Brak oferty smartdom

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
robbenntl
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 kwie 2012, o 23:45

Brak oferty smartdom

Post autor: robbenntl »

Witam, jakiś czas temu przedłużałem ofertę na internet w Plusie. Konsultant powiadomił mnie o obniżeniu abonamentu o połowę (sam o to wnioskowałem, poprzednia umowa również była z ofertą smartdom więc nie byłem skłonny płacić większego abonamentu). Ostatnio otrzymałem wiadomość o fakturze, wydała mi się zbyt duża, więc sprawdziłem wysokość swojego abonamentu za pomocą sms o treści N na numer 2580 - 109,99 zł. Także smartdom nie zostal naliczony. Czyli wychodzi na to że konsultant mnie oszukał. Umowę przedłużyłem około 2 miesięcy temu, po pierwszym rachunku tego nie zauważyłem. Teraz coś wydawało mi się nie tak. Jak można tą sprawę załatwić? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak oferty smartdom

Post autor: Krzysiek_Plus »

robbenntl, a czy sprawdzałeś na fakturze pozycje rabaty?
robbenntl pisze:Ostatnio otrzymałem wiadomość o fakturze, wydała mi się zbyt duża, więc sprawdziłem wysokość swojego abonamentu za pomocą sms o treści N na numer 2580 - 109,99 zł.
Informacja z tego SMS'a nie uwzględnia rabatu Smart Dom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robbenntl
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 3 kwie 2012, o 23:45

Re: Brak oferty smartdom

Post autor: robbenntl »

Więc jak się upewnić czy smartdom jest włączony? Wyślę numer karty internetowej na PW. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak oferty smartdom

Post autor: Krzysiek_Plus »

robbenntl, myślę, że najłatwiej sprawdzić naliczenie na samej fakturze np.: w Plus Online.

Niestety jako obsługa forum nie mamy dostępu do Twojego konta, więc nie jesteśmy w stanie sprawdzić dla Ciebie tej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ