Częste rozłączanie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 gru 2014, o 10:43
- Lokalizacja: Mielec
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Częste rozłączanie
sloniatko1956, czy możesz przetestować działanie internetu przekładając kartę do telefonu? Czy w 3G/2G tak samo rozłącza się połączenie internetowe?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 27 gru 2014, o 10:43
- Lokalizacja: Mielec
Re: Częste rozłączanie
Nie wiem jak to przekładać - nie będę eksperymentował.
Rozłącza głównie na stronach zbudowanych na php.
Rozłącza głównie na stronach zbudowanych na php.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Częste rozłączanie
sloniatko1956, z jakiego modemu/routera korzystasz? Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 sty 2017, o 22:29
Zrywanie połączenia
Witam, otóż mam problem z waszym internetem. Gdy przeglądam strony www. Typu Facebook i Youtube nawet naraz internet trzyma na 3G,również gdy oglądam telewizję online, gdy odpalam grę typu Metin 2, Word of Tanks, Counter Strike, zrywa połączenie po 3 minutach a nawet częściej i wówczas skacze połączenie między 3G a HSPA+. Muszę wtedy wyciągnąć modem z portu USB oraz w menadżerze zadań zamknąć aplikacje (plus internet).
- Modem LTE HUAWEI E3372
- Wszystkie 6 portów USB są sprawdzone i jest tak samo
- System Windows 7 Serwice Pack 1
- Na Laptopach działa i nie zrywa połączenia nawet podczas gier, natomiast na stacjonarnych już tak
- W opcjach (Oszczędzania energii) juz odznaczyłem by komputer sam mógł wyłączyć urządzenie
Dodam że gdy nie ma modemu podpiętego do komputera to w prawym dolnym rogu widnieje ikonka komputera z czerwonym krzyżykiem, natomiast gdy zrywa połączenie widnieje tam żółty trójkąt z wykrzyknikiem. W opcjach połączeń lokalnych jest wtedy informacja że PC jest podłączony do urządzenia, natomiast urządzenie nie może połączyć się z siecią.
Czy istnieje możliwość że karta sim może być wadliwa? Bo to już trzeci modem wymieniony i ciągle tak samo się dzieje. I czy Plus może ją wymienić na duplikat w ramach gwarancji ?
- Modem LTE HUAWEI E3372
- Wszystkie 6 portów USB są sprawdzone i jest tak samo
- System Windows 7 Serwice Pack 1
- Na Laptopach działa i nie zrywa połączenia nawet podczas gier, natomiast na stacjonarnych już tak
- W opcjach (Oszczędzania energii) juz odznaczyłem by komputer sam mógł wyłączyć urządzenie
Dodam że gdy nie ma modemu podpiętego do komputera to w prawym dolnym rogu widnieje ikonka komputera z czerwonym krzyżykiem, natomiast gdy zrywa połączenie widnieje tam żółty trójkąt z wykrzyknikiem. W opcjach połączeń lokalnych jest wtedy informacja że PC jest podłączony do urządzenia, natomiast urządzenie nie może połączyć się z siecią.
Czy istnieje możliwość że karta sim może być wadliwa? Bo to już trzeci modem wymieniony i ciągle tak samo się dzieje. I czy Plus może ją wymienić na duplikat w ramach gwarancji ?
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, o 11:29 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zrywanie połączenia
Adam Kaczmarek, podaj proszę trochę więcej informacji. Czy możesz wejść w panel admina swojego urządzenia, w zakładkę „diagnostyka” i podać wartość parametrów RSSI i RSRP? W jakiej lokalizacji (miejscowość, ulica) łączysz się z siecią?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Częste rozłączanie
Podłączam się i proszę o pomoc.
Rozpocząłem okres testowy. Router D Link 966
Router co jakiś czas (co kilkadziesiąt minut/kilka godzin - bez jakiejś regularności) zrywa połączenie, pomaga restart czasami wystarczy poczekać parę minut (generalnie temat nie do zaakceptowania). Jednocześnie takie same objawy na PC, iPadzie, iPhonie "Nie udało się znaleźć adresu DNS, Sprawdź proxy itp. - komunikaty odpowiednie dla urządzenia"
Mam 1200m do nadajnika w linii prostej bez przeszkód (jedynie ściany mojego budynku). Sygnał na urządzeniach max lub prawie max. Adres: 05-552 Łazy, Al Krakowska 200.
Agreguje LTE+ na 1800 i 800. Pobieranie średnio na poziomie od 16mbps - do 38mbps (w zależności od godz i serwera oczywiście), upload średnio połowę tego ale bywa czasami wyżej???, PING między 20 a 40
Co ciekawe gdy pakuję kartę LTE do ipada, problem nie występuje. Tylko po WiFi z Routera. Jakieś ustawienia dodatkowe? update softu?
Sygnał z routera:
Sieć LTE
RSSI -59 dBm
RSCP 0 dBm
RSRP -88 dBm
SINR 14 dBm
Operator Plus
Status CA Dostępna
Główne pasmo Band 3
Zapasowe pasmo Band 20
Pozdrawiam,
Rozpocząłem okres testowy. Router D Link 966
Router co jakiś czas (co kilkadziesiąt minut/kilka godzin - bez jakiejś regularności) zrywa połączenie, pomaga restart czasami wystarczy poczekać parę minut (generalnie temat nie do zaakceptowania). Jednocześnie takie same objawy na PC, iPadzie, iPhonie "Nie udało się znaleźć adresu DNS, Sprawdź proxy itp. - komunikaty odpowiednie dla urządzenia"
Mam 1200m do nadajnika w linii prostej bez przeszkód (jedynie ściany mojego budynku). Sygnał na urządzeniach max lub prawie max. Adres: 05-552 Łazy, Al Krakowska 200.
Agreguje LTE+ na 1800 i 800. Pobieranie średnio na poziomie od 16mbps - do 38mbps (w zależności od godz i serwera oczywiście), upload średnio połowę tego ale bywa czasami wyżej???, PING między 20 a 40
Co ciekawe gdy pakuję kartę LTE do ipada, problem nie występuje. Tylko po WiFi z Routera. Jakieś ustawienia dodatkowe? update softu?
Sygnał z routera:
Sieć LTE
RSSI -59 dBm
RSCP 0 dBm
RSRP -88 dBm
SINR 14 dBm
Operator Plus
Status CA Dostępna
Główne pasmo Band 3
Zapasowe pasmo Band 20
Pozdrawiam,
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Częste rozłączanie
Westpack, czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne? Czy mógłbyś zamieścić tutaj logi z urządzenia? Najlepiej z czasu, gdy nastąpiło rozłączenie. Czy zrywanie połączenia występuje tylko w LTE, czy również w 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Częste rozłączanie
Działam na ustawieniach fabrycznych. (wyjęty z pudełka wczoraj). Testuje go tylko na LTE (LTE+). Dzisiaj od rana nie zerwał ani razu. Proszę powiedzieć jak mam złapać i przesłać logi (co i gdzie, nie robiłem tego nigdy), jak tylko pojawi się problem - przesyłam!
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Częste rozłączanie
Westpack, logi znajdziesz w panelu Admina w zakładce System -> Logi systemowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Częste rozłączanie
Witam, nie miałem dużo czasu żeby go pomęczyć, ale... zerwał połączenie z iPadem
około 19:38 na kilka sekund i 23:13 z PC na dobrych kilka minut
Logi w załączniku.
Pozdrawiam,
około 19:38 na kilka sekund i 23:13 z PC na dobrych kilka minut
Logi w załączniku.
Pozdrawiam,
- Załączniki
-
- 2017_01_18_0002.tar
- (47.37 KiB) Pobrany 336 razy
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Częste rozłączanie
Westpack, czy mógłbyś podpiąć router kablem do komputera i wtedy przetestować działanie internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Częste rozłączanie
Dzisiaj od rana (po WiFi) nie zerwał połączenia ani razu. Pomęczę go jeszcze trochę, wieczorem przełączę się na kabel i wrócę z informacją jutro.
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 lut 2017, o 12:32
Re: Częste rozłączanie
Cześć, żeby nie otwierać nowego wątku pisze tutaj ponieważ mam podobny problem.
LTE 100GB bez limitu z routerem Huawei E5786 - lokalizacja: Zabrze (zaborze) Śląskie. W tygodniu roboczym zrywa połączenie z LTE i router nie potrafi go ponownie odzyskać. Sytuacja z większą/mniejsza intensywnością występuje od jakiegoś miesiąca (czasem nawet zaraz po restarcie routera, czasem co 5 min, czasem przez parę h jest spokój). W ostatnim tygodniu bardzo się problem nasilił. Myślałem że to problem urządzenia i przełożyłem kartę do Samsung S4 na weekend. W weekend nie zwróciłem uwagi żeby internet się tracił. Dziś znów conajmniej od 8.30 rozlacza LTE. Do teraz conajmniej 10 razy. Laptop oczywiście pokazuje jak koledze żółty trójkąt z wykrzyknikiem i brakiem internetu. Każde urzadzenie podpięte do routera/S4 traci połączenie z internetem. Router przywrócony do ustawień fabrycznych bez zmian.
Zainstalowałem w końcu GSM Signal Monitoring na Samsungu S4 i wygląda na to że zasięg jest taki sobie RSRP -79 do -91 a RSSI aż -110 do -124. Ping skacze 75 do 180 ms, najczęściej znajduje się w granicach 120 ms. Łącze się z BTS 20652, oddalony 400m w linii prostej, może częściowo 4 pietrowy blok na drodze. Do tej pory przez prawie rok żadne takie cuda się nie działy. Po przelaczeniu na 3G jakimś cudem RSSI wynosi -51 więc o niebo lepiej (BTS 6524).
Występują jakieś problemy na BTS 20652? Jakie jest obciążenie tego BTSa? Są jakieś naprawy lub awarie na tym BTSie?
Ps. Ostatnio nawet jakosc połączenia telefonicznego jest tragiczna w mojej lokalizacji. Głos przerywa, czasem tel poza zasięgiem jak ktoś się próbuje dodzwonic..
LTE 100GB bez limitu z routerem Huawei E5786 - lokalizacja: Zabrze (zaborze) Śląskie. W tygodniu roboczym zrywa połączenie z LTE i router nie potrafi go ponownie odzyskać. Sytuacja z większą/mniejsza intensywnością występuje od jakiegoś miesiąca (czasem nawet zaraz po restarcie routera, czasem co 5 min, czasem przez parę h jest spokój). W ostatnim tygodniu bardzo się problem nasilił. Myślałem że to problem urządzenia i przełożyłem kartę do Samsung S4 na weekend. W weekend nie zwróciłem uwagi żeby internet się tracił. Dziś znów conajmniej od 8.30 rozlacza LTE. Do teraz conajmniej 10 razy. Laptop oczywiście pokazuje jak koledze żółty trójkąt z wykrzyknikiem i brakiem internetu. Każde urzadzenie podpięte do routera/S4 traci połączenie z internetem. Router przywrócony do ustawień fabrycznych bez zmian.
Zainstalowałem w końcu GSM Signal Monitoring na Samsungu S4 i wygląda na to że zasięg jest taki sobie RSRP -79 do -91 a RSSI aż -110 do -124. Ping skacze 75 do 180 ms, najczęściej znajduje się w granicach 120 ms. Łącze się z BTS 20652, oddalony 400m w linii prostej, może częściowo 4 pietrowy blok na drodze. Do tej pory przez prawie rok żadne takie cuda się nie działy. Po przelaczeniu na 3G jakimś cudem RSSI wynosi -51 więc o niebo lepiej (BTS 6524).
Występują jakieś problemy na BTS 20652? Jakie jest obciążenie tego BTSa? Są jakieś naprawy lub awarie na tym BTSie?
Ps. Ostatnio nawet jakosc połączenia telefonicznego jest tragiczna w mojej lokalizacji. Głos przerywa, czasem tel poza zasięgiem jak ktoś się próbuje dodzwonic..
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Częste rozłączanie
Proszę, podaj dokładną lokalizację (ulice/numer budynku lub współrzędne).silberpfeil pisze:LTE 100GB bez limitu z routerem Huawei E5786 - lokalizacja: Zabrze (zaborze) Śląskie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ