Strona 1 z 6

Brak zasiegu

: 19 gru 2016, o 21:26
autor: madzia19898
Witam proszę o poprawienie zasięgu w miejscowości Odry woj. pomorskie nie wiem co się dzieje ale zasięg ucieka mam internet i telefon ale jak tak będzie dalej to zrezygnuje z waszej sieci. Jest tutaj wiele innych osób nie zadowolonych tak samo jak i ja!!!

Re: Brak zasiegu

: 20 gru 2016, o 11:00
autor: Przemek_Plus
madzia19898, w miejscowości Odry znajduje się nasz nadajnik BT44657 i od około miesiąca oprócz GSM posiada również technologię U900 (czyli 3G). Jedynie przy LTE zasięg faktycznie może być słaby.

Jaki obecnie poziom zasięgu obserwujesz (ile kresek)? Czy wcześniej było lepiej?

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

: 27 gru 2016, o 13:23
autor: Romannn
Dzień dobry. W Rybniku przy ul. Zakątek (dzielnica Ligota) jest bardzo słaby zasięg internetu mobilnego LTE. Mamy w domu 2 takie modemy, każdy z nich osiąga maksymalnie 2 kreski zasięgu, korzystanie z takiego internetu (szczególnie, kiedy notorycznie znika zasięg) jest bardzo utrudnione. Z mapy wynika, że w Rybniku jest zasięg LTE więc proszę o podjęcie jakichś działań w celu usprawnienia i przyspieszenia internetu.
Z góry dziękuję za odpowiedz
Pozdrawiam

Re: Brak zasiegu

: 27 gru 2016, o 13:51
autor: Daniel_Plus
Romannn, w Twojej lokalizacji najbliższa stacja BT22107 w odległości ok. 1 km zapewnia GSM, U900, U2100, LTE800 oraz LTE1800. Zasięg powinien być dobry. Czy mógłbyś podać wynik testu prędkości oraz parametry sygnału (RSSI, RSRP, RSRQ)? Czy mógłbyś określić kiedy, czyli o jakiej porze i z jaką częstotliwością nie ma zasięgu? Z jakich modeli modemów korzystasz?

Re: Brak zasiegu

: 29 gru 2016, o 19:57
autor: Romannn
RSSI: -79
RSRP (dBm): -110
RSRQ (dB): -9
2 modemy Huawei B583s-22, te dane są z "lepszego":)(chodziłem z nim po całym domu, inny stacjonarny-gorszy).
Sygnał przerywa najczęściej między 00:00 a 01:00, chociaż w ciągu dnia też się zdarza , ciężko określić dokładnie godziny.

speedtest.net
down: 7.17mhps, upl: 3.83mhps; ping:42ms

Re: Brak zasiegu

: 30 gru 2016, o 12:27
autor: Daniel_Plus
Romannn, wartość RSRP wskazuje na niski poziom sygnału co przy odległości ok. 1 km od nadajniki sugeruje np. tłumienie zasięgu przez mury budynku, sąsiednie budynki lub jakieś zakłócenia. Jeśli to oczywiście możliwe to sprawdź też proszę, jaki wynik prędkości osiągniesz tuż przed domem.
Romannn pisze:Sygnał przerywa najczęściej między 00:00 a 01:00
Sprawdź proszę, czy masz możliwość zaktualizowania oprogramowania routera (Panel Admina, zakładka Ekran główny -> Aktualizuj ). Czy reset połączenia występuje jednocześnie z resetem urządzenia?

Re: Brak zasiegu

: 8 sty 2017, o 22:57
autor: Romannn
Nie jest to wina routera, (nie resetuje się, tylko znika zasięg, oprog. najnowsze) na pewno jest to brak zasięgu(przed domem też), a dom - jesnorodzinny stoji na otwartej przestrzeni, pytannie polega tylko na tym czy się da coś zrobić od Państwa strony, czy koniecznie jest kupowanie anteny zewnętrznej/szukanie innych dostawców i-netu?
Pozdrawiam

Re: Brak zasiegu

: 9 sty 2017, o 14:46
autor: Daniel_Plus
Romannn, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet, a ja przekażę sprawę niskiego poziomu sygnału do odpowiedniego działu firmy.

Re: Brak zasiegu

: 27 lut 2017, o 14:17
autor: Krolgier
Witam. Czy była zgłaszana awaria BT24319 ? Od wtorku nie ma zasięgu 3G.

Re: Brak zasiegu

: 27 lut 2017, o 14:32
autor: Krzysiek_Plus
Krolgier, na tym BTS 3G działa cały czas, natomiast od około tygodnia występują w tej okolicy dosyć silne zakłócenia zewnętrzne, które mogą powodować utrudnienia w działaniu sieci. Problem zgłosiliśmy już do UKE w celu zlokalizowania i usunięcia źródła zakłóceń.

Re: Brak zasiegu

: 27 lut 2017, o 14:41
autor: Krolgier
Rozumiem, dziękuję. Czy to może mieć charakter celowego zakłócania sieci na tym BTS?

Re: Brak zasiegu

: 27 lut 2017, o 16:18
autor: Michał_Plus
Krolgier gdy tylko sprawa zostanie wyjaśniona będziemy mogli przekazać takie informacje. Na chwilę obecną nie ma dowodów świadczących o celowym działaniu.

Re: Brak zasiegu

: 27 lut 2017, o 17:40
autor: Krolgier
Przed chwilą wrócił zasięg i 3G działa normalnie , jestem ciekawy jak długo.Dziękuję za posty Krzysiek_Plus i Michał_Plus.

Re: Brak zasiegu

: 28 lut 2017, o 11:00
autor: Michał_Plus
Krolgier bardzo się cieszymy, że wszystko działa już poprawnie.

Re: Brak zasiegu

: 9 mar 2017, o 15:50
autor: Krolgier
Witam po raz kolejny.Od wczoraj wieczorem znowu hspa+ przestał działać, jest zasięg ale nie ma wogóle transferu .Czy wiadomo już coś w tej sprawie?