Problem z internetem.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39
Problem z internetem.
Witam, mam problem z internetem, wykupiłem internet, włączam transfer danych, lecz Internet nie działa, brak ikonki 3g u góry nad zasięgiem, ustawiłem apn według instrukcji na stronie plusa, to też nie pomogło, więc postanowiłem włożyć kartę sim do zastępczego telefonu, ale tam też nie działa. Dodam, że niedawno również wykupiłem internet, i działał bez problemu.
Proszę o pomoc w napawie problemu.
Pozdrawiam.
Proszę o pomoc w napawie problemu.
Pozdrawiam.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z internetem.
olkesz, podaj proszę trochę więcej informacji: czy masz włączoną w telefonie transmisję danych? Czy oferta, z której korzystasz, to abonament, czy "na kartę"? Jaki dokładnie APN masz ustawiony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z internetem.
olkesz, widzę, że obecnie wyświetla Ci się już ikonka "3G". Czy mimo to nadal nie możesz połączyć się z siecią?
Możesz napisać, czy:
Możesz napisać, czy:
Przemek_Plus pisze:oferta, z której korzystasz, to abonament, czy "na kartę"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem.
Tą ikonkę mam non stop, nawet gdy mam wyłączony transfer danych. Ikonka od internetu powinna się wyświetlić nad zasięgiem, lecz już się nie pojawia, mimo, że włącze transfer danych. A kartę mam zwykłą, kupioną ze sklepu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
W takim wypadku proszę, podaj jakie informacje wyświetlają się po wpisaniu następujących kodów *147#, *100# oraz *101#. Czy aktywowałeś jakiś pakiet internetowy (*136#)?olkesz pisze:A kartę mam zwykłą, kupioną ze sklepu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem.
Dodam, że pomimo włączonego transfera danych, aplikacja prosi żeby go włączyć (screen), a transfer danych bardzo długo się włącza
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
olkesz, proszę jeszcze o informacje spod kodu *100#. W ustawieniach w polu "typ APN'u" co masz obecnie wpisane/wybrane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
olkesz, z informacji, które podałeś wynika, że na obecną chwile na Twojej karcie nie ma wystarczających środków (brak również pakiet internetowego) do skorzystania z transmisji danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem.
Tak, ale jest aplikacja, dzięki której jest darmowy internet i też w ogóle transferu danych nie wykrywa, gdy miałem Internet wykupiony również nie było internetu
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
olkesz, jaką aplikacje masz na myśli?
Jaki to był pakiet?olkesz pisze: gdy miałem Internet wykupiony również nie było internetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem.
1 GB, aplikacja Buckshee, na niej również internet działał bez problemu, lecz teraz transfer danych nie działa i tylko prosi o włączenie transferu, mimo, że on jest włączony.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z internetem.
Z Twojego poprzednia screen wynika, że termin ważności konta upłynął z dniem 26/01/2017, a więc ta aplikacja obecnie również nie zadziała.Buckshee – jak skorzystać ?
Twoja karta SIM musi mieć aktywne połączenia wychodzące, ale nie musisz mieć środków na koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ