Aplikacja do zarządzania rodzajem transferu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Aplikacja do zarządzania rodzajem transferu

Post autor: PWojciechowska »

Witam. Przepraszam moderatora ale z poziomu telefonu nie znalazłam odpowiedzi. Jestem nowa w sprawach Plus Internetu. Do tej pory miałam Maxa, mam Abonament a teraz w ramach SD mam Internet 80 plus TV LG na raty. Pytanie:, chodzi mi o to jaka aplikacje można użyć do monitorowania z jaka siecią i pasmem się łącze? Dodam że z racji dobrania w ramach SD musiałam dokupić router i modem na własną kieszen
Mam teraz router Yoyo i modem Zte mf821. Bez anteny zewnętrznej jest ok no ok 8 - 12 Mb ale chce wiedzieć jakiego internetu używam a Plus Online mi to nie ułatwia. Dodam że od dziś weszła usługa. Dziękuję za pomoc

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Aplikacja do zarządzania rodzajem transferu

Post autor: Przemek_Plus »

PWojciechowska, rozumiem, że chcesz sprawdzić, czy łączysz się z LTE, czy z 3G, tak?

W kwestii wyboru pasma, to na MF821 automatycznie nawiązywane jest połączenie z LTE, z pasmem 3G modem połączy się, gdy brak zasięgu LTE.

Jeżeli zaś chodzi o wymuszenie konkretnej technologii, to... zależy to od oprogramowania modemu. Możesz np. ściągnąć oprogramowanie Cyfrowego Polsatu i tam w ustawieniach powinna być możliwość wymuszenia konkretnej częstotliwości.

Co do korzystanie poprzez router Yoyo – to ciężko mi się wypowiedzieć, bo nie oferujemy tego sprzętu w Plusie, więc go po prostu nie znam. Być może będzie dla Ciebie pomocna ta instrukcja. Spróbuj odnaleźć pole „WAN Type” (2:10 na filmie) i jeżeli masz takie życzenie - wybrać tam preferowaną sieć.