Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- UzytkownikPlusa
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38
Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
Witam,
Od kilku miesięcy mam smart dom w plusie, telewizje, telefon dla babci i internet - zestaw modem standardowy Huawei i router D-link DWR116. Cena za ten internet w smart dom jest niska, ale jakość działania jest porażająco niska.
Mieszkam w średniej wielkości mieście niedaleko centrum, więc z zasięgiem LTE nie ma problemu, router stoi od komputera około 4 metrów, prędkość jest słaba przeważnie poniżej 8 MB/s, ale to nie jest problemem. Problemem jest ciągłe rozłączanie internetu. Rozłącza mnie kilka razy dziennie, czasem połączy się sam po 2-3 minutach, ale przeważnie trzeba resetować router aby ponownie się połączyć.
Czy to jest "normalne" w Plusie? Czy po prostu mój cudowny router jest uszkodzony? Czy w ustawieniach można coś zmienić co utrzymałoby stabilność połączenia?
Często korzystam z internetu do pierwszego zerwania połączenia i później przez USB podłączam smartfona i udostępniam sobie inernet Orange (NJU), który ma podobną prędkość ale nie zrywa, minusem jest limit 39 GIGA.
Ręce opadają, w telewizji reklamy super stabilny internet a w rzeczywistości zrywa połączenie raz za razem. Porażka.
Od kilku miesięcy mam smart dom w plusie, telewizje, telefon dla babci i internet - zestaw modem standardowy Huawei i router D-link DWR116. Cena za ten internet w smart dom jest niska, ale jakość działania jest porażająco niska.
Mieszkam w średniej wielkości mieście niedaleko centrum, więc z zasięgiem LTE nie ma problemu, router stoi od komputera około 4 metrów, prędkość jest słaba przeważnie poniżej 8 MB/s, ale to nie jest problemem. Problemem jest ciągłe rozłączanie internetu. Rozłącza mnie kilka razy dziennie, czasem połączy się sam po 2-3 minutach, ale przeważnie trzeba resetować router aby ponownie się połączyć.
Czy to jest "normalne" w Plusie? Czy po prostu mój cudowny router jest uszkodzony? Czy w ustawieniach można coś zmienić co utrzymałoby stabilność połączenia?
Często korzystam z internetu do pierwszego zerwania połączenia i później przez USB podłączam smartfona i udostępniam sobie inernet Orange (NJU), który ma podobną prędkość ale nie zrywa, minusem jest limit 39 GIGA.
Ręce opadają, w telewizji reklamy super stabilny internet a w rzeczywistości zrywa połączenie raz za razem. Porażka.
Ostatnio zmieniony 6 lut 2017, o 11:59 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu na OFICJALNY DZIAŁ SIECI PLUS
Powód: zmiana działu na OFICJALNY DZIAŁ SIECI PLUS
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
Podaj dokładniejszą lokalizację.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
UzytkownikPlusa, proszę o odpowiedź.patryk7588 pisze:Podaj dokładniejszą lokalizację.
Co dokładnie się rozłącza? Router gubi połączenie z sieci LTE? Komputer nie widzi sieci Wi-Fi? Łączność jest ograniczona? Czy testowałeś połączenie przez kabel ethernetowy?UzytkownikPlusa pisze:Mieszkam w średniej wielkości mieście niedaleko centrum, więc z zasięgiem LTE nie ma problemu, router stoi od komputera około 4 metrów, prędkość jest słaba przeważnie poniżej 8 MB/s, ale to nie jest problemem. Problemem jest ciągłe rozłączanie internetu. Rozłącza mnie kilka razy dziennie, czasem połączy się sam po 2-3 minutach, ale przeważnie trzeba resetować router aby ponownie się połączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- UzytkownikPlusa
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
Długi czas byłem na wyjeździe i nie mogłem odpisać.
Lokalizacja ul Partyzantów w Olsztynie
Rozłącza internet w ten sposób, że po najechaniu kursorem na ikonę wifi jest informacja - połączono z siecią, brak internetu, a na ikonce wifi w pasku po prawej stronie pojawia się mały wykrzyknik.
Wydaje mi się, że odpowiedzialny jest router D-link albo uszkodzony fabrycznie się trafił, albo to już taki badziew, że rozłącza.
Zraziłem się strasznie do tego internetu i obecnie częściej udostępniam sobie internet z telefonu, który jest bardziej stabilny, tyle że z limitem dancyh.
Lokalizacja ul Partyzantów w Olsztynie
Rozłącza internet w ten sposób, że po najechaniu kursorem na ikonę wifi jest informacja - połączono z siecią, brak internetu, a na ikonce wifi w pasku po prawej stronie pojawia się mały wykrzyknik.
Wydaje mi się, że odpowiedzialny jest router D-link albo uszkodzony fabrycznie się trafił, albo to już taki badziew, że rozłącza.
Zraziłem się strasznie do tego internetu i obecnie częściej udostępniam sobie internet z telefonu, który jest bardziej stabilny, tyle że z limitem dancyh.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
UzytkownikPlusa, sprawdź proszę działanie internetu podłączając router kablem do komputera. Czy nadal rozłącza połączenie?Krzysiek_Plus pisze:Czy testowałeś połączenie przez kabel ethernetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- UzytkownikPlusa
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
Podłączyłem przez kabel i nie przerwało mi przez 3 godziny a przeważnie w tym czasie rozłączy 1-3 razy. Nie wiem czy przypadek czy faktycznie nie przerywa przez kabel.
Poszukałem podobnych problemów na forach i znalazłem ustawienia karty sieciowej aby IPv4 używał przypisanego adresu. Od godziny też nie rozłączyło WIFI, może ta opcja zadziała.
Poszukałem podobnych problemów na forach i znalazłem ustawienia karty sieciowej aby IPv4 używał przypisanego adresu. Od godziny też nie rozłączyło WIFI, może ta opcja zadziała.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
UzytkownikPlusa
Wygląda więc na to, że router działa prawidłowo, ale ewentualny problem może być z Wi-Fi z powodu np. zakłóceń lub wady modułu Wi-Fi. Poobserwuj zachowanie urządzenia zarówno na kablu, jak i przy połączeniu Wi-Fi. Jeśli powtórzy się problem z Wi-Fi to możesz skorzystać z prawa do oddania sprzętu do serwisu w ramach gwarancji, aby został sprawdzony.UzytkownikPlusa pisze:Nie wiem czy przypadek czy faktycznie nie przerywa przez kabel.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- UzytkownikPlusa
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
Dzięki! Wczoraj byłem w salonie Plusa aby sprawdzić możliwości wymiany - dostałem nowy modem. Routera nie było na stanie (został zamówiony), ale pracownik Plusa zauważył, że mam nieoryginalny zasilacz do routera (dziwne, że taki był w zestawie, ale nie drążę) i prawdopodobnie jakieś skoki napięcia lub coś mogło wpływać na stabilność wifi. Wygrzebał gdzieś na zapleczu oryginalny zasilacz i od wczoraj ani razu nie przerwało internetu.możesz skorzystać z prawa do oddania sprzętu do serwisu w ramach gwarancji, aby został sprawdzony.
Nie chcę się jeszcze za wcześnie cieszyć, ale z jednej strony poczułem ulgę, że w końcu będę miał stabilny internet bez chodzenia od komputera do routera w celu resetu, a z drugiej jak ten zasilacz się znalazł w oryginalnym opakowaniu....?
Dzisiaj rano miałem nawet 18 Mb/s prędkość. To już jest coś.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
UzytkownikPlusa, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet oraz numer IMEI i numer seryjny routera. Napisz również jakie numery ma zasilacz i jeśli możesz to wyślij też jego zdjęcie. Spróbuję dowiedzieć się czegoś więcej w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PROBLEM Z INTERNETEM
Od jakiegos tygodnia internet przestaje dzialac i co 15min-1h trzeba resetowac router. Router to DWR 116 byl wymieniany ostatnio a i tak jest to samo. Rano czasami wcale sie nie rozlacza, ale po 11 co 15 minut znika i tak w kolko do godzin wieczornych, czasami do 24... Lokalizacja to Lignowy Szlachecie Pomorskie mzoe jakies problemy/naprawy sa nie wiem prosze o odpowiedz.
Moze to wina nowego routera ja juz sam nie wiem.
Moze to wina nowego routera ja juz sam nie wiem.
Ostatnio zmieniony 8 sie 2017, o 17:33 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116
Ennq12345, czy z internetu korzystasz przez sieć Wi-Fi, czy po kablu? Czy zasilacz jest zgodny z parametrami podanymi na naklejce producenta? Czy jest oryginalny?
Czy to oznacza, że urządzenie traci zasięg, czy jednak zasięg jest, ale nie ma transferu?Ennq12345 pisze:nternet przestaje dzialac
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ