Brak internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak internetu
Kutalon, ten komunikat może informować o tym, że gniazdo na kartę SIM jej nie odczytuje i może być uszkodzone. Skontaktuj się z producentem, aby dowiedzieć się, czy jest szansa na samodzielną naprawę, czy wymaga to kontaktu z serwisem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu
Czemu tylko z nowymi kartami? zmieniło się w nich coś przez ostatnie 2 lata?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak internetu
Kutalon, problem jest do wyjaśnienia. Gniazdo może być uszkodzone i z tego powodu nie współpracuje z tymi kartami. Skontaktuj się z producentem modemu jak prosił kolega.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ