router - zasięg
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 32
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lip 2016, o 15:50
router - zasięg
Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale ale myślę że szybciej uzyskam odpowiedź od konsultanta - mianowicie mam problem z routerem (huawei e5786, mobilny) mianowicie zasięg tam gdzie wcześniej był w okolicy 4-5 kresek tak teraz jest 0-1, na antenie zewnętrznej bez zmian. Download na SAMYM routerze jest mniej więcej poprawny może odrobinę wolniej, upload na poziomie 0,01 Mbit - zakładam więc że padła jedna z anten wbudowanych odpowiedzialnych za wysyłanie danych. Do tego router nie przełącza się na LTE+ pomimo że jestem w zasięgu, ba nawet pod stacją sprawdzane.A może nie powinno się w tym modelu po prostu LTE+ wyświetalać a działa i tak ? Gdzie mogę zareklamować sprzęt - umowa podpisana przez kuriera, zakup drogą telefoniczną. Czy mogę odnieść go do najbliższego salonu plusa (tak mi najwygodniej) a może muszę gdzieś wysyłać ?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: router - zasięg
Doprecyzuj proszę, bo nie wiem, czy dobrze zrozumiałem – przy podłączonej antenie zewnętrznej „bez zmian” w sensie – że również tylko 0-1 kresek; czy „bez zmian” w rozumieniu – zasięg jest tak dobry jak wcześniej i oscyluje koło 4-5 kresek?robi460 pisze:mianowicie mam problem z routerem (huawei e5786, mobilny) mianowicie zasięg tam gdzie wcześniej był w okolicy 4-5 kresek tak teraz jest 0-1, na antenie zewnętrznej bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: router - zasięg
A przepraszam, po podłączeniu anteny wszystko działa jak należy - wysł około 40 Mbit, zasięg bdb. Raczej wątpię aby była to kwestia softu. Gdzie mogę reklamować router kupiony drogą telefoniczną (przywieziony przez kuriera)?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: router - zasięg
Jeżeli chciałbyś skorzystać z prawa gwarancji, to wystarczy, że udasz się do dowolnego naszego punktu sprzedaży. Jego pracownicy przekażą następnie sprzęt do serwisu producenta. Potrzebna będzie karta gwarancyjna (skoro zakup był dokonywany "na odległość" to nie musi być podstemplowana) oraz dowód zakupu.robi460 pisze:Gdzie mogę reklamować router kupiony drogą telefoniczną (przywieziony przez kuriera)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ