Motorola X Force problem z LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 14:01
Motorola X Force problem z LTE
Witam zakupiłem nowy telefon Motorola X Force. Po włożeniu karty sim LTE działa przez chwilę a potem się wyłącza i nie chce się już włączyć. Pobrałem także konfiguracje ze strony plusa i nic nie pomogło. Dołączam również zdjęcia konfiguracji. Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Motorola X Force problem z LTE
HiPoPoTaMiN, z jakiej taryfy korzystasz na tym numerze? Czy LTE znika przy jakieś konkretnej czynności jak np.: rozmowa telefoniczna, a następnie nie powraca?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 14:01
Re: Motorola X Force problem z LTE
Taryfa JA+ 59,99 mam 6,6 GB LTE nową kartę nanoSIM. Tak właśnie przy rozmowie przez telefon zanika i nawet przy próbie wyłączenia i włączenia telefonu oraz wyjmowaniu oraz wkładaniu karty nic się dzieje. Wkładałem swoją karte sim do innego telefonu i LTE działało poprawnie. Wkładałem także inną karte SIM do swojego telefonu i LTE się włączało lecz też się zaraz włączało i nie chciało włączyć. Potem włożyłem swoją kartę SIM i też LTE chwile działało.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Motorola X Force problem z LTE
Z tego opisu wynika, że problem leży po stronie telefonu, a nie karty SIM czy też działania sieci.HiPoPoTaMiN pisze:Wkładałem swoją karte sim do innego telefonu i LTE działało poprawnie. Wkładałem także inną karte SIM do swojego telefonu i LTE się włączało lecz też się zaraz włączało i nie chciało włączyć.
Spróbuj zmienić pole "Typ APN" wpisując zamiast "internet" "default,supl". Jeśli to nie pomoże, spróbuj wykonać reset do ustawień fabrycznych i skonfigurować telefon ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 14:01
Re: Motorola X Force problem z LTE
Niestety nie pomogło zostaje mi tylko zareklamować telefon. Dziękuję za pomoc :)
P.S. Po pierwszym uruchomieniu telefonu nastąpiła automatyczna aktualizacja Android do wersji 6.0.1 czy jeśli Android mógłby jakimś cudem źle się zainstalować może mieć to wpływ na mój problem ?
P.S. Po pierwszym uruchomieniu telefonu nastąpiła automatyczna aktualizacja Android do wersji 6.0.1 czy jeśli Android mógłby jakimś cudem źle się zainstalować może mieć to wpływ na mój problem ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Motorola X Force problem z LTE
Jest to raczej mało prawdopodobne, ale tak jak sugerowałem wcześniej spróbuj jeszcze wykonać reset do ustawień fabryczny.HiPoPoTaMiN pisze: czy jeśli Android mógłby jakimś cudem źle się zainstalować może mieć to wpływ na mój problem ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 14:01
Re: Motorola X Force problem z LTE
Zrobiłem format telefonu. LTE zadziałało lecz jak tylko ktoś do mnie zadzwonił przestało działać. I już nie da się włączyć
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Motorola X Force problem z LTE
HiPoPoTaMiN, w tej sytuacji tak jak sam wspomniałeś, najlepszym rozwiązaniem będzie oddanie telefonu do serwisu, gdyż ewidentnie przyczyna problemów tkwi w samym sprzęcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ