Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
strazak
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 kwie 2017, o 09:53

Re: Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Post autor: strazak »

Daniel_Plus nie wiem o ile przekroczyłem pakiet bo nikt na infolinii nie powiedział o jaką wartość chodzi. Po prostu przekroczyłem i dlatego na "lejek". Wcześniej nigdy tego nie było mimo tego Iż moje dzieci sporo miesięcznie korzystają z internetu. Najdziwniejsze dla mnie jest to że limit nie wszystkim którzy przekroczyli pakiet podstawowy jest nakładany. Dlaczego tak jest?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Post autor: Daniel_Plus »

strazak, kwestie dotyczące FUP-a szczegółowo już omawialiśmy na forum np. tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
strazak
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 15 kwie 2017, o 09:53

Re: Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Post autor: strazak »

Już wiem co oznacza LTE bez limitu w Plusie. LTE bez limitu jest na ilość przesyłanych danych a w zasadzie na brak limitu przesyłanych danych a nie na prędkość!!!! Z tym mogą robić co chcą. Dziękuję za takie warunki. Szkoda że przy podpisywaniu umowy nikt tego tak nie tłumaczy. A na pytanie dlaczego jednych się ogranicza a innych nie odpowiedzi nie uzyskałem. Tak jak na to o ile przekroczyłem limit podstawowy. Prze dwa i pół roku polecałem Plusa każdemu teraz niech każdy się zastanowi czy warto bo kruczki słowne jakie stosuje się przy podpisywaniu umowy są bardzo mylące i można się zdziwić w późniejszym okresie tak jak ja.
puszeq
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 16 kwie 2017, o 21:57

Re: Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Post autor: puszeq »

Daniel_Plus - internet mam od początku lutego, a FUP zadziałał dopiero w okresie świątecznym. Wcześniej nie było z tym żadnych problemów, a prędkości często gęsto dochodziły do 50mbit/s. Nie ukrywam, ze 70GB u mnie zużywane jest czasami i w przeciągu pół tygodnia jak nie lepiej, a pani w plusie powiedziała "a po co Panu więcej, skoro i tak jest bez limitu?". Dziękuje bardzo za takie "bez limitu". Poprzednia umowa z Orange była "bez limitu" i faktycznie ani razu nie dostałem lejka, 70GB pakietu podstawowego a zużycie na poziomie 300GB miesięcznie na spokojnie. Bardzo żałuje ze zrezygnowałem :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
puszeq
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 16 kwie 2017, o 21:57

Re: Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Post autor: puszeq »

Oczywiście po odnowieniu się pakietu prędkości wróciły do normy...
Obrazek
Obrazek

Co nie zmienia faktu że jednak jest LTE BEZ LIMITU!!! i nie powinno urywać do 0,5mbit...
karniak
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 24 mar 2016, o 16:59

Re: Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Post autor: karniak »

u mnie nadajnik jak nie był obciążony tak nie jest z poprzednich około 230 gb do lejka w 3-4 miesiące zleciało do 160
ale gdzieś trzeba znaleźć kasę na te 13mld kredytu wziętego na spłatę kredytu szanowny pan Zygmunt S. zrobił co zrobił a my za to płacimy
uokik zaczyna się za nich zabierać więc może chociaż wywalczymy rozwiązanie umowy z ich winy
Mariusz 666
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:30

Re: Jedno pytanie dotyczące limitu danych (lejek)

Post autor: Mariusz 666 »

Mnie udało się rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów rezygnacji. Dwie dodatkowe reklamacje (w sumie z 6-7 z tego samego powodu) i jedną musieli oddzwonić, bo taką formę kontaktu wybrałem. Przyznali mi telefonicznie rację, że rzeczywiście miałem coś innego obiecane przy podpisywaniu aneksu telefonicznie i zaproponowali rozwiązanie umowy. W piśmie już było, że robią mi wyjątek (łaskę), a wszystko było ok ze strony Polkomtelu, mimo że dalej miałem lejek na swojej usłudze (po wykorzystaniu pakietu podstawowego prędkość permanentnie spadała do 0,4 Mb/s, aż do nowego okresu rozliczeniowego)

Forumowicze walczcie i nie poddawajcie się jeżeli macie niezbite dowody, że na coś się nie godziliście przy podpisywaniu aneksów.
ODPOWIEDZ