Teraz jest 11 gru 2017, o 23:57

Zostaw Kontakt




Brak zasiegu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

madzia19898

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 22:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix

Brak zasiegu

Post19 gru 2016, o 20:26

Witam proszę o poprawienie zasięgu w miejscowości Odry woj. pomorskie nie wiem co się dzieje ale zasięg ucieka mam internet i telefon ale jak tak będzie dalej to zrezygnuje z waszej sieci. Jest tutaj wiele innych osób nie zadowolonych tak samo jak i ja!!!
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Brak zasiegu

Post20 gru 2016, o 10:00

madzia19898, w miejscowości Odry znajduje się nasz nadajnik BT44657 i od około miesiąca oprócz GSM posiada również technologię U900 (czyli 3G). Jedynie przy LTE zasięg faktycznie może być słaby.

Jaki obecnie poziom zasięgu obserwujesz (ile kresek)? Czy wcześniej było lepiej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Romannn

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2016, o 12:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post27 gru 2016, o 12:23

Dzień dobry. W Rybniku przy ul. Zakątek (dzielnica Ligota) jest bardzo słaby zasięg internetu mobilnego LTE. Mamy w domu 2 takie modemy, każdy z nich osiąga maksymalnie 2 kreski zasięgu, korzystanie z takiego internetu (szczególnie, kiedy notorycznie znika zasięg) jest bardzo utrudnione. Z mapy wynika, że w Rybniku jest zasięg LTE więc proszę o podjęcie jakichś działań w celu usprawnienia i przyspieszenia internetu.
Z góry dziękuję za odpowiedz
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 27 gru 2016, o 12:31 przez Przemek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: pytanie dotyczy internetu LTE, dlatego post został przeniesiony do odpowiedniego działu Plus Internet
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 947
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 176 razy

Re: Brak zasiegu

Post27 gru 2016, o 12:51

Romannn, w Twojej lokalizacji najbliższa stacja BT22107 w odległości ok. 1 km zapewnia GSM, U900, U2100, LTE800 oraz LTE1800. Zasięg powinien być dobry. Czy mógłbyś podać wynik testu prędkości oraz parametry sygnału (RSSI, RSRP, RSRQ)? Czy mógłbyś określić kiedy, czyli o jakiej porze i z jaką częstotliwością nie ma zasięgu? Z jakich modeli modemów korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Romannn

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2016, o 12:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post29 gru 2016, o 18:57

RSSI: -79
RSRP (dBm): -110
RSRQ (dB): -9
2 modemy Huawei B583s-22, te dane są z "lepszego":)(chodziłem z nim po całym domu, inny stacjonarny-gorszy).
Sygnał przerywa najczęściej między 00:00 a 01:00, chociaż w ciągu dnia też się zdarza , ciężko określić dokładnie godziny.

speedtest.net
down: 7.17mhps, upl: 3.83mhps; ping:42ms
Ostatnio edytowano 30 gru 2016, o 10:37 przez Daniel_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie postów - proszę nie pisz post pod postem, tylko używaj opcji Zmień
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 947
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 176 razy

Re: Brak zasiegu

Post30 gru 2016, o 11:27

Romannn, wartość RSRP wskazuje na niski poziom sygnału co przy odległości ok. 1 km od nadajniki sugeruje np. tłumienie zasięgu przez mury budynku, sąsiednie budynki lub jakieś zakłócenia. Jeśli to oczywiście możliwe to sprawdź też proszę, jaki wynik prędkości osiągniesz tuż przed domem.
Romannn napisał(a):Sygnał przerywa najczęściej między 00:00 a 01:00
Sprawdź proszę, czy masz możliwość zaktualizowania oprogramowania routera (Panel Admina, zakładka Ekran główny -> Aktualizuj ). Czy reset połączenia występuje jednocześnie z resetem urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Romannn

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 27 gru 2016, o 12:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post8 sty 2017, o 21:57

Nie jest to wina routera, (nie resetuje się, tylko znika zasięg, oprog. najnowsze) na pewno jest to brak zasięgu(przed domem też), a dom - jesnorodzinny stoji na otwartej przestrzeni, pytannie polega tylko na tym czy się da coś zrobić od Państwa strony, czy koniecznie jest kupowanie anteny zewnętrznej/szukanie innych dostawców i-netu?
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 947
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 176 razy

Re: Brak zasiegu

Post9 sty 2017, o 13:46

Romannn, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet, a ja przekażę sprawę niskiego poziomu sygnału do odpowiedniego działu firmy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krolgier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 14:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post27 lut 2017, o 13:17

Witam. Czy była zgłaszana awaria BT24319 ? Od wtorku nie ma zasięgu 3G.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Brak zasiegu

Post27 lut 2017, o 13:32

Krolgier, na tym BTS 3G działa cały czas, natomiast od około tygodnia występują w tej okolicy dosyć silne zakłócenia zewnętrzne, które mogą powodować utrudnienia w działaniu sieci. Problem zgłosiliśmy już do UKE w celu zlokalizowania i usunięcia źródła zakłóceń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krolgier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 14:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post27 lut 2017, o 13:41

Rozumiem, dziękuję. Czy to może mieć charakter celowego zakłócania sieci na tym BTS?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 721
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 118 razy

Re: Brak zasiegu

Post27 lut 2017, o 15:18

Krolgier gdy tylko sprawa zostanie wyjaśniona będziemy mogli przekazać takie informacje. Na chwilę obecną nie ma dowodów świadczących o celowym działaniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krolgier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 14:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post27 lut 2017, o 16:40

Przed chwilą wrócił zasięg i 3G działa normalnie , jestem ciekawy jak długo.Dziękuję za posty Krzysiek_Plus i Michał_Plus.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 721
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 118 razy

Re: Brak zasiegu

Post28 lut 2017, o 10:00

Krolgier bardzo się cieszymy, że wszystko działa już poprawnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krolgier

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 16 cze 2016, o 14:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak zasiegu

Post9 mar 2017, o 14:50

Witam po raz kolejny.Od wczoraj wieczorem znowu hspa+ przestał działać, jest zasięg ale nie ma wogóle transferu .Czy wiadomo już coś w tej sprawie?
Następna strona

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: marcinnoga75, patryk7588, selvades i 21 gości