Problem z internetem.

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

Witam, mam problem z internetem, wykupiłem internet, włączam transfer danych, lecz Internet nie działa, brak ikonki 3g u góry nad zasięgiem, ustawiłem apn według instrukcji na stronie plusa, to też nie pomogło, więc postanowiłem włożyć kartę sim do zastępczego telefonu, ale tam też nie działa. Dodam, że niedawno również wykupiłem internet, i działał bez problemu.
Proszę o pomoc w napawie problemu.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z internetem.

Post autor: Przemek_Plus »

olkesz, podaj proszę trochę więcej informacji: czy masz włączoną w telefonie transmisję danych? Czy oferta, z której korzystasz, to abonament, czy "na kartę"? Jaki dokładnie APN masz ustawiony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Re: Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

Transfer danych mam włączony. Proszę zobaczyć apn.
Załączniki
Screenshot_2017-01-30-12-57-22.png
Screenshot_2017-01-30-12-57-32.png
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z internetem.

Post autor: Przemek_Plus »

olkesz, widzę, że obecnie wyświetla Ci się już ikonka "3G". Czy mimo to nadal nie możesz połączyć się z siecią?

Możesz napisać, czy:
Przemek_Plus pisze:oferta, z której korzystasz, to abonament, czy "na kartę"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Re: Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

Tą ikonkę mam non stop, nawet gdy mam wyłączony transfer danych. Ikonka od internetu powinna się wyświetlić nad zasięgiem, lecz już się nie pojawia, mimo, że włącze transfer danych. A kartę mam zwykłą, kupioną ze sklepu.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z internetem.

Post autor: Krzysiek_Plus »

olkesz pisze:A kartę mam zwykłą, kupioną ze sklepu.
W takim wypadku proszę, podaj jakie informacje wyświetlają się po wpisaniu następujących kodów *147#, *100# oraz *101#. Czy aktywowałeś jakiś pakiet internetowy (*136#)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Re: Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

Proszę zobaczyć
Załączniki
Screenshot_2017-01-30-13-30-23.png
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Re: Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

Dodam, że pomimo włączonego transfera danych, aplikacja prosi żeby go włączyć (screen), a transfer danych bardzo długo się włącza
Załączniki
Screenshot_2017-01-30-13-35-29.png
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z internetem.

Post autor: Krzysiek_Plus »

olkesz, proszę jeszcze o informacje spod kodu *100#. W ustawieniach w polu "typ APN'u" co masz obecnie wpisane/wybrane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Re: Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

Tak jak pisało na stronie Plusa.
Załączniki
Screenshot_2017-01-30-13-37-41.png
IMG_20170130_133853_402.jpg
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z internetem.

Post autor: Krzysiek_Plus »

olkesz, z informacji, które podałeś wynika, że na obecną chwile na Twojej karcie nie ma wystarczających środków (brak również pakiet internetowego) do skorzystania z transmisji danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Re: Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

Tak, ale jest aplikacja, dzięki której jest darmowy internet i też w ogóle transferu danych nie wykrywa, gdy miałem Internet wykupiony również nie było internetu
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z internetem.

Post autor: Krzysiek_Plus »

olkesz, jaką aplikacje masz na myśli?
olkesz pisze: gdy miałem Internet wykupiony również nie było internetu
Jaki to był pakiet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olkesz
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 2017, o 23:39

Re: Problem z internetem.

Post autor: olkesz »

1 GB, aplikacja Buckshee, na niej również internet działał bez problemu, lecz teraz transfer danych nie działa i tylko prosi o włączenie transferu, mimo, że on jest włączony.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z internetem.

Post autor: Krzysiek_Plus »

Buckshee – jak skorzystać ?
Twoja karta SIM musi mieć aktywne połączenia wychodzące, ale nie musisz mieć środków na koncie.
Z Twojego poprzednia screen wynika, że termin ważności konta upłynął z dniem 26/01/2017, a więc ta aplikacja obecnie również nie zadziała.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ