowód zakupu. Oczywiście sam sprzęt musi znajdować się w okresie obowiązywania gwarancji.
Jeżeli chciałbyś skorzystać z prawa gwarancji, to wystarczy, że udasz się do dowolnego naszego punktu sprzedaży lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta. Potrzebna będzie karta gwarancyjna (skoro zakup był dokonywany "na odległość" to nie musi być podstemplowana) oraz dowód zakupu. Oczywiście sam sprzęt musi znajdować się w okresie obowiązywania gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ