Witam zostalem oszukany dostarczono mi nie wlasciwy internet d-link a nie taki byl zamawiany a po odeskaniu naliczono mi oplate aktywacyjna i oplate za korzystanie z internetu a towar byl zaraz odeslany bo nie byl przezemnie zamawiany. zamawiany byl interphone
EDIT:
malo tego odeslalem ten internet konultantka stwierdzila ze na magazynie musieli sie machnac i dlatego dostalem dlink zamiast interphone zebym to odeslal na swoj koszt to ona juz mi wysyla wlasciwy internet i daje mi rabat na rouer(zamiast 15zl bede placil 10) mowie ok dawaj go a teraz okazalo sie ze przyszla umowa na internet BEZ RABATU 50zl i router 15zl
EDIT2:
P.S. internet mialbyc 2 usluga rabatowana 50% bo wzialem telefon internet i tv. co mam teraz z tym zrobic dzwonie juz dziesiaty raz do bok i od kazdego konsultsnta slysze co innego? czy jest jakas mozliwosc zeby polaczyc sie z ta konktetna konsultantka bo wtedy jak przedstawilem sprawe to polaczono mnie z nia a teraz twierdza ze nie ma takiej opcji
brak kompetencji konsultantki
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 mar 2017, o 23:09
brak kompetencji konsultantki
Ostatnio zmieniony 23 mar 2017, o 12:50 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak kompetencji konsultantki
Rozumiem, że odebrałeś i podpisałeś umowę bez sprawdzenia przesyłki?redss2690 pisze:dostarczono mi nie wlasciwy internet d-link a nie taki byl zamawiany a po odeskaniu naliczono mi oplate aktywacyjna i oplate za korzystanie z internetu a towar byl zaraz odeslany bo nie byl przezemnie zamawiany.
Rabaty są naliczane najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego.redss2690 pisze:P.S. internet mialbyc 2 usluga rabatowana 50% bo wzialem telefon internet i tv.
Tego typu rabaty nie są uwzględniane w umowie.redss2690 pisze:malo tego odeslalem ten internet konultantka stwierdzila ze na magazynie musieli sie machnac i dlatego dostalem dlink zamiast interphone zebym to odeslal na swoj koszt to ona juz mi wysyla wlasciwy internet i daje mi rabat na rouer(zamiast 15zl bede placil 10) mowie ok dawaj go a teraz okazalo sie ze przyszla umowa na internet BEZ RABATU 50zl i router 15zl
W powyższej sprawie sugeruje zgłosić reklamacje drogą mailową na bok@plus.pl. W zwrotnej wiadomości otrzymasz numer zgłoszenia, jeśli mi go podasz, to postaram się przyspieszyć rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak kompetencji konsultantki
tak odebrałem niestety ten nieszczesny sprzet. A czy jest mozliwosc poloczenia sie z ta knsultantka bo po tej pierwszej pomyłce zadzwoniłem do innego konsultanta który dał znac tej konkretnej konsultantce i do mnie oddzwoniła przepraszała za pomyłke i wysłałą drugi internet. jest jeszcze taka zsprawa ze za ten internet d-link przyszedł rachunek za aktywacje i do zaplaty za uzywanie interneu. jak ja newt tego zpodełka nie wyjołem a to był bład konsultantki
NUMER REKLAMACJI 170322-001257
NUMER REKLAMACJI 170322-001257
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: brak kompetencji konsultantki
Jeśli odesłałeś sprzęt i skorzystałeś z możliwości odstąpienia od umowy ciągu 14 dni, to wszelkie naliczone opłaty zostaną anulowanie.redss2690 pisze:jest jeszcze taka zsprawa ze za ten internet d-link przyszedł rachunek za aktywacje i do zaplaty za uzywanie interneu.
Dziękuje za numer, przekazałem prośbę o przyspieszenie.redss2690 pisze:NUMER REKLAMACJI 170322-001257
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak kompetencji konsultantki
a czy jest jakas mozliwosc zeby dotrzec to tej pierwszej konsultantki. Bo raz duga kosultantka zostawila jej wiadomosc i oddzwonila do mnie ta konsultantka k
z ktora zawieralem umowe
z ktora zawieralem umowe