Strona 1 z 1

Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

: 6 cze 2017, o 21:06
autor: lure
Witam,
posiadam domowy internet Power LTE z Plusa jako drugi element Smart DOM-u w Cyfrowym Polsacie. Limit danych określany jest do 90GB, router pochodzi z Zestawu internetu domowego LTE ODU/IDU-100. Od 4 dni pojawia się problem z połączeniem -strony ładują się bardzo wolno, czasami nawet wcale, niemożliwe jest pobieranie ani oglądanie filmów. Restartowanie routera w niczym nie pomaga, posiadam dodatkowo anteny wspomagające połączenie- również nie pomagają. Sytuacja powtarza się już drugi raz z rzędu, miesiąc temu było tak samo, ale trwało tylko 2 dni. W czym może być problem?
Pochodzę z Pomorza a dokładnie z Kwidzyna.
Pozdrawiam

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

: 7 cze 2017, o 10:01
autor: Michał_Plus
lure, Podaj parametry sieci (RSRP, RSRQ, SINR) z panelu admina. Czy pakiet podstawowy został już wykorzystany? Jeśli tak to ile danych, ponad pakiet, zostało pobranych?

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

: 7 cze 2017, o 10:54
autor: lure
Witam, byłam dzisiaj w punkcie. Okazało się, że w ciągu 8dni od okresu rozliczeniowego wykorzystano cały limit 90gb, gdzie jednorazowo użyto od 9 do 15gb. Czy możliwe jest uzyskanie czynności, które spowodowały tak znaczne utraty pakietów, czy może tylko mogę zobaczyć ich ilość?
RSRP = -97, RSRQ= -20, SINR= 9
Pozdrawiam

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

: 7 cze 2017, o 11:06
autor: Michał_Plus
lure, parametry są poprawne. Prędkość została widocznie ograniczona z powodu FUP. Zostanie przywrócona z nowym okresem rozliczeniowym. Jeśli twierdzisz że nie ma możliwości takiego wykorzystania pakietu przez Ciebie to należy złożyć reklamację. Prześlij proszę numer telefonu i krótki opis problemu tym formularzem. Czy korzystasz z WIFI? Być może Twoja sieć jest otwarta i ktoś ma do niej dostęp. Proponuję na wszelki wypadek zmienić hasło dostępu.

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

: 7 cze 2017, o 11:21
autor: lure
Dziękuję za informacje. Ponawiam jednak pytanie - czy mogę uzyskać wykaz czynności, które spowodowały takie utraty w pakiecie, skoro wydaje mi się, że nie powinnam?

Re: Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM

: 7 cze 2017, o 12:11
autor: Michał_Plus
lure, nie rejestrujemy informacji jakie adresy internetowe były odwiedzane, albo na jakie cele (video itp.) był wykorzystany ruch. Można oczywiście sprawdzić ilość danych ściągniętych i wysłanych, oraz godziny w jakich nastąpiło użycie. Te jednak informacje możesz sprawdzić na Plus Online. Zgłoszenie pozwoli jednak sprawdzić czy wszystko naliczyło się poprawnie.