Ruter nie chce się włączyć

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bicek
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 paź 2016, o 14:21

Ruter nie chce się włączyć

Post autor: bicek »

Witam,

Posiadam u Państwa abonament, a dokładnie: internet mobilny. Posiadam również od Państwa Router dlink DWR. Internet dzisiaj działał cały czas, lecz wyłączyłem router i pali się tylko jedna kontrola, że jest uruchomiony. Pozostałe 3 kontrolki się już nie święcą, choć zawsze się świeciły (od karty sim)... Co z tym zrobić?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ruter nie chce się włączyć

Post autor: Daniel_Plus »

bicek, jaki model routera użytkujesz? Czy próbowałeś odłączyć go od zasilania i podłączyć ponownie? Rozumiem, że urządzenie włącza się, ale nie wyszukuje sieci? Jeśli masz taką możliwość to przełóż kartę SIM do telefonu i sprawdź, czy jest zasięg.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bicek
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2016, o 14:21

Re: Ruter nie chce się włączyć

Post autor: bicek »

Witam,

Jest to model: D-Link DWR-921E. Z odłączaniem od zasilania i podłączeniem od razu również jest problem. Po wyłącznie z zasilaniu router'a muszę odczekać min. 20 minut, aby po włączeniu do zasilania uruchomił się, oraz zapaliły się wszystkie lampki. Gdy odłączę od gniazdka i od razu podłącze nie ma mowy o tym, żeby zapaliły się wszystkie lampki (świeci się jedynie jedna od zasilania). Bardzo wkurzające...


Co do wyszukiwania sieci, to na początku w obojętnym miejscu gdzie postawiłem router i podłączyłem do zasilania od razu się uruchamiał, oraz wyszukiwał sieć. Teraz jest to bardzo utrudnione, ponieważ co podłącze to nie wynajduje sieci i muszę szukać innego miejsca w domu, ale to znów trzeba czekać 20 minut - jak wspomniałem wyżej, żeby się dobrze uruchomił...

Wydaje mi się, że problem leży po stronie urządzenia - router. Można to jakoś zgłosić do reklamacji? Jak wygląda procedura? Jaki czas oczekiwania?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Ruter nie chce się włączyć

Post autor: Daniel_Plus »

bicek, według Twojego opisu rzeczywiście może być problem z urządzeniem, bo czas włączania się i wyszukiwania sieci ponad 20 minut jest zdecydowanie zbyt długi. W jakim kanale sprzedaży zakupiłeś urządzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ