Witam
Okres rozliczeniowy skończył sie 16.12 - powinien odnowić się transfer lte.
19.12 dostałam smsa z informacją "wykorzystano 100% limitu HSPA+/LTE w ramach limitu podstawowego"
Nie wiem czy dobrze to rozumiem ale nie możliwym jest żeby w 3 dni wykorzystać 20gb w moim przypadku. Fakt pobieralam 10gb w nocy 19stego - tyle że z pakietu nocnego 50gb.
Dzisiaj sprawdziłam fakture wystawioną 19.12, jest tam zawsze informacja o wykorzystanym dodanym i dostępnym transferze. Wynika z tego że na nowy okres nie dodano nic po prostu wszędzie są zera. O co chodzi? Nigdy nie miałam takiego problemu... w tym miesiącu byłam przedłużać umowę czy mógł wystąpić jakiś błąd?
Transfer
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 11:48
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Transfer
infallible7, sprawdź proszę, jakie pakiety oraz wykorzystanie widzisz po zalogowaniu się na numer internetu w aplikacji Plus Online: http://www.online.plus.pl
Kiedy dokładnie przedłużyłaś umowę i w jaki sposób? Jakiej wielkości miał być nowy pakiet?infallible7 pisze:w tym miesiącu byłam przedłużać umowę czy mógł wystąpić jakiś błąd?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 11:48
Re: Transfer
Pakiet 500mb -pozostało 500 do określonego czasu
Pakiet podstawowy - pozostało 0
Tydzień temu 13.12 w punkcie plusa czyli jeszcze przed nowym okresem rozliczeniowym
Stary pakiet byl 15gb + 50gb
Teraz miało być 20gb + 50gb
Obecnie pisze z telefonu bo korzystanie z Internetu jest nie bardzo możliwe strony cały czas się ładują po czym jest błąd
Pakiet podstawowy - pozostało 0
Tydzień temu 13.12 w punkcie plusa czyli jeszcze przed nowym okresem rozliczeniowym
Stary pakiet byl 15gb + 50gb
Teraz miało być 20gb + 50gb
Obecnie pisze z telefonu bo korzystanie z Internetu jest nie bardzo możliwe strony cały czas się ładują po czym jest błąd
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Transfer
infallible7, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 11:48
Re: Transfer
Przekazałam
Da się coś zrobić czy będzie trzeba sie zgłosić do punku?
Ile będzie to trwało?
Da się coś zrobić czy będzie trzeba sie zgłosić do punku?
Ile będzie to trwało?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Transfer
infallible7, dziękuję, wiadomość dotarła. Poproszę o odpowiedź na mój e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ