Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
UzytkownikPlusa
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38

Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: UzytkownikPlusa »

Witam,

Od kilku miesięcy mam smart dom w plusie, telewizje, telefon dla babci i internet - zestaw modem standardowy Huawei i router D-link DWR116. Cena za ten internet w smart dom jest niska, ale jakość działania jest porażająco niska.

Mieszkam w średniej wielkości mieście niedaleko centrum, więc z zasięgiem LTE nie ma problemu, router stoi od komputera około 4 metrów, prędkość jest słaba przeważnie poniżej 8 MB/s, ale to nie jest problemem. Problemem jest ciągłe rozłączanie internetu. Rozłącza mnie kilka razy dziennie, czasem połączy się sam po 2-3 minutach, ale przeważnie trzeba resetować router aby ponownie się połączyć.

Czy to jest "normalne" w Plusie? Czy po prostu mój cudowny router jest uszkodzony? Czy w ustawieniach można coś zmienić co utrzymałoby stabilność połączenia?

Często korzystam z internetu do pierwszego zerwania połączenia i później przez USB podłączam smartfona i udostępniam sobie inernet Orange (NJU), który ma podobną prędkość ale nie zrywa, minusem jest limit 39 GIGA.

Ręce opadają, w telewizji reklamy super stabilny internet a w rzeczywistości zrywa połączenie raz za razem. Porażka.
Ostatnio zmieniony 6 lut 2017, o 11:59 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu na OFICJALNY DZIAŁ SIECI PLUS
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: habish »

Podaj dokładniejszą lokalizację.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: Krzysiek_Plus »

patryk7588 pisze:Podaj dokładniejszą lokalizację.
UzytkownikPlusa, proszę o odpowiedź.
UzytkownikPlusa pisze:Mieszkam w średniej wielkości mieście niedaleko centrum, więc z zasięgiem LTE nie ma problemu, router stoi od komputera około 4 metrów, prędkość jest słaba przeważnie poniżej 8 MB/s, ale to nie jest problemem. Problemem jest ciągłe rozłączanie internetu. Rozłącza mnie kilka razy dziennie, czasem połączy się sam po 2-3 minutach, ale przeważnie trzeba resetować router aby ponownie się połączyć.
Co dokładnie się rozłącza? Router gubi połączenie z sieci LTE? Komputer nie widzi sieci Wi-Fi? Łączność jest ograniczona? Czy testowałeś połączenie przez kabel ethernetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
UzytkownikPlusa
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: UzytkownikPlusa »

Długi czas byłem na wyjeździe i nie mogłem odpisać.

Lokalizacja ul Partyzantów w Olsztynie

Rozłącza internet w ten sposób, że po najechaniu kursorem na ikonę wifi jest informacja - połączono z siecią, brak internetu, a na ikonce wifi w pasku po prawej stronie pojawia się mały wykrzyknik.

Wydaje mi się, że odpowiedzialny jest router D-link albo uszkodzony fabrycznie się trafił, albo to już taki badziew, że rozłącza.

Zraziłem się strasznie do tego internetu i obecnie częściej udostępniam sobie internet z telefonu, który jest bardziej stabilny, tyle że z limitem dancyh.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: Daniel_Plus »

Krzysiek_Plus pisze:Czy testowałeś połączenie przez kabel ethernetowy?
UzytkownikPlusa, sprawdź proszę działanie internetu podłączając router kablem do komputera. Czy nadal rozłącza połączenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
UzytkownikPlusa
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: UzytkownikPlusa »

Podłączyłem przez kabel i nie przerwało mi przez 3 godziny a przeważnie w tym czasie rozłączy 1-3 razy. Nie wiem czy przypadek czy faktycznie nie przerywa przez kabel.

Poszukałem podobnych problemów na forach i znalazłem ustawienia karty sieciowej aby IPv4 używał przypisanego adresu. Od godziny też nie rozłączyło WIFI, może ta opcja zadziała.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: Daniel_Plus »

UzytkownikPlusa
UzytkownikPlusa pisze:Nie wiem czy przypadek czy faktycznie nie przerywa przez kabel.
Wygląda więc na to, że router działa prawidłowo, ale ewentualny problem może być z Wi-Fi z powodu np. zakłóceń lub wady modułu Wi-Fi. Poobserwuj zachowanie urządzenia zarówno na kablu, jak i przy połączeniu Wi-Fi. Jeśli powtórzy się problem z Wi-Fi to możesz skorzystać z prawa do oddania sprzętu do serwisu w ramach gwarancji, aby został sprawdzony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
UzytkownikPlusa
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 lut 2017, o 19:38

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: UzytkownikPlusa »

możesz skorzystać z prawa do oddania sprzętu do serwisu w ramach gwarancji, aby został sprawdzony.
Dzięki! Wczoraj byłem w salonie Plusa aby sprawdzić możliwości wymiany - dostałem nowy modem. Routera nie było na stanie (został zamówiony), ale pracownik Plusa zauważył, że mam nieoryginalny zasilacz do routera (dziwne, że taki był w zestawie, ale nie drążę) i prawdopodobnie jakieś skoki napięcia lub coś mogło wpływać na stabilność wifi. Wygrzebał gdzieś na zapleczu oryginalny zasilacz i od wczoraj ani razu nie przerwało internetu.

Nie chcę się jeszcze za wcześnie cieszyć, ale z jednej strony poczułem ulgę, że w końcu będę miał stabilny internet bez chodzenia od komputera do routera w celu resetu, a z drugiej jak ten zasilacz się znalazł w oryginalnym opakowaniu....?

Dzisiaj rano miałem nawet 18 Mb/s prędkość. To już jest coś.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: Daniel_Plus »

UzytkownikPlusa, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet oraz numer IMEI i numer seryjny routera. Napisz również jakie numery ma zasilacz i jeśli możesz to wyślij też jego zdjęcie. Spróbuję dowiedzieć się czegoś więcej w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ennq12345
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 sie 2017, o 14:34

PROBLEM Z INTERNETEM

Post autor: Ennq12345 »

Od jakiegos tygodnia internet przestaje dzialac i co 15min-1h trzeba resetowac router. Router to DWR 116 byl wymieniany ostatnio a i tak jest to samo. Rano czasami wcale sie nie rozlacza, ale po 11 co 15 minut znika i tak w kolko do godzin wieczornych, czasami do 24... Lokalizacja to Lignowy Szlachecie Pomorskie mzoe jakies problemy/naprawy sa nie wiem prosze o odpowiedz.

Moze to wina nowego routera ja juz sam nie wiem.
Ostatnio zmieniony 8 sie 2017, o 17:33 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet Plus - zrywane połączenie - D-Link DWR 116

Post autor: Daniel_Plus »

Ennq12345, czy z internetu korzystasz przez sieć Wi-Fi, czy po kablu? Czy zasilacz jest zgodny z parametrami podanymi na naklejce producenta? Czy jest oryginalny?
Ennq12345 pisze:nternet przestaje dzialac
Czy to oznacza, że urządzenie traci zasięg, czy jednak zasięg jest, ale nie ma transferu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ