Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
MARC, rabaty wynikające z programu smartDOM przyznawane są najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Witam, proszę o interwencję w sprawie firmy Geis. Od 2 dni kurier próbuje doręczyć mi przesyłkę z umową na przedłużenie abonamentu i telefonem. Cały czas przyjeżdża gdy nikogo nie ma w domu i mimo moich próśb kierowanych zarówno do Plusa jak i do infolinii tego całego Gejsa kurier nie kontaktuje się telefonicznie. To jest niewiarygodne jak można tak ignorować klienta. Dziś w śledzeniu przesyłek widzę, że jest wpisana 3 próba doręczenia o godz. 19.36 i że niby nikogo nie zastał. Informuję, że byłam wówczas w domu i żadnego kuriera u mnie nie było. Nie dzwonił domofon, ani nie kontaktował się oczywiście leń przez telefon. Proszę coś zrobić bo osoba która obsługuje moje internetowe zamówienie w Plusie w ogóle nie podejmuje działań aby załatwić pozytywnie sprawę, a infolinia gejsa obiecała, że ten ich beznadziejny kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem, a się nie kontaktuje. I jeszcze teraz skłamali, że próbowali mi doręczyć przesyłkę dziś(30.06.) o godz. 19.36 (mam print screena na potwierdzenie). Boję się,że telefon który jest w paczce nie będzie działał bo przecież oni nie dbają o wożone tyle razy paczki. Dlaczego Plus nie zmieni tej firmy? Tanio nie znaczy dobrze. Mam ochotę nie przedłużac u was już tej umowy tylko przenieść numer bo tak się nie obsługuje stałych klientów. Nr zamówienia to 201706263232286. Nr przesyłki w Gejs 31501141963.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Aga799, sprawdzimy jaka jest przyczyna. Odpowiedź zostanie udzielona w Twoich postach tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Witam, zrezygnowałam z zamówienia i z przedłużenia umowy u Was. Możecie podziekować firmie Geis, która doprowadziła do tego. Proszę już nie zawracać sobie głowy moją sprawą. Pozdrawiam
Polecam zmienić firmę kurierską. I w ogóle sposób obsługi klientów. Zirytowało mnie, że nie dostałam na maila umowy do przeczytania zanim miałam ją podpisać przy kurierze. Poza tym wcale nie macie takiej super ofert jak mi się wydawało. Znalazłam lepszą. Pozdrawiam
EDIT:Michał_Plus pisze:Aga799, sprawdzimy jaka jest przyczyna. Odpowiedź zostanie udzielona w Twoich postach tutaj.
Polecam zmienić firmę kurierską. I w ogóle sposób obsługi klientów. Zirytowało mnie, że nie dostałam na maila umowy do przeczytania zanim miałam ją podpisać przy kurierze. Poza tym wcale nie macie takiej super ofert jak mi się wydawało. Znalazłam lepszą. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 3 lip 2017, o 10:57 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis
Aga799, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ