DOMOWY INTERNET

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Miyaghi
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:11

DOMOWY INTERNET

Post autor: Miyaghi »

Podczas przedłużania umowy zaproponowano mi domowy Internet LTE. Aktualnie posiadam Plan cenowy Ja+ Internet LTE 40GB, niestety po podłączeniu całego sprzętu LTE nie działa. Rozmawiałam już z obsługą techniczną jak i jeździłam do oddziałów ale niestety Internet dalej nie działa. Siostrzeniec zabronował zwrócenie się o pomoc na tym forum. Głównym problemem podawanym przez dział techniczny jak i pracownika oddziału jest zła lokalizacja jak i słaby zasięg. No niestety sąsiad mieszkający pode mną na działanie tego samego Internetu narzekać nie może -_-.Na routerze na kolor niebieski świeci Power, wifi , ODU Power, ODU status, niestety ODU LTE w ogóle się nie zaświeciło. ODU zamontowane jest na dachu w celu "złapania" lepszego zasięgu jednak jak pisałam wcześniej LTE nie potrafi odnaleźć.
RSSI pokazuje średnio -76dBm do -84dBm
RSRP pokazuje średnio -93dBm do -101dBm
RSRQ pokazuje w granicach -7db do -11db
Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: DOMOWY INTERNET

Post autor: Daniel_Plus »

Miyaghi, czy Twój zestaw to ODU IDU 200?
Miyaghi pisze:zła lokalizacja jak i słaby zasięg
Podaj proszę swoją lokalizację (ulica, miejscowość).
Miyaghi pisze:niestety ODU LTE w ogóle się nie zaświeciło
Czy karta SIM na pewno znajduje się w routerze? Czy masz nową kartę SIM, czy korzystasz z tej samej co przed aneksem do umowy? Czy wcześniej korzystałaś z połączenia internetowego w LTE?
Miyaghi pisze:ODU zamontowane jest na dachu
Czy zestaw jest zainstalowany zgodnie z tym schematem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miyaghi
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:11

Re: DOMOWY INTERNET

Post autor: Miyaghi »

1. Tak
2. Świecie 87-313 Brzozie UL. Świecie 35
3.Karta SIM znajduje się w modemie zewnętrznym. Otrzymałam nową kartę. Wcześniej nie korzystałam z Internetu LTE innym niż ten w telefonie.
4. Tak
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: DOMOWY INTERNET

Post autor: Daniel_Plus »

Miyaghi, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do usługi Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miyaghi
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:11

Re: DOMOWY INTERNET

Post autor: Miyaghi »

Dziękuje bardzo LTE aktualnie działa
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: DOMOWY INTERNET

Post autor: Daniel_Plus »

Miyaghi, dziękuję za informację ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ