Galopujący transfer

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
maleko
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 lip 2015, o 15:38

Re: Galopujący transfer

Post autor: maleko »

Kosmita pisze:chodzi o zwykłe korzystanie z Internetu, żadnych filmów, youtuba, radia czy innych tego typu rzeczy pożerających pakiet!
A może pokażesz dowody? Bo twoje wypowiedzi są mało wiarygodne. Znam maniaków jak np. maleko (tzn. ja) :lol:, którzy maniakalnie unikają filmów, a jest to zadanie nie lada, trzeba reagować bardzo szybko, a często mamy porażkę i tak np.:
-onet.pl złośliwe uruchomiona telewizja (mimo adblocka, blokowania wtyczek itp.)
-wp.pl bardzo często tv, filmy i radio
-interia.pl często złośliwa TV
-gazeta.pl - filmy uruchamiane automatycznie, często z obowiązkiem obejrzenia reklam (więc płacisz za obejrzenie filmu którego nie chcesz oglądać, przerwanie takich reklam jest czasami niemożliwe poniżej 30 sekund).

Tak więc pokaż jakiekolwiek dowody, że jesteś w stanie te filmy / tv zablokować na dobre. Takie badziewie na szybkim LTE potrafi się wczytać w chwilkę i zjeść 100 MB - 1 GB.
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Nie traktuj mnie jak dziecko proszę.
Napisałem o świadomym oglądaniu filmów.
Nie jesteśmy w sądzie, żebyś żądał dowodów, ja nie o tym piszę.
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Galopujący transfer

Post autor: jovi123 »

maleko pisze:
Kosmita pisze:chodzi o zwykłe korzystanie z Internetu, żadnych filmów, youtuba, radia czy innych tego typu rzeczy pożerających pakiet!
A może pokażesz dowody? Bo twoje wypowiedzi są mało wiarygodne. Znam maniaków jak np. maleko (tzn. ja) :lol:, którzy maniakalnie unikają filmów, a jest to zadanie nie lada, trzeba reagować bardzo szybko, a często mamy porażkę i tak np.:
-onet.pl złośliwe uruchomiona telewizja (mimo adblocka, blokowania wtyczek itp.)
-wp.pl bardzo często tv, filmy i radio
-interia.pl często złośliwa TV
-gazeta.pl - filmy uruchamiane automatycznie, często z obowiązkiem obejrzenia reklam (więc płacisz za obejrzenie filmu którego nie chcesz oglądać, przerwanie takich reklam jest czasami niemożliwe poniżej 30 sekund).

Tak więc pokaż jakiekolwiek dowody, że jesteś w stanie te filmy / tv zablokować na dobre. Takie badziewie na szybkim LTE potrafi się wczytać w chwilkę i zjeść 100 MB - 1 GB.
wiesz jak masz limit 10gb za 9,90 to może trzęsiesz sie jak włącza ci się reklama na jakim kolwiek portalu, szkoda że się tak napisałeś bo trzeba było napisać że każdy portal wrzuca śmieci dlatego większość piszących w tym poście to nie dotyczy ponieważ 50-100gb nie ma potrzeby bać się własnego cienia lecz sprawa jest nieco bardziej poważna niż jak ją ty upraszczasz
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Racja jovi-każdy portal wrzuca śmieci, reklamy, etc. dlatego właśnie pisałem o "zwykłym" korzystaniu z internetu bo niby co? Miesiąc czy dwa temu reklam nie było? Były!!! Jak dotąd odnoszę wrażenie że tylko jovi wie o czym piszę i mnie rozumie bo ma podobne doświadczenia i wnioski. A żądanie dowodów na niewinność jest w tym przypadku conajmniej niestosowne a może nawet tyleż aroganckie co idiotyczne bo sprawa zdaje się być poważna.
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Galopujący transfer

Post autor: jovi123 »

oczywiście że jest poważna i robienie głupka z klienta nic tu nie zmieni, jeszcze do usług telekomunikacyjnych nie doszła zasada klient ma zawsze racje jak w restauracjach "ta kura jest nieświeża przepraszam przyniosę drugą" tak niewiele Plusowi brakuje aby stać się najlepszą w tym kraju siecią, ale do tego nie prowadzi droga poprzez udowadnianie klientom urojeń i uzasadnianie nierealnych sytuacji sąsiadem podbieraczem danych , dziadkiem torentomaniakiem i tym że na pewno pół osiedla zna moje hasło WIFI , te metody są słabe i nie mają nic wspólnego z pomocą
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Galopujący transfer

Post autor: Krzysiek_Plus »

Kosmita, jovi123, udzieliliśmy już odpowiedzi w tej sprawie:
Michał_Plus pisze:jovi123, jeśli uważasz że naliczenia są błędne konieczne jest złożenie reklamacji. Tu na forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić
Michał_Plus pisze:"System liczący transfer" działa poprawnie. Pewne różnice pomiędzy naliczeniami nadawca - użytkownik są również jak najbardziej normalne. liczniki danych w urządzeniach końcowych takich jak router/modem nie są zbyt dokładne i maja tendencję do "zaokrąglania". Jeśli nic nie pobierałeś stawiam na błąd licznika w urządzeniu. Sprawdzałeś pakiet na Mobilnym Plus Online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maleko
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 24 lip 2015, o 15:38

Re: Galopujący transfer

Post autor: maleko »

Kosmita pisze:Miesiąc czy dwa temu reklam nie było? Były!!!
To świadczy, że nie unikasz filmów jak ja. Gdybyś tak robił to byś widział ZMIANY na bieżąco.

Miesiąc temu reklamy były, ale kwestia czy na którejś z twoich ulubionych stron nie pojawiło się coś nowego. Np. dla mnie szokiem była telewizja na Interii, ciężko było to dziadostwo zablokować, dziady zmieniali linki, ponadto kliknięcie na film nie pozwalało go blokować, dopiero dokładne ustalenie linków w podglądzie Adblocka pozwoliło mi namierzyć co zablokować.
jovi123 pisze:większość piszących w tym poście to nie dotyczy ponieważ 50-100gb nie ma potrzeby bać się własnego cienia
Gdyby była normalność czyli jak w telefonach np. 29 gr za minutę to osoba by dbała czy zje 1-3 MB na typowej stronie, czy też 100 MB - 1 GB (z winy nieoglądanego filmu). Na youtube włączaliby 480p zamiast 1080p żeby zapłacić 10 zł zamiast 50 zł miesięcznie itd. Obecnie 90% transferu jest trwonione, tak samo byłoby z darmową: wodą, chlebem, mlekiem itd.
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Galopujący transfer

Post autor: jovi123 »

Maleko dobrze że nie jesteś w rządzie bo trzeba było by oszczędzać przy tobie powietrze
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Tak tylko dla formalności: Plus odpowiedział, że za przedstawiony stan rzeczy nie ponosi odpowiedzialności a winą obciążył aplikacje działające w tle.... No cóż..... Brawo Plus!
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Galopujący transfer

Post autor: jovi123 »

tak czułem że taką dostaniesz odpowiedź standard w plusie , u mnie jak przez pomyłkę włączyli pakiet ipla 1z3 zamiast 3z3 to zamiast przepraszać i kajać się przypomnieli że to w promocji i żebym nie "fikał" za mocno, u mnie transfer w tym miesiącu uspokoił się , sprawdziłem że aplikacja ipla przestała czerpać dane to po pierwsze a i podejrzewam że musiał być jakiś problem na BTS-ie z którego korzystam, nagle na tydzień do końca okresu rozliczeniowego mam ponad połowę transferu. Mam nadzieję że u ciebie pomimo nie zauważenia błędu również nagle w sposób cudowny wszystko wróci do normy jak u mnie
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Galopujący transfer

Post autor: Krzysiek_Plus »

jovi123 pisze:a i podejrzewam że musiał być jakiś problem na BTS-ie z którego korzystam, nagle na tydzień do końca okresu rozliczeniowego mam ponad połowę transferu.
Działanie BTS'a nie ma wpływu, na to ile danych wykorzystałeś/pobrałeś w bieżącym cyklu rozliczeniowym. Za liczenie danych odpowiedzialny jest system billingowy, nie BTS.

Kosmita, czyli tak jak wyjaśniliśmy wcześniej:
Michał_Plus pisze: "System liczący transfer" działa poprawnie. Pewne różnice pomiędzy naliczeniami nadawca - użytkownik są również jak najbardziej normalne. Liczniki danych w urządzeniach końcowych takich jak router/modem nie są zbyt dokładne i mają tendencję do "zaokrąglania".
Odpowiedź na Twoją reklamacje to potwierdza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Nie znam się na tych systemach liczących dane, etc. - nie muszę się znać. Natomiast faktem jest, że po złożeniu reklamacji wszystko wróciło do normy i na tydzień przed zakończeniem okresu rozliczeniowego jestem w połowie zużycia pakietu. A nawet mniej niż w połowie. Zbieg okoliczności?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Michał_Plus »

Kosmita, dlatego też, zawsze jeśli coś się nie zgadza, zalecamy złożyć reklamację. Każdy przypadek jest sprawdzany indywidualnie. Cieszymy się że problem ustąpił.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Michał_Plus pisze:Kosmita, dlatego też, zawsze jeśli coś się nie zgadza, zalecamy złożyć reklamację. Każdy przypadek jest sprawdzany indywidualnie. Cieszymy się że problem ustąpił.

Chyba nie zrozumiałeś ironii :lol:
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Michał_Plus »

Kosmita, ironię zrozumiałem doskonale. Moim jednak zadaniem jest rzetelnie i profesjonalnie odpowiadać na pytania zadane na tym forum. To niejako wyłącza możliwość ironizowania z mojej strony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ