zepsuty modem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 mar 2017, o 20:04
zepsuty modem
Witam serdecznie w styczniu tego roku przedłuzyłem umowe o internet lte w plusie ale modem miałem z wczesniejszej umowy i tydzien temu modem przestał działac sprawdzałem w innych komputarach nie ma wogole reakcji nie wykrywa modemu lampka sie nie swieci karta sprawdzana w innym modemie i działa...Pani w salonie plusa mi powiedziała ze modem nie podlega wymianie bo gwarancja obejmowała tylko pierwsza umowe......czyli mam rozumiec ze teraz przez dwa lata bede bez internetu a mam płacic...bo w innym modemie karta działa ale net sie muli...prosze o odpowiedz czy nalezy mi się nowy modem
Re: zepsuty modem
jeśli sam podjąłeś decyzję że przedłużasz umowę bez modemu aby taniej płacić to do kogo żale? kup sobie modem ceny nowych od 140zł z LTE
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: zepsuty modem
dudek875723, gwarancja udzielana jest przez producenta standardowo na okres 2 lat i po tym czasie nie ma już możliwości, aby skorzystać z bezpłatnej naprawy gwarancyjnej. Sprawdź zatem, czy ten okres już minął. Jeśli tak, a umowę przedłużyłeś bez sprzętu to w ramach trwającej umowy masz dostęp do internetu w modemie, który organizujesz we własnym zakresie. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem modemu (lub innego urządzenia) bez umowy to naszą ofertę możesz znaleźć tutaj: http://www.plus.pl/bez-umowy/modemy-routery
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ