Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

Kurier dostarczył przesyłkę przed chwilą.

Moje pytanie czysto teoretyczne...
Karta ma działać od razu czy dopiero po aktywacji czyli odesłaniu dokumentów zwrotnych do siedziby PLUSa ?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: Daniel_Plus »

MARC, świetnie, że udało się odebrać przesyłkę ;-) Aktywacja z reguły następuje następnego dnia roboczego po doręczeniu paczki, ale sprawdź kartę w urządzeniu, bo może już jest aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

Chciałem Ci ze swej strony serdecznie podziękować.
Kartę sprawdzałem lecz nie jest aktywna w routerze.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: Daniel_Plus »

MARC, dziękuję ;-) Pozostało więc już tylko zaczekać na aktywację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

Mam dwa pytanie...

Pierwsze...

Na infolinii powiedzieli mi że jednak usługi widnieją dwie (internet LTE) jak to możliwe ?

Drugie...
Otrzymałem FV.
Urządzenie odebrałem od kuriera 06.04.2017r
Aktywacja została dokonana 07.04.2017r
Natomiast na FV mam zapłacić za okres od 30.03-04.04 11,61zł brutto ?

Chcę wyłączyć dodatkowe usługi z tej karty, możecie to zrobić za mnie czy muszę dzwonić do BOK ?
Chodzi mi o iPla, ochrona internetu i wszystkie temu pokrewne.

Przyszedł mi sms na router z FV o zupełnie innym nr oraz innej kwocie (112,21) czyżby moje przypuszczenie sprawdziły się co do podwójnego płacenia za usługi?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: Krzysiek_Plus »

MARC pisze:Na infolinii powiedzieli mi że jednak usługi widnieją dwie (internet LTE) jak to możliwe ?
Drugie...
Otrzymałem FV.
Urządzenie odebrałem od kuriera 06.04.2017r
Aktywacja została dokonana 07.04.2017r
Natomiast na FV mam zapłacić za okres od 30.03-04.04 11,61zł brutto ?
W tej sprawie sugeruje zgłosić reklamacje przez ten formularz. Na podany adres e-mail otrzymasz numer zgłoszenia, proszę prześłij mi go na PW, a postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
MARC pisze:Chcę wyłączyć dodatkowe usługi z tej karty, możecie to zrobić za mnie czy muszę dzwonić do BOK ?
Chodzi mi o iPla, ochrona internetu i wszystkie temu pokrewne.
Informacje jak zdezaktywować usługi znajdziesz w regulaminie swojej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

Poszło PW
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: Krzysiek_Plus »

MARC, czy podałeś wszystkie dane potrzebne do zgłoszenia reklamacji:
WAŻNE: reklamacja powinna zawierać następujące dane:
· imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
· adres;
· numer telefonu, którego dotyczy reklamacja;
· w przypadku reklamacji naliczania opłat, podaj reklamowany okres (od - do);
· w przypadku reklamacji dot. rozliczenia usługi, podaj kwestionowaną kwotę i wymień pozycje na rachunku telefonicznym, które dotyczą tej usługi;
· uzasadnienie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

A skąd mam mieć nr tel skoro na drugą usługę nie mam żadnych danych ani dokumentów ?
Okres rozliczeniowy ? Tj wyżej. Nie mam ŻADNYCH DOKUMENTÓW od drugiej FV.
UMOWY, FV, nic nie mam...

Sami musicie sobie to ustalić.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: Krzysiek_Plus »

MARC, bardziej miałem na myśli podanie podstawowych informacji potrzebnych do zarejestrowania reklamacji takich jak:
Krzysiek_Plus pisze:· imię i nazwisko (lub nazwa firmy);
· adres;
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

Bardzo proszę również o wyjaśnienia ze strony użytkownika Daniel_Plus jak on to zrobił że teraz przyszły mi dwa rachunki a z jednej usługi korzystam, bo jak podkreślam NIGDY nie otrzymałem pierwszej paczki.

Po to właśnie założyłem ten temat i prosiłem aby taka sytuacja nie miała miejsca, a tu jak zawsze człowiek ma pod górę i to całe życie.

Krzysiek_Plus czy można prosić o przyśpieszenie rozwiązania tego problemu z nr zgłoszeń które Ci wysłałem przed świętami ?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: Daniel_Plus »

MARC, prośba o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy została już przekazana. Proszę Cię o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź na reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

Problemów ciąg dalszy...
Jedna usługa została anulowana.
Dostałem pismo dot tej zmiany.
Na drugą miałem dostać 50% rabatu z tytułu smartdom.
Płatność miała być zawieszona i obniżoną o ode 50%
A dostałem pismo windykacyjne.
Proszę o wyjaśnienie tego problemu bo mnie już ręce opadają.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: Daniel_Plus »

MARC, problem zgłoś w formie reklamacji. Na forum niestety nie mamy możliwości wyjaśnienia tego typu spraw.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MARC
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:24

Re: Internet LTE przesyłka K-EX Geis

Post autor: MARC »

Rozumie ze opłata aktywacyjna 49 zł została naliczona dodatkowo do tego 35 zł za abonament przy założeniu 50% chyba że nie liczy się 50% tylko w pierwszym miesiącu tylko 100% jak to jest?
Od kiedy naliczany jest Rabat 50% z tytułu smartDOM
ODPOWIEDZ