Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 65
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Kurier dostarczył przesyłkę przed chwilą.
Moje pytanie czysto teoretyczne...
Karta ma działać od razu czy dopiero po aktywacji czyli odesłaniu dokumentów zwrotnych do siedziby PLUSa ?
Moje pytanie czysto teoretyczne...
Karta ma działać od razu czy dopiero po aktywacji czyli odesłaniu dokumentów zwrotnych do siedziby PLUSa ?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
MARC, świetnie, że udało się odebrać przesyłkę Aktywacja z reguły następuje następnego dnia roboczego po doręczeniu paczki, ale sprawdź kartę w urządzeniu, bo może już jest aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Chciałem Ci ze swej strony serdecznie podziękować.
Kartę sprawdzałem lecz nie jest aktywna w routerze.
Kartę sprawdzałem lecz nie jest aktywna w routerze.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
MARC, dziękuję Pozostało więc już tylko zaczekać na aktywację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Mam dwa pytanie...
Pierwsze...
Na infolinii powiedzieli mi że jednak usługi widnieją dwie (internet LTE) jak to możliwe ?
Drugie...
Otrzymałem FV.
Urządzenie odebrałem od kuriera 06.04.2017r
Aktywacja została dokonana 07.04.2017r
Natomiast na FV mam zapłacić za okres od 30.03-04.04 11,61zł brutto ?
Chcę wyłączyć dodatkowe usługi z tej karty, możecie to zrobić za mnie czy muszę dzwonić do BOK ?
Chodzi mi o iPla, ochrona internetu i wszystkie temu pokrewne.
Przyszedł mi sms na router z FV o zupełnie innym nr oraz innej kwocie (112,21) czyżby moje przypuszczenie sprawdziły się co do podwójnego płacenia za usługi?
Pozdrawiam
Pierwsze...
Na infolinii powiedzieli mi że jednak usługi widnieją dwie (internet LTE) jak to możliwe ?
Drugie...
Otrzymałem FV.
Urządzenie odebrałem od kuriera 06.04.2017r
Aktywacja została dokonana 07.04.2017r
Natomiast na FV mam zapłacić za okres od 30.03-04.04 11,61zł brutto ?
Chcę wyłączyć dodatkowe usługi z tej karty, możecie to zrobić za mnie czy muszę dzwonić do BOK ?
Chodzi mi o iPla, ochrona internetu i wszystkie temu pokrewne.
Przyszedł mi sms na router z FV o zupełnie innym nr oraz innej kwocie (112,21) czyżby moje przypuszczenie sprawdziły się co do podwójnego płacenia za usługi?
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
W tej sprawie sugeruje zgłosić reklamacje przez ten formularz. Na podany adres e-mail otrzymasz numer zgłoszenia, proszę prześłij mi go na PW, a postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.MARC pisze:Na infolinii powiedzieli mi że jednak usługi widnieją dwie (internet LTE) jak to możliwe ?
Drugie...
Otrzymałem FV.
Urządzenie odebrałem od kuriera 06.04.2017r
Aktywacja została dokonana 07.04.2017r
Natomiast na FV mam zapłacić za okres od 30.03-04.04 11,61zł brutto ?
Informacje jak zdezaktywować usługi znajdziesz w regulaminie swojej umowy.MARC pisze:Chcę wyłączyć dodatkowe usługi z tej karty, możecie to zrobić za mnie czy muszę dzwonić do BOK ?
Chodzi mi o iPla, ochrona internetu i wszystkie temu pokrewne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Poszło PW
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
MARC, czy podałeś wszystkie dane potrzebne do zgłoszenia reklamacji:
WAŻNE: reklamacja powinna zawierać następujące dane:
· imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
· adres;
· numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;
· w przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do);
· w przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi;
· uzasadnienie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
A skąd mam mieć nr tel skoro na drugą usługę nie mam żadnych danych ani dokumentów ?
Okres rozliczeniowy ? Tj wyżej. Nie mam ŻADNYCH DOKUMENTÓW od drugiej FV.
UMOWY, FV, nic nie mam...
Sami musicie sobie to ustalić.
Okres rozliczeniowy ? Tj wyżej. Nie mam ŻADNYCH DOKUMENTÓW od drugiej FV.
UMOWY, FV, nic nie mam...
Sami musicie sobie to ustalić.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
MARC, bardziej miałem na myśli podanie podstawowych informacji potrzebnych do zarejestrowania reklamacji takich jak:
Krzysiek_Plus pisze:· imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
· adres;
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Bardzo proszę również o wyjaśnienia ze strony użytkownika Daniel_Plus jak on to zrobił że teraz przyszły mi dwa rachunki a z jednej usługi korzystam, bo jak podkreślam NIGDY nie otrzymałem pierwszej paczki.
Po to właśnie założyłem ten temat i prosiłem aby taka sytuacja nie miała miejsca, a tu jak zawsze człowiek ma pod górę i to całe życie.
Krzysiek_Plus czy można prosić o przyśpieszenie rozwiązania tego problemu z nr zgłoszeń które Ci wysłałem przed świętami ?
Po to właśnie założyłem ten temat i prosiłem aby taka sytuacja nie miała miejsca, a tu jak zawsze człowiek ma pod górę i to całe życie.
Krzysiek_Plus czy można prosić o przyśpieszenie rozwiązania tego problemu z nr zgłoszeń które Ci wysłałem przed świętami ?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
MARC, prośba o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy została już przekazana. Proszę Cię o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź na reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Problemów ciąg dalszy...
Jedna usługa została anulowana.
Dostałem pismo dot tej zmiany.
Na drugą miałem dostać 50% rabatu z tytułu smartdom.
Płatność miała być zawieszona i obniżoną o ode 50%
A dostałem pismo windykacyjne.
Proszę o wyjaśnienie tego problemu bo mnie już ręce opadają.
Jedna usługa została anulowana.
Dostałem pismo dot tej zmiany.
Na drugą miałem dostać 50% rabatu z tytułu smartdom.
Płatność miała być zawieszona i obniżoną o ode 50%
A dostałem pismo windykacyjne.
Proszę o wyjaśnienie tego problemu bo mnie już ręce opadają.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
MARC, problem zgłoś w formie reklamacji. Na forum niestety nie mamy możliwości wyjaśnienia tego typu spraw.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Rozumie ze opłata aktywacyjna 49 zł została naliczona dodatkowo do tego 35 zł za abonament przy założeniu 50% chyba że nie liczy się 50% tylko w pierwszym miesiącu tylko 100% jak to jest?
Od kiedy naliczany jest Rabat 50% z tytułu smartDOM
Od kiedy naliczany jest Rabat 50% z tytułu smartDOM