Problem z internetem.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39
Re: Problem z internetem.
Aplikacja działa również wtedy kiedy środki na koncie są zablokowane, a internet nawet nie działał wtedy kiedy miałem go wykupionego, do tego transfer danych bardzo długo się włącza.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
olkesz, aplikacja może zadziałać (np.: po Wi-Fi), ale transmisja danych przy nieaktywnych połączeniach wychodzących zgodnie z informacją na stronie Buckshee, nie zadziała.
Nie mniej działanie tej aplikacji nie jest od nas zależne i w przypadku dalszych pytań sugeruje kontaktować się z dostawcą usługi pod adresem: info@getbuckshee.com.
Nie mniej działanie tej aplikacji nie jest od nas zależne i w przypadku dalszych pytań sugeruje kontaktować się z dostawcą usługi pod adresem: info@getbuckshee.com.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem.
Dobrze, dziękuję za pomoc..
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
Najprawdopodobniej przed 26/01, kiedy miałeś jeszcze aktywne połączenie wychodzące.olkesz pisze:niedawno działa bez problemu aplikacja.
Według regulaminu tej usługi jest taka potrzeba:olkesz pisze:Ta aplikacją działa równie gdy są zablokowane środki,
Tak jak już wyjaśniłem w poprzednim poście, dalsze pytania związane z usługa Buckshee proszę kierować pod adres: info@getbuckshee.com.8 Ograniczenia dla działania Usługi to:
8.1 przerwy w transmisji lub chwilowe obniżenia przepustowości łącza
8.2 brak pokrycia sieci komórkowej lub obniżenie przepustowości łącza
8.3 warunki techniczne ograniczające fizyczny dostęp do sieci operatora komórkowego
8.4 brak aktywnego konta na połączenia wychodzące u operatora telefonii komórkowe
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ