Ochrona internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 207
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44
Ochrona internetu
Witam.
Kilka miesięcy temu wykupiłem w/w usługę na 1 urządzenie, za co pobierana jest comiesięczna opłata.
Ponieważ w grudniu przedłużyłem umowę, dostałem tą samą usługę (darmową przez miesiąc), ale na trzy urządzenia.
Rozumiem, że zgodnie z regulaminem, po tym okresie będę musiał za to płacić i to nie 4,99, tylko jeszcze dodatkowo 9zł.
Nie potrzebuję niczego dodatkowo, więc jak sensownie mam wybrnąć z tego?
Najgorsze że w ofercie nie ma już usługi na 1 urządzenie, tylko od razu na trzy.
Wyłączyć przez EBOK się nie da, bo wyskakuje błąd. Ale jak wyłączę to co wyłączę?
Przecież mam wirtualnie 2 te same usługi.
Niech mi ktoś pomoże.
Kilka miesięcy temu wykupiłem w/w usługę na 1 urządzenie, za co pobierana jest comiesięczna opłata.
Ponieważ w grudniu przedłużyłem umowę, dostałem tą samą usługę (darmową przez miesiąc), ale na trzy urządzenia.
Rozumiem, że zgodnie z regulaminem, po tym okresie będę musiał za to płacić i to nie 4,99, tylko jeszcze dodatkowo 9zł.
Nie potrzebuję niczego dodatkowo, więc jak sensownie mam wybrnąć z tego?
Najgorsze że w ofercie nie ma już usługi na 1 urządzenie, tylko od razu na trzy.
Wyłączyć przez EBOK się nie da, bo wyskakuje błąd. Ale jak wyłączę to co wyłączę?
Przecież mam wirtualnie 2 te same usługi.
Niech mi ktoś pomoże.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Ochrona internetu
richat, informacje o tym, jak wyłączyć usługę możesz znaleźć na tej stronie: http://www.plus.pl/uslugi/ochronainternetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu
Nie rozumiemy się. Jak mam wyłączyć żeby niechciany pakiet sobie odszedł, a pożądany pozostał.
Wydaje mi się że na tyle ile mogłem, precyzyjnie to powyżej opisałem.
Giniemy w promocjach, pakietach, nowych umowach, smart domach, wyprzedażach... itd;
Był przez lata Kaspersky, wysyłało się smsa i wszystko było przejrzyste.
Ratunku !
Wydaje mi się że na tyle ile mogłem, precyzyjnie to powyżej opisałem.
Giniemy w promocjach, pakietach, nowych umowach, smart domach, wyprzedażach... itd;
Był przez lata Kaspersky, wysyłało się smsa i wszystko było przejrzyste.
Ratunku !
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Ochrona internetu
richat
W jednym czasie może być aktywny tylko jeden wariant usługi Ochrona Internetu. Najlepiej więc zweryfikuj w Dziale Obsługi Klienta jakie usługi dodatkowe posiadasz i wyłącz te, których nie chcesz.richat pisze:Jak mam wyłączyć żeby niechciany pakiet sobie odszedł, a pożądany pozostał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu
Ja wiem jakie usługi posiadam. Ten drugi pakiet jest narzucany bezwzględnie klientom przy przedłużeniu umowy. Co więc się stanie z końcem pierwszego okresu rozliczeniowego? Nie włączy się ten pakiet? Przecież umowa mówi że zostanie włączony.
Nie mogą być dwa. Ale czy ten droższy nie zastąpi tego który już od dawna mam?
Dzwonienie do BOK to długa i nieciekawa droga rozwiązania problemu. Będą mnie przekierowywać i długo się zastanawiać co zrobić. Szkoda czasu. Jak do tej pory zawsze tutaj otrzymywałem pomoc. Mam nadzieję że tak pozostanie.
Nie mogą być dwa. Ale czy ten droższy nie zastąpi tego który już od dawna mam?
Dzwonienie do BOK to długa i nieciekawa droga rozwiązania problemu. Będą mnie przekierowywać i długo się zastanawiać co zrobić. Szkoda czasu. Jak do tej pory zawsze tutaj otrzymywałem pomoc. Mam nadzieję że tak pozostanie.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Ochrona internetu
richat
Czy aktualnie posiadasz więc aktywny wariant usługi na 3 urządzenia za 9 zł wynikający z przedłużenia umowy?richat pisze:Ja wiem jakie usługi posiadam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu
Dobre pytanie. W EBOK wyświetla się jedynie "ochrona internetu" - aktywne. Jak wejdę od razu błąd i nie można uzyskać informacji. Na pewno mam aktywny pakiet na 1 urządzenie, bo płacę od kilku miesięcy. Ale co jest co? I tu się po raz kolejny raz mści uszczęśliwianie na siłę niechcianymi pakietami.
No bo skoro zgodnie z umową dostałem go, a aktywny może być tylko jeden, czyli poprzedni, to jak wyłączyć coś czego nie ma, a zarazem jest, bo musi. Przecież umowa tak nakazuje.
Wczoraj oglądałem Dzień Świra
Czy mam też rozumieć, że skoro ten za 9zł nie jest aktywny, bo nie może, to nie zostanę obciążony dodatkową opłatą w wysokości 9zł za przedłużenie nieaktywnego pakietu?
No bo skoro zgodnie z umową dostałem go, a aktywny może być tylko jeden, czyli poprzedni, to jak wyłączyć coś czego nie ma, a zarazem jest, bo musi. Przecież umowa tak nakazuje.
Wczoraj oglądałem Dzień Świra
Czy mam też rozumieć, że skoro ten za 9zł nie jest aktywny, bo nie może, to nie zostanę obciążony dodatkową opłatą w wysokości 9zł za przedłużenie nieaktywnego pakietu?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Ochrona internetu
richat, czy po zalogowaniu się na tej stronie widzisz dostępną jedną, czy trzy licencje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu
Jest jedna licencja.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Ochrona internetu
richat, czyli wariant aktywowanej przez Ciebie usługi się nie zmienił, więc nie powinna być naliczona opłata 9 zł, a nadal będzie aktywna opcja za 4,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu
Rozumiem, choć powątpiewam trochę, bo umowa mówi coś innego. Z drugiej strony nie ma żadnej siły żeby dezaktywować nieaktywny pakiet. Znowu przecieram szlaki.
Zostaje mi tylko jedno. Czekać co będzie, bo ktoś nie przewidział takiej sytuacji.
Co ja mam powiedzieć więcej. Nieszczęśliwa te przedłużenie od samego początku. To nie pierwszy wątek związany z umową podpisaną 20 grudnia.
Ech...
Zostaje mi tylko jedno. Czekać co będzie, bo ktoś nie przewidział takiej sytuacji.
Co ja mam powiedzieć więcej. Nieszczęśliwa te przedłużenie od samego początku. To nie pierwszy wątek związany z umową podpisaną 20 grudnia.
Ech...
Re: Ochrona internetu
Witam
Jak wyłączyć usługę ochronę internetu za 2,99 :)
Jak wyłączyć usługę ochronę internetu za 2,99 :)
Re: Ochrona internetu
Witaj andrejj,
- najprościej będzie za pomocą SMS-a o treści: USUN OCHRONA na bezpłatny numer 80088.
Dodam, że w zależności od promocji, w której podpisana była umowa, ta komenda może się różnić.
Drugą najczęściej spotykaną komendą jest USUN OCHRONA12 na nr 80088.
- najprościej będzie za pomocą SMS-a o treści: USUN OCHRONA na bezpłatny numer 80088.
Dodam, że w zależności od promocji, w której podpisana była umowa, ta komenda może się różnić.
Drugą najczęściej spotykaną komendą jest USUN OCHRONA12 na nr 80088.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ochrona internetu
Mam nową umowę na abonament na internet i darmowe 3 licencje na ochronę internetu. Nie wiem jak tą ochronę aktywować. Pani z obsługi klienta poradziła mi, że mam pobrać aplikacje ze sklepu play na urządzeniu. Tylko, że ja nie mam sklepu play na laptopie. Może tu mi ktoś poradzi co zrobić.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2020, o 14:39 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Ochrona internetu
JoannaL-H,
powinnaś otrzymać SMS-a lub e-mail z danym do logowania. Jeśli nie, to spróbuj tak:
-> wchodzimy na stronę http://ochronainternetu.pl"target="_blank
-> wybieramy zaloguj a następnie nie pamiętam hasła
-> podajemy nr telefonu z początkiem +48
-> przychodzi SMS z hasłem
-> logujemy się, podajemy nr telefonu z +48 i hasło z SMS-a
-> wybieramy zainstaluj
-> wskazujemy urządzenie, na którym ma być zalogowane, wybieramy ten komputer
-> pobieramy plik instalacyjny na tym komputerze.
powinnaś otrzymać SMS-a lub e-mail z danym do logowania. Jeśli nie, to spróbuj tak:
-> wchodzimy na stronę http://ochronainternetu.pl"target="_blank
-> wybieramy zaloguj a następnie nie pamiętam hasła
-> podajemy nr telefonu z początkiem +48
-> przychodzi SMS z hasłem
-> logujemy się, podajemy nr telefonu z +48 i hasło z SMS-a
-> wybieramy zainstaluj
-> wskazujemy urządzenie, na którym ma być zalogowane, wybieramy ten komputer
-> pobieramy plik instalacyjny na tym komputerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ