zepsuty modem

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dudek875723
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 mar 2017, o 20:04

zepsuty modem

Post autor: dudek875723 »

Witam serdecznie w styczniu tego roku przedłuzyłem umowe o internet lte w plusie ale modem miałem z wczesniejszej umowy i tydzien temu modem przestał działac sprawdzałem w innych komputarach nie ma wogole reakcji nie wykrywa modemu lampka sie nie swieci karta sprawdzana w innym modemie i działa...Pani w salonie plusa mi powiedziała ze modem nie podlega wymianie bo gwarancja obejmowała tylko pierwsza umowe......czyli mam rozumiec ze teraz przez dwa lata bede bez internetu a mam płacic...bo w innym modemie karta działa ale net sie muli...prosze o odpowiedz czy nalezy mi się nowy modem
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: zepsuty modem

Post autor: jovi123 »

jeśli sam podjąłeś decyzję że przedłużasz umowę bez modemu aby taniej płacić to do kogo żale? kup sobie modem ceny nowych od 140zł z LTE
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: zepsuty modem

Post autor: Daniel_Plus »

dudek875723, gwarancja udzielana jest przez producenta standardowo na okres 2 lat i po tym czasie nie ma już możliwości, aby skorzystać z bezpłatnej naprawy gwarancyjnej. Sprawdź zatem, czy ten okres już minął. Jeśli tak, a umowę przedłużyłeś bez sprzętu to w ramach trwającej umowy masz dostęp do internetu w modemie, który organizujesz we własnym zakresie. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem modemu (lub innego urządzenia) bez umowy to naszą ofertę możesz znaleźć tutaj: http://www.plus.pl/bez-umowy/modemy-routery
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ