Brak oferty smartdom
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 23
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 kwie 2012, o 23:45
Brak oferty smartdom
Witam, jakiś czas temu przedłużałem ofertę na internet w Plusie. Konsultant powiadomił mnie o obniżeniu abonamentu o połowę (sam o to wnioskowałem, poprzednia umowa również była z ofertą smartdom więc nie byłem skłonny płacić większego abonamentu). Ostatnio otrzymałem wiadomość o fakturze, wydała mi się zbyt duża, więc sprawdziłem wysokość swojego abonamentu za pomocą sms o treści N na numer 2580 - 109,99 zł. Także smartdom nie zostal naliczony. Czyli wychodzi na to że konsultant mnie oszukał. Umowę przedłużyłem około 2 miesięcy temu, po pierwszym rachunku tego nie zauważyłem. Teraz coś wydawało mi się nie tak. Jak można tą sprawę załatwić? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak oferty smartdom
robbenntl, a czy sprawdzałeś na fakturze pozycje rabaty?
Informacja z tego SMS'a nie uwzględnia rabatu Smart Dom.robbenntl pisze:Ostatnio otrzymałem wiadomość o fakturze, wydała mi się zbyt duża, więc sprawdziłem wysokość swojego abonamentu za pomocą sms o treści N na numer 2580 - 109,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak oferty smartdom
Więc jak się upewnić czy smartdom jest włączony? Wyślę numer karty internetowej na PW. Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak oferty smartdom
robbenntl, myślę, że najłatwiej sprawdzić naliczenie na samej fakturze np.: w Plus Online.
Niestety jako obsługa forum nie mamy dostępu do Twojego konta, więc nie jesteśmy w stanie sprawdzić dla Ciebie tej informacji.
Niestety jako obsługa forum nie mamy dostępu do Twojego konta, więc nie jesteśmy w stanie sprawdzić dla Ciebie tej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ