LTE - D-Link DWR-921E
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lis 2016, o 21:04
LTE - D-Link DWR-921E
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem internetu LTE. Zakupilem go razem z modemem/routerem D-Link DWR-921E.
Internet po uzyskaniu połączenia działa prawidłowo (w oczach laika :)). Co pewien czas tracę połączenie i konieczne jest odczekanie kilkudziesięciu sekund / kilku minut by połączenie zostało wznowione.
Router ma 4 diody, w momencie utraty placzenia dwie od dolu (polaczenie z internetem oraz polaczenie z siecia 3G/4G) przesaja swiecic; czasami jedna z nich mruga na niebiesko.
Prosze o porady co moge zrobic by rozwiazac ten problem.
Dodam ze mam telefony w sieci Play i Truphone i udostepniajac internet z tych sieci bezposrednio z telefonow polaczenie dziala prawidlowo.
PS: mruga na niebiesko ta ostatnia (od LTE) - nie zdazylem napisac tego posta i juz utrata polaczenia :(
Lukasz
Jestem nowym użytkownikiem internetu LTE. Zakupilem go razem z modemem/routerem D-Link DWR-921E.
Internet po uzyskaniu połączenia działa prawidłowo (w oczach laika :)). Co pewien czas tracę połączenie i konieczne jest odczekanie kilkudziesięciu sekund / kilku minut by połączenie zostało wznowione.
Router ma 4 diody, w momencie utraty placzenia dwie od dolu (polaczenie z internetem oraz polaczenie z siecia 3G/4G) przesaja swiecic; czasami jedna z nich mruga na niebiesko.
Prosze o porady co moge zrobic by rozwiazac ten problem.
Dodam ze mam telefony w sieci Play i Truphone i udostepniajac internet z tych sieci bezposrednio z telefonow polaczenie dziala prawidlowo.
PS: mruga na niebiesko ta ostatnia (od LTE) - nie zdazylem napisac tego posta i juz utrata polaczenia :(
Lukasz
Ostatnio zmieniony 2 gru 2016, o 00:58 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu na OFICJALNY DZIAŁ SIECI PLUS
Powód: zmiana działu na OFICJALNY DZIAŁ SIECI PLUS
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - D-Link DWR-921E
anti20, czyli problem występuje od samego początku? Czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - D-Link DWR-921E
Witam,
Problem pojawia sie od pierwszego uruchomienia urzadzenia
Problem pojawia sie od pierwszego uruchomienia urzadzenia
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - D-Link DWR-921E
Proszę o odpowiedź.Krzysiek_Plus pisze:Czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - D-Link DWR-921E
Tak. Po ustaiweniach fabrycznych dalej bez zmian. Ciagle zrywa polaczenie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - D-Link DWR-921E
anti20, proszę przetestuj stabilność połączenie przy wymuszeniu połączenia "Tylko LTE" (w panelu admina routera wybierz: Internet -> tryb sieci -> Tylko LTE, następnie zachowaj zmiany).
Jeśli mimo to połączenie jest dalej zrywane, proszę sprawdź, jakie informacje w momencie występowania problemu zostały zapisane w „Dzienniku Zdarzeń” (System -> "Dziennik Zdarzeń").
Jeśli mimo to połączenie jest dalej zrywane, proszę sprawdź, jakie informacje w momencie występowania problemu zostały zapisane w „Dzienniku Zdarzeń” (System -> "Dziennik Zdarzeń").
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - D-Link DWR-921E
po wybraniu tylko LTE nie uzyskalem polaczenia z internetem, wczoraj czekalem okolo 2 godzin i dzisiaj od rana. Po zmianie na automatyczny wybor sieci log jak ponizej:
(2016/12/10 10:22:25)Connected with 3G
(2016/12/10 10:22:48)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:22:48)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:22:49)Disconnected with
(2016/12/10 10:23:17)Connected with 3G
(2016/12/10 10:23:45)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:23:45)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:23:46)Disconnected with
(2016/12/10 10:24:20)Connected with 3G
(2016/12/10 10:22:25)Connected with 3G
(2016/12/10 10:22:48)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:22:48)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:22:49)Disconnected with
(2016/12/10 10:23:17)Connected with 3G
(2016/12/10 10:23:45)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:23:45)Disconnected with LTE
(2016/12/10 10:23:46)Disconnected with
(2016/12/10 10:24:20)Connected with 3G
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: LTE - D-Link DWR-921E
anti20, problem rozłączającego się połączenia najprawdopodobniej jest związany z nieprawidłowym działaniem urządzenia. Możesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej. Oddając sprzęt do serwisu postaraj się proszę równie szczegółowo opisać problem, tak jak to zrobiłeś nam, bo powinno to ułatwić diagnozę usterki. Informacje na temat gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - D-Link DWR-921E
anti20, proszę podaj jeszcze RSCP, Ec/No, RSRP i RSRQ z panelu admina (System -> Diagnostyka) w momencie, kiedy router jest połączony w LTE oraz swoją dokładną lokalizację.
Proszę przetestuj również stabilność połączenia przy wyborze opcji "tylko WCDMA/HSPA+".
Proszę przetestuj również stabilność połączenia przy wyborze opcji "tylko WCDMA/HSPA+".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - D-Link DWR-921E
jakmam postepowac w przypadku bak polaczenia z LTE ?
Log przy 3G jak ponizej:
Preferowany rodzaj usługi: Automatycznie
RSSI: -72dBm
RSCP: -72dBm
RSRP:
SINR:
Log przy 3G jak ponizej:
Preferowany rodzaj usługi: Automatycznie
RSSI: -72dBm
RSCP: -72dBm
RSRP:
SINR:
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - D-Link DWR-921E
anti20, czyli w przypadku wymuszenia sieci 3G nie ma problemu z zrywaniem połączenia ? Proszę podaj swoją lokalizację (miejscowość, ulice).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - D-Link DWR-921E
43-603 Jaworzno, Szprotawy.
Polaczenie "tylko WCDMA/HSPA+" obecnie testuje.
30 minut ciaglego dostepu; brak wpisow w dziennku zdarzen.
Polaczenie "tylko WCDMA/HSPA+" obecnie testuje.
30 minut ciaglego dostepu; brak wpisow w dziennku zdarzen.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: LTE - D-Link DWR-921E
anti20, najprawdopodobniej przyczyną zrywania połączenia w LTE jest bardzo słaby sygnał uzyskiwany w tej technologii. Najbliższy nadajnik z LTE (BT52211) znajduje się przy ulicy Starowiejskiej 5, ponad 2 km od Twojej lokalizacji. W tej sytuacji rozwiązaniem jest bądź wymuszenie w panelu admina trybu "tylko WCDMA/HSPA+", bądź też - jeżeli chcesz korzystać z LTE - rozważenie zakupu kierunkowej anteny zewnętrznej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - D-Link DWR-921E
wg konsultanta telefonicznego mialem zle ustawiony punkt dostepu; zmienilem z *internet* na *plus* i po raz pierwszy mam polaczenie wg panelu administracyjnego router polaczenie z LTE. Obecnie zaczynam testowac jakosc polaczenia.
Status routera: 3 diody od gory na zielono, ostatnia na niebiesko. Polaczenie ok.
Log o 20:20 jak nizej
2016/12/13 20:14:16)Disconnected with 3G
(2016/12/13 20:15:19)Connected with LTE
(2016/12/13 20:15:19)Disconnected with LTE
(2016/12/13 20:15:20)Disconnected with LTE
(2016/12/13 20:15:52)Connected with LTE
Status routera: 3 diody od gory na zielono, ostatnia na niebiesko. Polaczenie ok.
Log o 20:20 jak nizej
2016/12/13 20:14:16)Disconnected with 3G
(2016/12/13 20:15:19)Connected with LTE
(2016/12/13 20:15:19)Disconnected with LTE
(2016/12/13 20:15:20)Disconnected with LTE
(2016/12/13 20:15:52)Connected with LTE
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: LTE - D-Link DWR-921E
anti20, ogólnie rzecz biorąc, przy złym APN w ogóle nie byłbyś w stanie połączyć się z LTE. Rozumiem, że przy dalszych testach nadal sygnał LTE jest niestabilny?
Podeślij mi też proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do umowy - zweryfikujemy jeszcze dla pewności, czy na karcie SIM wszystko jest prawidłowo ustawione.
Podeślij mi też proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do umowy - zweryfikujemy jeszcze dla pewności, czy na karcie SIM wszystko jest prawidłowo ustawione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ