Reklamacja w plusie

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
goro202
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 paź 2016, o 20:07

Reklamacja w plusie

Post autor: goro202 »

Witam jakis czas temu oddałem do reklamacji zestaw IDU ODU 200 i Pani poinformowala mnie ze 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a dzisiaj dowiedzialem sie ze podobno 30 dni ma Plus na rozpatrzenie jak to jest własciwie? 14, 30? a moze jeszcze inny okres?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Reklamacja w plusie

Post autor: habish »

Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Reklamacja w plusie

Post autor: Daniel_Plus »

goro202, jeśli oddałeś sprzęt w ramach gwarancji to czas naprawy określa gwarancja, więc jest zależny od serwisu i należy doliczyć czas przekazania sprzętu do niego oraz transport do punktu. Jeśli skorzystałeś z rękojmi lub niezgodności z umową to na udzielenie odpowiedzi o decyzji jest 14 dni. Z kolei reklamacje przekazywane do Departamentu Reklamacji są rozpatrywane w ciągu 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
goro202
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 paź 2016, o 20:07

Re: Reklamacja w plusie

Post autor: goro202 »

Sprzet oddałem na reklamacje poniewaz Pani w plusie poinformowała mnie ze rekojmia mi nie przyszługuje (chociaz sprzet nie dzialal juz od poczatku jak odebralem z salonu), sprzet poszedł na reklamacje a rzecznik praw konsumenta mial wystosowac pismo do punktu plusa odnosnie nie przyjecia na warunkach niezgodnosci z umowa. mija 2 tygodnie a dokladniej 16 dni i nadal cisza niestety....
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Reklamacja w plusie

Post autor: Daniel_Plus »

goro202
goro202 pisze:Sprzet oddałem na reklamacje
goro202 pisze:mija 2 tygodnie a dokladniej 16 dni i nadal cisza niestety....
Czas naprawy zależny jest od zapisów w gwarancji, więc od serwisu.
goro202 pisze:rzecznik praw konsumenta mial wystosowac pismo
W tej sprawie kontaktuj się proszę z Rzecznikiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ