Galopujący transfer

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Hej!
pomóżcie mi proszę zrozumieć - zwiększyłem pakiet do 35 GB bo wcześniej miałem 25 i czasem to było na styk lub nieco zbyt mało i co? Okazało się, że w połowie okresu rozliczeniowego pakiet jest wyczerpany. Doładowałem extra 3 GB i jeszcze tego samego dnia (w około 8 godzin) zużyte zostało prawie 2GB!!! Dla formalności nadmienię, że chodzi o zwykłe korzystanie z Internetu, żadnych filmów, youtuba, radia czy innych tego typu rzeczy pożerających pakiet!
jovi123
PlusManiak
Posty: 112
Rejestracja: 24 sty 2017, o 17:10

Re: Galopujący transfer

Post autor: jovi123 »

nie chciałem tego pisać bo sam się podejrzewałem o manię prześladowczą ale miałem pakiet 25GB i dwa razy na 24mc umowy zabrakło limitu, zawsze zostawało tak z 3GB natomiast teraz 90GB kończy się 5 dni przed terminem, nie stwierdzam abym trzy razy więcej korzystał ponieważ jest to nierealne bo i tak zawsze siedziałem cały dzień
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Galopujący transfer

Post autor: habish »

A jak wygląda zużycie na routerze?
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Całkowity limit jest zużyty a ja nie mam dostępu do internetu - nie otwierają się strony.
Awatar użytkownika
Fenio
Szalony PlusManiak
Posty: 519
Rejestracja: 4 cze 2014, o 13:06

Re: Galopujący transfer

Post autor: Fenio »

Może używasz 3G ?
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Wybór pasma jest ustawiony na automatyczny. Zawsze tak było.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2017, o 21:12 przez Kosmita, łącznie zmieniany 1 raz.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Galopujący transfer

Post autor: habish »

Ustaw "Tylko LTE".
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Nie mam takiej opcji. Tylko auto, 3G lub 2 G
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Galopujący transfer

Post autor: habish »

Co to za sprzęt?
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

ZTE MF60
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Galopujący transfer

Post autor: habish »

Czyli jest to sprzęt bez obsługi LTE.
Możliwe że twój komputer pobierał uaktualnienia w tle i to pożarło twój transfer.
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Ale zawsze gdy komputer się aktualizuje to dostaję o tym jakąś informację lub przynajmniej o tym że aktualizacje zostały zainstalowane. Tym razem nic takiego nie było.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Galopujący transfer

Post autor: Krzysiek_Plus »

Kosmita, sprawdź również, czy w tle nie masz uruchomionych żadnych programów p2p. Może inni domownicy wykorzystali więcej danych? Dla bezpieczeństwa zmień również hasło dla sieci Wi-Fi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kosmita
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13

Re: Galopujący transfer

Post autor: Kosmita »

Ani ja, ani użytkownik drugiego komputera nie korzystamy z programów p2p a ilość podłączonych urządzeń wskazuje na nasze komputery i/lub smartfony.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Galopujący transfer

Post autor: Krzysiek_Plus »

Kosmita, niestety po stronie sieci nie jesteśmy w stanie zweryfikować, na co wykorzystałeś transfer w obecnym cyklu rozliczeniowym. Sprawdź tutaj być może będziesz mógł sprawdzić z poziomu swojego systemu, który program wygenerował największy ruch lub zainstaluj jakiś licznik danych do monitorowania ruchu na swoim komputerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ