Teraz jest 27 cze 2017, o 06:32

Zostaw Kontakt




Brak internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Tower

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 1 cze 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: UMI Diamond

Brak internetu

Post1 cze 2017, o 18:46

j52016

Witam, jakoś dwa tygodnie temu podpisałem nową umowę Ja+moja firma 39.
Powinienem mieć internet, a tu ni ma.
Dzisiaj się w ogóle dowiedziałem że trzeba skonfigurować telefon, no to to zrobiłem.
Na pasku widzę 3G, APN ustawiłem tak jak trzeba, ale nie działa dalej. No nie wiem co zrobić
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 09:04

Tower, jaki APN ustawiłeś. Dla taryf głosowych będzie to "Plus". Poprawne ustawienia znajdziesz tutaj. Rozmowy, rozumiem, możesz wykonywać bez problemu?
Offline
Avatar użytkownika

Tower

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 1 cze 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: UMI Diamond

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 09:45

Tak jak dałeś wyżej.
Nazwa Plus
APN plus
typ APN default,net

Rozmowy i SMSy działają normalnie
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 10:02

Tower, czy masz możliwość sprawdzić kartę na innym telefonie i sprawdzić czy tam działa? Jaki masz komunikat przy próbie uruchomienia DATY na telefonie? Telefon który posiadasz ma dualSIM. Czy używasz dwóch kart obecnie? Konfiguracja APN przypisana jest do odpowiedniej karty?
Offline
Avatar użytkownika

Tower

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 1 cze 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: UMI Diamond

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 10:39

Dzisiaj sprawdzę na innym telefonie.
Datę i czas mam automatyczną podaną przez sieć.
Używam tylko jednej karty SIM.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 11:03

Tower, chodziło mi o komunikat jaki masz przy próbie uruchomienia internetu ;-) (GPRS, dane pakietowe, dane komórkowe - zależy jak się nazywa w menu telefonu). Czy w konfiguracji internetu masz możliwość przypisania SIM1 i SIM2?
Offline
Avatar użytkownika

Tower

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 1 cze 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: UMI Diamond

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 12:31

Nie mam żadnego komunikatu, jak przesuwam suwak od transmisji danych komórkowych to nic się nie dzieje.
Przypisania SIM1/SIM2 nie widzę
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 12:55

Tower, jeśli internet uruchomi się na innym telefonie, to problem będzie ewidentnie leżał po stronie aparatu. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy aparat na wgrane oryginalne nakładki dostępne na stronach UMIDIGI? Jeśli tak to, z tego co czytałem, internet nie będzie działał, ponieważ nakładki systemowe są tak skonfigurowane aby działały na rynku azjatyckim. Konfiguracja karty sim powinna się odbyć podczas pierwszego odpalenia telefonu, który pyta jak skonfigurować kartę sim a dokładnie pyta czy ustawić ja do korzystania z internetu mobilnego. Wtedy pozostanie Ci przywrócenie ustawień fabrycznym i ponowna konfiguracja lub kontakt bezpośrednio z serwisem UMI i prośba o pomoc w wyborze właściwego rom-u do wgrania.
Offline
Avatar użytkownika

Tower

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 1 cze 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: UMI Diamond

Re: Brak internetu

Post2 cze 2017, o 21:50

Włożyłem SIM do innego telefonu, tam doszło kilka SMSów o konfiguracji APN, po zrobieniu tego internetu nie było.
Ale potem włożyłem inną kartę SIM, też z Plusa, no i działało od samego początku.
Więc wina nie leży po stronie telefonu, tylko tak jakby SIM
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Brak internetu

Post5 cze 2017, o 09:10

Tower, w takim razie trzeba będzie to dokładnie sprawdzić Prześlij proszę numer telefonu i krótki opis problemu tym formularzem.
Offline
Avatar użytkownika

Tower

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 1 cze 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: UMI Diamond

Re: Brak internetu

Post8 cze 2017, o 22:19

No to dzięki, już mam. Włączyli mi na karcie.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Brak internetu

Post9 cze 2017, o 09:01

Tower, bardzo się cieszę że już wszystko działa.

Powrót do Plus Internet - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 27 gości