Rozwiązanie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
SylwesterP86
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 gru 2016, o 23:08

Rozwiązanie umowy

Post autor: SylwesterP86 »

Witam
Na wstępie mieszkam w m. Ząbki przy ul. Powstańców i posiadam internet LTE40GB z modemem Huaweii E5180. Czy mogę rozwiązać umowę zawartą około 2 miesięcy temu, jeżeli sieć Plus informuje mnie że całe Ząbki są pokryte bardzo dobrym zasięgiem LTE a ja posiadam jedną maks 2 kreski zasięgu internetu. Dział techniczny twierdzi że nie było zgłoszeń awarii i twierdzi że jest ok, a i dodam że mam pakiet jeszcze 30GB. Prędkości internetu od tygodnia są tak niskie że nie da się obejrzeć filmiku na Facebook czy YouTube, już nie mówię o ściągnięciu jakiegokolwiek pliku powyżej 50mb. sprawdziłem kartę wkładając ja do innego urządzenia z funkcją LTE i jest to samo, dodatkowo jak włożę karte AERO z wykupionym pakietem za 5 zł to śmiga że aż miło polatać na necie.
Więc moje pytanie brzmi: Czy mogę rozwiązać umowę z siecią, z winy sieci, nie ponosząc kary umownej.
Dziękuję za odpowiedź
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: habish »

Karta AERO działa na tej samej sieci co LTE Plusa więc twoim problemem nie jest sieć Plusa w Ząbkach.
Sprawdź dokładnie stan pakietu podstawowego na www.online.plus.pl
Masz aktywną usługę LTE bez limitu?
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Przemek_Plus »

SylwesterP86, w przypadku, gdy umowa jest jeszcze w trakcie obowiązywania okresu oznaczonego i wówczas zostanie ona wypowiedziana przez abonenta - to kara umowna zostanie naliczona.

Jeżeli jesteś jeszcze w trakcie korzystania z pakietu podstawowego, to może spróbuj wymusić w routerze technologię 3G i wówczas sprawdź, czy wówczas prędkości nie są lepsze? Możesz to zrobić wchodząc w panel admina swojego urządzenia, wybierając zakładkę ustawienia->ustawienia sieci->preferowany tryb i wybierając tam opcję „tylko HSPA+/UMTS”. Następnie należy kliknąć „zastosuj” i zestawić na nowo połączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ