Ochrona internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Ochrona internetu

Post autor: richat »

Witam.
Kilka miesięcy temu wykupiłem w/w usługę na 1 urządzenie, za co pobierana jest comiesięczna opłata.
Ponieważ w grudniu przedłużyłem umowę, dostałem tą samą usługę (darmową przez miesiąc), ale na trzy urządzenia.
Rozumiem, że zgodnie z regulaminem, po tym okresie będę musiał za to płacić i to nie 4,99, tylko jeszcze dodatkowo 9zł.
Nie potrzebuję niczego dodatkowo, więc jak sensownie mam wybrnąć z tego?
Najgorsze że w ofercie nie ma już usługi na 1 urządzenie, tylko od razu na trzy.
Wyłączyć przez EBOK się nie da, bo wyskakuje błąd. Ale jak wyłączę to co wyłączę?
Przecież mam wirtualnie 2 te same usługi.
Niech mi ktoś pomoże.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ochrona internetu

Post autor: Daniel_Plus »

richat, informacje o tym, jak wyłączyć usługę możesz znaleźć na tej stronie: http://www.plus.pl/uslugi/ochronainternetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Ochrona internetu

Post autor: richat »

Nie rozumiemy się. Jak mam wyłączyć żeby niechciany pakiet sobie odszedł, a pożądany pozostał.
Wydaje mi się że na tyle ile mogłem, precyzyjnie to powyżej opisałem.
Giniemy w promocjach, pakietach, nowych umowach, smart domach, wyprzedażach... itd;
Był przez lata Kaspersky, wysyłało się smsa i wszystko było przejrzyste.
Ratunku !
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ochrona internetu

Post autor: Daniel_Plus »

richat
richat pisze:Jak mam wyłączyć żeby niechciany pakiet sobie odszedł, a pożądany pozostał.
W jednym czasie może być aktywny tylko jeden wariant usługi Ochrona Internetu. Najlepiej więc zweryfikuj w Dziale Obsługi Klienta jakie usługi dodatkowe posiadasz i wyłącz te, których nie chcesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Ochrona internetu

Post autor: richat »

Ja wiem jakie usługi posiadam. Ten drugi pakiet jest narzucany bezwzględnie klientom przy przedłużeniu umowy. Co więc się stanie z końcem pierwszego okresu rozliczeniowego? Nie włączy się ten pakiet? Przecież umowa mówi że zostanie włączony.
Nie mogą być dwa. Ale czy ten droższy nie zastąpi tego który już od dawna mam?
Dzwonienie do BOK to długa i nieciekawa droga rozwiązania problemu. Będą mnie przekierowywać i długo się zastanawiać co zrobić. Szkoda czasu. Jak do tej pory zawsze tutaj otrzymywałem pomoc. Mam nadzieję że tak pozostanie.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ochrona internetu

Post autor: Daniel_Plus »

richat
richat pisze:Ja wiem jakie usługi posiadam.
Czy aktualnie posiadasz więc aktywny wariant usługi na 3 urządzenia za 9 zł wynikający z przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Ochrona internetu

Post autor: richat »

Dobre pytanie. W EBOK wyświetla się jedynie "ochrona internetu" - aktywne. Jak wejdę od razu błąd i nie można uzyskać informacji. Na pewno mam aktywny pakiet na 1 urządzenie, bo płacę od kilku miesięcy. Ale co jest co? I tu się po raz kolejny raz mści uszczęśliwianie na siłę niechcianymi pakietami.
No bo skoro zgodnie z umową dostałem go, a aktywny może być tylko jeden, czyli poprzedni, to jak wyłączyć coś czego nie ma, a zarazem jest, bo musi. Przecież umowa tak nakazuje.
Wczoraj oglądałem Dzień Świra :-)

Czy mam też rozumieć, że skoro ten za 9zł nie jest aktywny, bo nie może, to nie zostanę obciążony dodatkową opłatą w wysokości 9zł za przedłużenie nieaktywnego pakietu?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ochrona internetu

Post autor: Daniel_Plus »

richat, czy po zalogowaniu się na tej stronie widzisz dostępną jedną, czy trzy licencje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Ochrona internetu

Post autor: richat »

Jest jedna licencja.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ochrona internetu

Post autor: Daniel_Plus »

richat, czyli wariant aktywowanej przez Ciebie usługi się nie zmienił, więc nie powinna być naliczona opłata 9 zł, a nadal będzie aktywna opcja za 4,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
richat
Szalony PlusManiak
Posty: 207
Rejestracja: 9 cze 2013, o 08:44

Re: Ochrona internetu

Post autor: richat »

Rozumiem, choć powątpiewam trochę, bo umowa mówi coś innego. Z drugiej strony nie ma żadnej siły żeby dezaktywować nieaktywny pakiet. Znowu przecieram szlaki.
Zostaje mi tylko jedno. Czekać co będzie, bo ktoś nie przewidział takiej sytuacji.
Co ja mam powiedzieć więcej. Nieszczęśliwa te przedłużenie od samego początku. To nie pierwszy wątek związany z umową podpisaną 20 grudnia.
Ech...
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Ochrona internetu

Post autor: andrejj »

Witam
Jak wyłączyć usługę ochronę internetu za 2,99 :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ochrona internetu

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj andrejj,
- najprościej będzie za pomocą SMS-a o treści: USUN OCHRONA na bezpłatny numer 80088.

Dodam, że w zależności od promocji, w której podpisana była umowa, ta komenda może się różnić.
Drugą najczęściej spotykaną komendą jest USUN OCHRONA12 na nr 80088.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JoannaL-H
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 lip 2020, o 18:03

ochrona internetu

Post autor: JoannaL-H »

Mam nową umowę na abonament na internet i darmowe 3 licencje na ochronę internetu. Nie wiem jak tą ochronę aktywować. Pani z obsługi klienta poradziła mi, że mam pobrać aplikacje ze sklepu play na urządzeniu. Tylko, że ja nie mam sklepu play na laptopie. Może tu mi ktoś poradzi co zrobić.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2020, o 14:39 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ochrona internetu

Post autor: Ewa_Plus »

JoannaL-H,
powinnaś otrzymać SMS-a lub e-mail z danym do logowania. Jeśli nie, to spróbuj tak:
-> wchodzimy na stronę http://ochronainternetu.pl"target="_blank
-> wybieramy zaloguj a następnie nie pamiętam hasła
-> podajemy nr telefonu z początkiem +48
-> przychodzi SMS z hasłem

-> logujemy się, podajemy nr telefonu z +48 i hasło z SMS-a
-> wybieramy zainstaluj
-> wskazujemy urządzenie, na którym ma być zalogowane, wybieramy ten komputer
-> pobieramy plik instalacyjny na tym komputerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ