Zakupiłem w Cyfrowym Polsacie telewizję wraz z internetem mobilnym i urządzeniem IDU ODU 200. Byłem przekonany, że po zamontowaniu zestawu internet będzie działał znacznie lepiej niż na klasycznym routerze. Byłem również przekonany, że w przypadku problemów z łącznością przysługuje mi choćby kilka dni możliwości zwrotu urządzeń do operatora. Okazało się, że podczas zakupu w salonie nie ma takiej możliwości (zwrócić można tylko zamówiony telefonicznie lub przez internet).
Połączenie w mojej okolicy w rzeczywistości jest fatalne. max. 5 Mbps w dół i ok 15 Mbps w górę (co świadczyłoby o sporym obciążeniu BTSa). Ale te 5 Mbps działa tak, że przewijanie utworu w Spotify to jakieś 10 sek. czekania na kontynuację.
Pożyczyłem z ciekawości router DWR-921 w kartą T-mobile i wewnątrz budynku wyciągam 45 / 40 Mbps. Szkoda tylko, że nie zorientowałem się wcześniej, że Plus mimo niewielkiej odległości od nadajnika będzie chodził tak tragicznie.
Stąd moje pytanie:
Blokada SIM-Lock w IDU ODU 200 de facto założona jest na sieć Plus, a infolinia Cyfrowego Polsatu twierdzi, że nie zdejmuje blokad (co innego jakbym kupił ten zestaw w Plusie). Czy sieć Plus może wygenerować mi kod zdjęcia blokady mimo, że nie mam podpisanej żadnej umowy z tym operatorem?
Czy jest jakikolwiek sens składania reklamacji na źle działającą usługę do CP? Czy już faktycznie jestem skazany na 2 lata z takim łączem?
Słabe LTE i SIM-Lock z IDU ODU 200
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 19:02
Re: Słabe LTE i SIM-Lock z IDU ODU 200
Wszelkie reklamacje musisz zgłaszać do CP.
Na forum, z racji tego że Plus jak i CP działają na wspólnej sieci, możesz zapytać czy Plus planuje jakąś modernizację sieci w twojej okolicy, która pozwoli osiągnąć większe prędkości.
O ewentualną modernizację pytaj tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... start=5925
Na forum, z racji tego że Plus jak i CP działają na wspólnej sieci, możesz zapytać czy Plus planuje jakąś modernizację sieci w twojej okolicy, która pozwoli osiągnąć większe prędkości.
O ewentualną modernizację pytaj tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... start=5925
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Słabe LTE i SIM-Lock z IDU ODU 200
Sprawdź proszę w regulaminie promocji, czy znajduje się w nim punkt o możliwości testowania usługi na próbę. Jeśli taki zapis będzie to w przypadku niezadowolenia z usługi możesz ją zwrócić na warunkach tam podanych. Dodam, że jest to inna możliwość niż odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni (umowa zawarta na odległość), która rzeczywiście w przypadku podpisywania umowy w punkcie sprzedaży nie obowiązuje.meehaw pisze:Byłem również przekonany, że w przypadku problemów z łącznością przysługuje mi choćby kilka dni możliwości zwrotu urządzeń do operatora.
Podaj proszę lokalizację, w której korzystasz z internetu (ulica, miejscowość).meehaw pisze:Połączenie w mojej okolicy w rzeczywistości jest fatalne. max. 5 Mbps w dół i ok 15 Mbps w górę (co świadczyłoby o sporym obciążeniu BTSa).
Kod możesz uzyskać w punkcie sprzedaży, ale dopiero po zakończeniu umowy, w ramach której zakupiłeś zestaw.meehaw pisze:Czy sieć Plus może wygenerować mi kod zdjęcia blokady mimo, że nie mam podpisanej żadnej umowy z tym operatorem?
Tak jak napisał patryk7588, prośba o kontaktowanie się w tej sprawie z Cyfrowym Polsatem. Dane kontaktowe są u dołu strony: http://www.cyfrowypolsat.pl/meehaw pisze:Czy jest jakikolwiek sens składania reklamacji na źle działającą usługę do CP?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słabe LTE i SIM-Lock z IDU ODU 200
Dziękuję za radę. Oczywiście sprawdzę czy są takie zapisy.Daniel_Plus pisze:Sprawdź proszę w regulaminie promocji, czy znajduje się w nim punkt o możliwości testowania usługi na próbę.
Szczecin, ul. Chorzowska (większa mapka pod obrazkiem)Daniel_Plus pisze:Podaj proszę lokalizację, w której korzystasz z internetu (ulica, miejscowość).
Panowie, ja wiem z kim się kontaktować Pytałem raczej czy takie reklamacje mają szansę odnieść jakiś skutek..Daniel_Plus pisze:Tak jak napisał patryk7588, prośba o kontaktowanie się w tej sprawie z Cyfrowym Polsatem. Dane kontaktowe są u dołu strony: http://www.cyfrowypolsat.pl/
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Słabe LTE i SIM-Lock z IDU ODU 200
meehaw, najbliższy BTS to 42812 z GSM, U900, U2100, LTE800 oraz LTE1800, który jest w odległości ok. 600 m. Trochę dalej jest BT43697 (ok. 800 m od północnej części ulicy Chorzowskiej) z GSM, U2100 oraz LTE1800. Możesz spróbować różnego ustawienia ODU, tak aby był skierowany na 42812 lub 43697 i wymuszać po kolei pasma LTE800 i LTE1800, aby sprawdzić, który BTS i pasmo są mniej obciążone. Powinieneś dzięki temu móc znaleźć najbardziej optymalne ustawienie. Niestety potwierdziłem, że zwłaszcza w godzinach wieczornych stacje są mocno obciążone oraz w Twojej okolicy nie są planowane modernizacje w najbliższym czasie. Więc proponuję, aby sprawdzić powyższe wskazówki, czy uda się dzięki nim poprawić sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ