Problem z połączeniem LTE - Zestaw Domowy, SmartDOM
: 6 cze 2017, o 21:06
Witam,
posiadam domowy internet Power LTE z Plusa jako drugi element Smart DOM-u w Cyfrowym Polsacie. Limit danych określany jest do 90GB, router pochodzi z Zestawu internetu domowego LTE ODU/IDU-100. Od 4 dni pojawia się problem z połączeniem -strony ładują się bardzo wolno, czasami nawet wcale, niemożliwe jest pobieranie ani oglądanie filmów. Restartowanie routera w niczym nie pomaga, posiadam dodatkowo anteny wspomagające połączenie- również nie pomagają. Sytuacja powtarza się już drugi raz z rzędu, miesiąc temu było tak samo, ale trwało tylko 2 dni. W czym może być problem?
Pochodzę z Pomorza a dokładnie z Kwidzyna.
Pozdrawiam
posiadam domowy internet Power LTE z Plusa jako drugi element Smart DOM-u w Cyfrowym Polsacie. Limit danych określany jest do 90GB, router pochodzi z Zestawu internetu domowego LTE ODU/IDU-100. Od 4 dni pojawia się problem z połączeniem -strony ładują się bardzo wolno, czasami nawet wcale, niemożliwe jest pobieranie ani oglądanie filmów. Restartowanie routera w niczym nie pomaga, posiadam dodatkowo anteny wspomagające połączenie- również nie pomagają. Sytuacja powtarza się już drugi raz z rzędu, miesiąc temu było tak samo, ale trwało tylko 2 dni. W czym może być problem?
Pochodzę z Pomorza a dokładnie z Kwidzyna.
Pozdrawiam