Podczas przedłużania umowy zaproponowano mi domowy Internet LTE. Aktualnie posiadam Plan cenowy Ja+ Internet LTE 40GB, niestety po podłączeniu całego sprzętu LTE nie działa. Rozmawiałam już z obsługą techniczną jak i jeździłam do oddziałów ale niestety Internet dalej nie działa. Siostrzeniec zabronował zwrócenie się o pomoc na tym forum. Głównym problemem podawanym przez dział techniczny jak i pracownika oddziału jest zła lokalizacja jak i słaby zasięg. No niestety sąsiad mieszkający pode mną na działanie tego samego Internetu narzekać nie może -_-.Na routerze na kolor niebieski świeci Power, wifi , ODU Power, ODU status, niestety ODU LTE w ogóle się nie zaświeciło. ODU zamontowane jest na dachu w celu "złapania" lepszego zasięgu jednak jak pisałam wcześniej LTE nie potrafi odnaleźć.
RSSI pokazuje średnio -76dBm do -84dBm
RSRP pokazuje średnio -93dBm do -101dBm
RSRQ pokazuje w granicach -7db do -11db
Proszę o pomoc
DOMOWY INTERNET
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:11
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: DOMOWY INTERNET
Miyaghi, czy Twój zestaw to ODU IDU 200?
Podaj proszę swoją lokalizację (ulica, miejscowość).Miyaghi pisze:zła lokalizacja jak i słaby zasięg
Czy karta SIM na pewno znajduje się w routerze? Czy masz nową kartę SIM, czy korzystasz z tej samej co przed aneksem do umowy? Czy wcześniej korzystałaś z połączenia internetowego w LTE?Miyaghi pisze:niestety ODU LTE w ogóle się nie zaświeciło
Czy zestaw jest zainstalowany zgodnie z tym schematem?Miyaghi pisze:ODU zamontowane jest na dachu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: DOMOWY INTERNET
1. Tak
2. Świecie 87-313 Brzozie UL. Świecie 35
3.Karta SIM znajduje się w modemie zewnętrznym. Otrzymałam nową kartę. Wcześniej nie korzystałam z Internetu LTE innym niż ten w telefonie.
4. Tak
2. Świecie 87-313 Brzozie UL. Świecie 35
3.Karta SIM znajduje się w modemie zewnętrznym. Otrzymałam nową kartę. Wcześniej nie korzystałam z Internetu LTE innym niż ten w telefonie.
4. Tak
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: DOMOWY INTERNET
Miyaghi, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: DOMOWY INTERNET
Dziękuje bardzo LTE aktualnie działa
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: DOMOWY INTERNET
Miyaghi, dziękuję za informację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ