błąd w IPLA
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10
błąd w IPLA
dzisiaj aktywował się przedłużony abonament z IPLA 3z3 niestety w ipli jest tylko opcja jednego pakiety 1z3 odwiązałem numer i powiązałem ponownie ponieważ na początku wcale nie było czy ktoś może wie jak to ustawić,,, zgłosiłem reklamacje i czekam na odp , konto skasowałem utworzyłem od nowa i to samo
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: błąd w IPLA
jovi123, w sprawie błędnego pakietu IPLA napisz proszę na adres: pomoc@ipla.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy wskazać numer telefonu, do którego przypisany jest pakiet.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy wskazać numer telefonu, do którego przypisany jest pakiet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd w IPLA
czwarty dzień nikt nic nie robi zero kontaktu, reklamacja zgłoszona w plusie który jest stroną umowy internetu ze mną, i zero kontaktu ze strony ipli to jest chore. Wy aby włączyć ofertę zgodnie z umową ile potrzebujecie czasu? tydzień dwa?
Ostatnio zmieniony 1 mar 2017, o 17:33 przez jovi123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: błąd w IPLA
jovi123, czy napisałeś w tej sprawie na adres, który Ci podałem? Czy również nie otrzymałeś odpowiedzi? Na jaki adres wysłałeś reklamację?
Daniel_Plus pisze:w sprawie błędnego pakietu IPLA napisz proszę na adres: pomoc@ipla.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd w IPLA
reklamacja została wysłana telefonicznie w plusie , w plus online i pomoc ipla dwukrotnie to są żarty naprawdę
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: błąd w IPLA
jovi123, reklamacja jest standardowo rozpatrywana w ciągu 30 dni. Możesz mi przesłać tym formularzem numer, którego dotyczy problem, a ja poproszę o szybsze udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd w IPLA
bardzo dziękuję Daniel
zaświeciły dwa dodatkowe pakiety w opcji na próbę bez możliwości przedłużenia nie jest napisane pakiet 3z3 rozumiem że tak musi być?
zaświeciły dwa dodatkowe pakiety w opcji na próbę bez możliwości przedłużenia nie jest napisane pakiet 3z3 rozumiem że tak musi być?
Ostatnio zmieniony 3 mar 2017, o 11:00 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów
Powód: połączenie postów
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: błąd w IPLA
jovi123, poczekaj proszę na odpowiedź na reklamacje. Poprosiłem o przyśpieszenie jej udzielenia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd w IPLA
wszystko działa jeszcze raz dzięki Daniel
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: błąd w IPLA
jovi123, świetnie, dzięki za informację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ